یک سال بعد از ازدواج زوج جنجالی؛ زندگی بن افلک و جنیفر لوپز چطور پیش می‌رود؟

کدخبر (189614) | 14 خرداد 1402 | ساعت 12:38
0 143
یک سال بعد از ازدواج زوج جنجالی؛ زندگی بن افلک و جنیفر لوپز چطور پیش می‌رود؟
به نظر می‌رسد برخلاف شایعات منتشره، جنیفر لوپز و بن افلک، زندگی مشترک خوبی را پشت سر می‌گذراند.

به گزارش سرخ نیوز، حدود یک سال از ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک می گذرد و به نظر می‌رسد که زندگی روی خوشش را به آنها نشان داده و رابطه آنها رشد و روند رو به جلویی داشته. عشق و علاقه در بین آنها موج می‌زند و همه چیز خوب پیش می‌رود.

حالا و با گذشت حدود یک سال از ازدواجشان به نظر می‌رسد که آنها بیشتر از همیشه به هم نزدیک هستند.

حالا و به گفته یکی از منابع آگاه، این زوج ارتباط خیلی خوبی دارند و احساس می کنند که با هم متحدند و روحیه بسیار مثبتی دارند. بن عاشق مهارت ها و هوش و وفاداری جنیفر لوپز است؛ آنها به یکدیگر تکیه کرده‌اند و از هم حمایت می‌کنند.

 این در حالی است که بن افلک از همسر سابقش جنیفر گارنر، سه فرزند به نام های ویولت، سرافینا و ساموئل دارد و جنیفر لوپز هم از همسر سابقش مارک آنتونی دو فرزند دوقلو به نام‌های مکس و امی دارد و همگی در یک خانواده بزرگ با هم زندگی می کنند.

این منبع آگاه دراین باره گفته:

بن افلک و جنیفر گارنر در حال برنامه‌ریزی برای آینده فرزندان‌شان هستند و جنیفر لوپز و مارک آنتونی هم مشکلی درباره فرزندپروری مشترک‌شان ندارند.

جشنی که بهم خورد؛ ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک با ۲۰ سال تاخیر!

جنیفر لوپز و بن افلک حدود 20 سال پیش با هم نامزد بودند و در آستانه برگزاری جشن ازدواجشان، از هم جدا شدند و این اتفاق در آن زمان سر وصدای زیادی به پا کرد. اما در نهایت حدود یک سال پیش دوباره به هم بازگشتند و ازدواجشان را در املاک بن افلک در جورجیا جشن گرفتند.

 جنیفر لوپز خیلی شفاف در مورد دوران بهم خوردن نامزدی اش با بن افلک در حدود 20 سال پیش صحبت کرده و آن را بزرگترین دل‌شکستگی زندگی‌اش تا به امروز خوانده. جنیفر لوپز در این باره گفته:

زمانی که بیست سال پیش ازدواج مان را لغو کردیم، بزرگترین دل شکستگی زندگی ام بود. راستش را بخواهید حس می‌کردم که قرار است به زودی بمیرم. این اتفاق برای هجده سال مرا در یک مارپیچی قرار داد که نمی توانستم درستش کنم. ولی حالا و بعد از 20 سال، این ماجرا پایان خوشی داشت. این پایانی بود که حتی در فیلم های هالیوودی هم اتفاق نمی افتد. ما سرنوشت را نمی نویسیم؛ هیچ کسی باور نمی کند که ماجراها در نهایت چطور پیش می روند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...