یک مبارز ایرانی در UFC 289؛ بنیل داریوش تنها یک گام تا کمربند قهرمانی

بنیل داریوش مبارز ایرانی-آمریکایی است که برای رسیدن به چنین موقعیتی مسیری طولانی را پیموده و حالا برای دستیابی به کمربند قهرمانی، تنها یک مبارزه فاصله دارد.
کدخبر (188552) | 12 خرداد 1402 | ساعت 23:44
0 329
یک مبارز ایرانی در UFC 289؛ بنیل داریوش تنها یک گام تا کمربند قهرمانی
بنیل داریوش مبارز ایرانی-آمریکایی است که برای رسیدن به چنین موقعیتی مسیری طولانی را پیموده و حالا برای دستیابی به کمربند قهرمانی، تنها یک مبارزه فاصله دارد.

به گزارش سرخ نیوز، در حالیکه رویداد بازدید به ازای پرداخت UFC 289 به طور عمده حداقل بر روی کاغذ یک رویداد ضعیف ارزیابی شده اما این رویداد خالی از جذابیت نخواهد بود. در این رویداد چارلز اولیویرا، قهرمان سابق پس از پیروزی باورنکردنی خود مقابل اسلام ماخاچف در اکتبر گذشته، به میادین بازخواهد گشت و در مسیر او بنیل داریوش قرار دارد که خیلی فوری به عنوان رقیب اولیویرا انتخاب شد. این رویداد که پس از همه گیری کرونا برای اولین بار به کانادا و شهر ونکوور بازخواهد گشت و دهم ژوئن به انجام خواهد رسید، علاوه بر رقابت آماندا نونز و ایرنه آلدانا برای عنوان قهرمانی دسته مگس وزن زنان، شاهد یک مبارزه پرفروش در دسته سبک وزن مردان خواهد بود.

یک مبارز ایرانی در UFC 289؛ بنیل داریوش تنها یک گام تا کمربند قهرمانیبنیل داریوش در یک قدمی کمربند سبک وزن

بنیل داریوش مبارز ایرانی-آمریکایی است که برای رسیدن به چنین موقعیتی مسیری طولانی را پیموده و حالا برای دستیابی به کمربند قهرمانی، تنها یک مبارزه فاصله دارد. او در مبارزات پیشین خود توانمندی‌های مختلف خود را نشان داده است. داریوش در مقابل تونی فرگوسن حساب شده کار کرد و وی را شکست داد و در مقابل دراکر کلوز مشت‌های وحشیانه‌ای داشت که منجر به ناک اوت وی شد. بنیل داریوش در طی مصاحبه اخیرش با فرح حنون از MMA Junkie، عنوان کرد که به دنبال نهمین پیروزی متوالی و فرصتی است که مدتها منتظرش بود تا کمربند سبک وزن را به دور کمرش بپیچد. داریوش که در این دسته وزنی در رده سوم قرار دارد، عنوان کرد که علی رغم آمادگی خود ممکن است این مبارزه در خاک کانادا به یک نبرد جنون آمیز و سخت تبدیل شود. بنیل داریوش دارای رکورد 22 برد، 4 تساوی و یک شکست در ام ام ای است و در UFC این آمار به 16 برد، 4 تساوی و یک شکست می‌رسد. در سوی مقابل اولیویرا در ام ام ای موفق به کسب 21 برد شده و در 9 مسابقه شکست خورده است. این مسابقه مورد علاقه طرفداران است و همچنین می‌تواند رقیب بعدی اسلام ماخاچف برای عنوان قهرمانی وزن 70 کیلوگرم را تعیین کند.

یک مبارز ایرانی در UFC 289؛ بنیل داریوش تنها یک گام تا کمربند قهرمانبنیل داریوش : امیدوارم طبق نقشه مبارزه‌ ام پیش بروم

این مبارز هنرهای رزمی ترکیبی به MMA Junkie گفته است:
برنامه بازی عاقلانه این است که کامل باشی و این کار را نکنی. پانزده دقیقه ثابت ماندن، ماندن در برنامه بازی و فقط تمرکز و حفظ سرعت ثابت، تا حدودی شبیه مبارزه گامروت اما در عین حال، من مبارزات او را تماشا کرده‌ام. و وقتی ضربات وحشیانه‌اش را نگاه می‌کنم، خونم به جوش می‌آید. امیدوارم بتوانم به چیزی که گفتم، پایبند بمانم و طبق نقشه مبارزه‌ام پیش بروم.
اولیویرا ثابت کرده است که یکی از هیجان‌انگیزترین مبارزان در میان شرکت کنندگان دسته سبک وزن است. او با 19 پیروزی در UFC نشان داده که مبارزات تهاجمی و خشنی در رینگ هشت ضلعی دارد. بنیل داریوش هم هیجان زیادی برای این مبارزه دارد و تصورش بر این است که ضربات پای آنها می‌تواند در این مسابقه تعیین کننده باشد. هر دو مبارز تمایل زیادی برای رسیدن به روز دهم ژوئن و شروع این رقابت دارند. اولیویرا در مدت اخیر مسابقات نزدیکی با چهره‌هایی مانند مایکل چندلر، داستین پوریر و جاستین گیجی داشته است. یک مبارز ایرانی در UFC 289؛ بنیل داریوش تنها یک گام تا کمربند قهرمانیبیشتر بخوانید: 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...