کابوس غیرمنتظره زندگی شکیرا در میامی

شکیرا، خواننده سرشناس کلمبیایی، به‌دنبال یافتن راهکارهایی فوری برای حل مشکلش است.
کدخبر (189364) | 14 خرداد 1402 | ساعت 17:36
0 123
کابوس غیرمنتظره زندگی شکیرا در میامی
شکیرا، خواننده سرشناس کلمبیایی، به‌دنبال یافتن راهکارهایی فوری برای حل مشکلش است.

به گزارش سرخ نیوز، شکیرا از زمانی که تصمیم گرفت تا برای زندگی به آمریکا نقل مکان کند، وارد فاز تازه‌ای از زندگی‌اش شد. این خواننده کلمبیایی، در جریان جدایی از همسرش، جرارد پیکه، فوتبالیست سابق باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، حضانت دو پسرشان ساشا و میلان را دریافت کرد و حالا این دو همراه با او در میامی زندگی می‌کنند.

توافق وکلای شکیرا و پیکه در دیدار فرزندان آن ها

میلان و ساشا به‌خوبی به زندگی در آمریکا سازگار شده‌اند و در مدرسه جدید جا افتاده و دوستان جدیدی پیدا کرده‌اند و در کنار مادرشان، فعالیت‌های اجتماعی زیادی در میامی، که سلبریتی‌های زیادی نیز در آنجا ساکن هستند، دارند. این درحالی است که اخیراً جرارد پیکه نیز برای دیدار با فرزندانش به میامی سفر کرده بود و طبق توافقی که با شکیرا داشت، چند روزی را در کنار دو پسرش سپری کرد. حالا و طبق گزارش برخی رسانهگها، وکلای شکیرا و پیکه درحال مذاکره بر سر این موضوع هستند که پسران پیکه و شکیرا بعد از اتمام فصل مدرسه، برای تعطیلات و در فصل تابستان به بارسلونا بازگردند. کابوس غیرمنتظره زندگی شکیرا در میامی تا به اینجا همه چیز عادی بود. البته در هفته‌های اخیر، یک اتفاق بسیاری از مسائل را تغییر داد. ترانه «Acrostico» شکیرا همراه با ویدیویی که در آن چهره فرزندان او به نمایش درآمده، احتمالاً باعث ناراحتی پیکه شده.

کابوس این روزهای زندگی شکیرا در شهر میامی چیست؟

او هنگامی که در بارسلونا زندگی می‌کرد، حد و مرزهایی را با انتشار یک بیانیه تعیین کرده بود:
لطفا از تعقیب فرزندانم تا در خروجی یا ورودی مدرسه، انتظار کشیدن برای آن‌ها در مقابل در منزل یا تعقیب کردنشان در هنگام حضور در فعالیت‌های فوق برنامه و هرگونه شیطنت این چنینی خودداری کنید. این اتفاقاتی بود که در بارسلونا هرروز برای ما رخ می‌داد.
این اظهارات شکیرا در گذشته، حالا دوباره تبدیل به موضوعی رسانه‌ای شده و طبق گزارش ال ناسیونال، مشابه آنچه در بارسلونا برای آن‌ها رخ داده بود، در میامی نیز درحال وقوع است و خبرنگاران و پاپاراتزی‌ها در آمریکا نیز دست از سر او و فرزندانش برنمی‌دارند و شکیرا می‌خواهد به این وضع پایان دهد. کابوس غیرمنتظره زندگی شکیرا در میامی او با تغییر محل سکونتشان در میامی، قصد دارد تا مانع از این موضوع شود و آرامش کافی را برای خودش و فرزندانش فراهم کند. آنچه مسلم است این است که فشار رسانه‌ها غیرقابل تحمل شده و این خواننده کلمبیایی به‌دنبال راه حل‌های فوری و کاربردی برای حل این مشکل است. بیشتر از شکیرا بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...