سقوط پاری سن ژرمن پس از جدایی لیونل مسی

لیونل مسی با چهره‌ای درهم کشیده و در میان بی‌مهری هواداران سن ژرمن، با پاریس پس از جشن قهرمانی وداع کرد و بیش از ششصدهزار نفر پیج پی‌اس‌جی آنفالو کردند.
کدخبر (189691) | 14 خرداد 1402 | ساعت 15:03
0 83
سقوط پاری سن ژرمن پس از جدایی لیونل مسی
لیونل مسی با چهره‌ای درهم کشیده و در میان بی‌مهری هواداران سن ژرمن، با پاریس پس از جشن قهرمانی وداع کرد و بیش از ششصدهزار نفر پیج پی‌اس‌جی آنفالو کردند.

به گزارش "سرخ نیوز"، یکی از مهم‌ترین نقل و انتقال‌های تاریخ فوتبال به دو سال قبل برمی‌گردد؛ جایی که مسی دیگر نمی‌توانست در بارسلونا بماند و با چشم‌هایی اشکبار و در میان بهت هوادارانی که نمی‌خواستند این اتفاق را باور کنند با باشگاه محبوب خود وداع کرد. پس از آن مراسم مسی مجبور بود لبخند بزند؛ او با تی‌شرت "اینجا پاریس است" وارد فرودگاه شارل‌دوگل فرانسه شد و شاید فکرش را نمی‌کرد دو سال بعد، زمانی برسد که همان هواداران مشتاق که برای خریدن پیراهنش در پاری‌سن‌ژرمن صف کشیدند، در جشن قهرمانی او را با هو کردن بدرقه کنند. ناصر الخلیفی، رئیس پی‌اس‌جی، روز 11 آگوست 2021 در مراسم معرفی لیونل مسی از او به عنوان ستاره بزرگی که تیم را به مراتب قوی‌تر می‌کند یاد کرد و درباره‌اش گفته بود:«لئو جادویی است و برای ما فوق‌العاده خواهد بود. او نکات مثبت زیادی به این باشگاه اضافه خواهد کرد.» شاید یکی از این دستاوردهای حضور مسی، به فضای مجازی پاریسی‌ها مربوط باشد. آنها پس از خرید کاپیتان‌های رئال و بارسا، راموس و مسی بیش از هر زمانی مورد توجه قرار گرفتند و دنبال‌کنندگان فوتبال در سراسر جهان مشتاق دیدن عکس‌هایی بودند که شاید زمانی غیرقابل باور به نظر می‌رسید. کهکشانی شدن سن ژرمن اگرچه در نهایت باعث کسب لیگ قهرمانان نشد و هواداران این تیم همچنان حسرت این اتفاق را می‌خورند اما سبب شده بود پیج‌های رسمی پی‌اس‌جی رشد چشمگیری داشته باشد، اما این صفحات پس از شب وداع راموس و مسی، ریزش قابل‌توجهی داشته است. تا کنون حدود ۶۰۰ هزار نفر صفحه پی‌اس‌جی در اینستاگرام را آنفالو کرده‌اند و در حال حاضر تعداد فالورهای این باشگاه ۶۹.۳ میلیون است. تغییرات در فالور باشگاه و بازیکنان به یکی از اتفاقات معمول عصر جدید در نقل و انتقالات تبدیل شده و همان‌طور که رونالدو برای پیج النصر میلیون‌ها فالور به همراه خودش آورد، در صورت حضور مسی در الهلال نیز باید منتظر تکرار این اتفاق و فالو کردن باشگاه فوق ستاره آرژانتینی توسط مسی‌فن‌ها باشیم. همچنین باید دید ریزش فالور پی‌اس‌جی تا کجا پیش خواهد رفت.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...