اظهارات جنجالی خمزات چیمایف : من همه را نابود خواهم کرد!

مدتی است که خمزات چیمایف ، مبارز UFC بارها و بارها جمله ای را تکرار می‌ کند: من می‌ خواهم همه را نابود و خورد کنم.
کدخبر (188612) 12 خرداد 1402 | ساعت 23:32
0 270
مدتی است که خمزات چیمایف ، مبارز UFC بارها و بارها جمله ای را تکرار می‌ کند: من می‌ خواهم همه را نابود و خورد کنم.

به گزارش سرخ نیوز، خمزات چیمایف مبارز دسته ولترویت UFC تاکنون عملکرد خوبی را از خودش به نمایش گذاشته و به 12 پیروزی بدون شکست دست پیدا کرده است. به عقیده بسیاری، او می‌تواند به یکی از بزرگترین ستارگان UFC تبدیل شود. مبارزه های او در دسته ولترویت بسیار خوب بوده و برای تمام مبارزان این دسته، تهدیدی بزرگ به حساب می‌آید. با این حال او بسیار پر جنب و جوش و سر حال است؛ چه در داخل و چه در خارج رینگ مبارزه. مدتی است که این مبارز UFC بارها و بارها جمله ای را تکرار می‌کند:

من می‌خواهم همه را نابود و خورد کنم.

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که علت این موضوع اعتماد به نفس بالای خمزات چیمایف می‌باشد در حالی که خود چیمایف اخیرا در مصاحبه ای فلسفه استفاده از این تیکه کلام را اظهار کرده است. ویدیوی این مصاحبه در پیج اینستاگرام mesgma منتشر شده است.

علت استفاده مکرر خمزات چیمایف از این جمله چیست؟

واضح است که خمزات چیمایف قصد دارد تا با شکست دادن حریفان خود و پیروزی های بیشتر به موفقیت های بیشتری دست پیدا کند، اما علت استفاده او از این جمله، چیز دیگری است. چیمایف در مصاحبه ای که اخیرا در اینستاگرام آپلود شده، علت استفاده مکرر خود از این تیکه کلام را توضیح داده است. او در این مصاحبه با خنده در این رابطه گفت:

زمانی که متوجه صحبت بقیه نمی‌شوم، به طور مثال زمانی که گزارشگران یا افراد مختلف از من سوال می‌پرسند و من متوجه حرف آن ها نمی‌شوم، فقط می‌گویم من دوست دارم همه را نابود و خورد کنم. این جمله، به تمام سوالات پاسخ می‌دهد.

بعد از این، ویدیویی از مصاحبه او و جو روگان پخش شد. در این ویدیو کاملا مشخص شد که راز استفاده از این تیکه کلام دقیقا چیست. جو روگان از خمزات چیمایف در این مصاحبه پرسید:

تو به خاطر محدودیت های وزنی هم اکنون دیگر نمی‌توانی با نیت دیاز مبارزه کنی و هم اکنون باید با کوین هالند مبارزه کنی، نظرت در این مورد چیست؟

خمزات چیمایف نیز از تکنیک خود استفاده کرد و در پاسخ گفت:

من برایم اهمیتی ندارد و دوست دارم همه را نابود کنم.

با این حال به نظر می‌رسد که این جمله خمزات چیمایف در مورد یکی از مبارزان UFC کاملا صادق باشد.

اظهارات جنجالی خمزات چیمایف : من همه را نابود خواهم کرد!خمزات چیمایف و مبارزه با کامارو عثمان؟

این مبارز روسی قصد دارد تا با «کابوس نیجریایی» مبارزه کند. آن ها تاکنون بارها در فضای مجازی با یکدیگر بحث کردند و برای یکدیگر رجزخوانی کردند. گزارش ها حاکی از آن است که این مبارزه می‌توان در UFC 294 اتفاق بیافتد. با این حال هنوز هیچ چیز به طور رسمی در این رابطه اعلام نشده است. چیمایف در این رابطه اظهار کرد:

من می‌خواهم با او در ابوظبی مبارزه کنم و صورتش را خورد کنم و کارش را تمام کنم. پس از این مبارزه، قطعا من می‌توانم بر سر کمربند قهرمانی مبارزه کنم.

به هر حال، دانا وایت تصمیم گیرنده نهایی خواهد بود و تعیین خواهد کرد که آیا این مبارزه برگزار می‌شود یا خیر. با این حال، رییس UFC تمایل زیادی به برگزاری این مبارزه نشان نداده چراکه به مبارزاتی که به صورت آزاد برگزار می‌شود، علاقه خاصی ندارد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...