چالش پذیرفته شد! / کانر مک گرگور مقابل قهرمان سابق سنگین وزن جهان؟

کانر مک گرگور دعوت مارک کلمن اسطوره 58 ساله UFC را برای مبارزه با او پذیرفته است.
کدخبر (187940) | 13 خرداد 1402 | ساعت 12:43
0 200
چالش پذیرفته شد! / کانر مک گرگور مقابل قهرمان سابق سنگین وزن جهان؟
کانر مک گرگور دعوت مارک کلمن اسطوره 58 ساله UFC را برای مبارزه با او پذیرفته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مارک کلمن در سال 1997 با شکست دادن دن سورن به قهرمانی دسته سنگین وزن UFC دست یافت. نام کلمن برای همیشه در تاریخ MMA باقی خواهد ماند. او جزو اولین کشتی‌گیرانی بود که در قفس نیز به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد.

 کانر مک گرگور مقابل قهرمان سابق سنگین وزن جهان؟مبارزه احتمالی مارک کلمن و کانر مک گرگور

این مبارز 58 ساله هم‌اکنون قصد دارد تا دوباره مبارزه کند و به همین دلیل، با Celebrity Boxing قرارداد جدیدی امضا کرده و باید به‌زودی در رینگ مبارزه حاضر شود. به‌نظر می‌رسد که کانر مک گرگور، قهرمان سابق UFC، مایل است تا با او در یک مبارزه بوکس رو‌به‌رو شود. او در توئیتی، که هم‌اکنون از توئیتر پاک شده، نوشته بود:
چالش پذیرفته شد!
مارک کلمن پیش از اینکه این توئیت از توئیتر حذف شود، آن را دید و در پاسخ به کانر مک گرگور در اینستاگرام گفت:
من یکی از طرفداران بزرگ تو هستم! ممنون که دعوت من را قبول کردی. این باید یک مبارزه بوکس باشد؛ چون تو خودت می‌دانی که من در MMA تو را خورد خواهم کرد. اما در بوکس احتمالاً به‌واسطه تصمیم داوران شکست خواهی خورد.
کانر مک گرگور هم‌اکنون خودش را برای مبارزه با مایکل چندلر آماده می‌کند. آن‌ها به همراه یکدیگر در برنامه TUF شرکت کردند و باید در اواخر سال 2023 با یکدیگر مبارزه کنند. با این حال، تاکنون هیچ تاریخ دقیقی برای این مبارزه به‌طور رسمی اعلام نشده اما این مبارزه احتمالاً در UFC 295 یا در UFC 296 برگزار خواهد شد. چالش پذیرفته شد! / کانر مک گرگور مقابل قهرمان سابق سنگین وزن جهان؟ مارک کلمن در سال 2013 از دنیای هنرهای رزمی ترکیبی کناره‌گیری کرد و در آن زمان در مبارزاتش، به 16 پیروزی و 10 شکست دست پیدا کرده بود. او در دوران حرفه‌ای خود با افرادی چون دان فرای، شوگان روا و استفان بونار مبارزه کرد. کلمن که از او به «چکش» نیز یاد می‌شود، در سال 2020 دچار حمله قلبی شد و با مشکلات مختلفی از جمله اعتیاد دست‌وپنجه نرم کرد. با این حال، او تصمیم به ترک اعتیاد گرفت و اخیراً اعلام کرد که هم‌اکنون دو سال است که کاملاً پاک است. او اظهار کرد:
زندگی من هیچگاه بهتر از این نبوده است. من هم‌اکنون دو سال است که کاملاً پاک هستم و هیچ استفاده‌ای از مواد مختلف نکردم. من تصمیم به ترک اعتیاد گرفتم و تلاش کردم تا خودم را جمع و جور کنم. من زندگی‌ام را عوض کردم و خودم را نجات دادم. من هیچگاه حس آرامش هم‌اکنون را نداشته‌ام. سه دختر من تمام زندگی من هستند و من از داشتن آن‌ها بسیار خوشحالم. من بسیار خوشحالم که در یکی از بزرگ‌ترین ورزش‌های جهان نقش ایفا کرده‌ام.
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...