تعلیق فیلم جدید بن افلک با نقش آفرینی جنیفر لوپز

فیلمبرداری فیلم جدید بن افلک به نام «Unstoppable» که جنیفر لوپز، همسر افلک نیز در آن نقش آفرینی می کند، به حالت اجباری به تعلیق در آمده است.
کدخبر (189748) | 15 خرداد 1402 | ساعت 14:26
0 133
تعلیق فیلم جدید بن افلک با نقش آفرینی جنیفر لوپز
فیلمبرداری فیلم جدید بن افلک به نام «Unstoppable» که جنیفر لوپز، همسر افلک نیز در آن نقش آفرینی می کند، به حالت اجباری به تعلیق در آمده است.

به گزارش سرخ نیوز، اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا، بسیاری از فیلم‌های هالیوودی را تحت تأثیر قرار داده و فیلم جدید بن افلک 50 ساله نیز یکی از فیلم‌هایی است که تحت تأثیر این اتفاق قرار گرفته. فیلم «Unstoppable» یک فیلم ورزشی در شاخه کشتی کج و درباره زندگی آنتونی روبلز، قهرمان کشتی آمریکاست که معلولیتی مادرزاد داشت و با یک پا به دنیا آمد و در سال 2011 عنوان قهرمانی ملی این کشور را مال خود کرد. جرل جروم در این فیلم نقش آنتونی روبلز را ایفا می‌کند و قرار بود تا جنیفر لوپز، همسر افلک، هم در این فیلم ایفای نقش کند و کارگردانی فیلم برعهده بیلی گلدنبرگ است.

علت توقف فیلمبرداری فیلم افلک و جنیفر لوپز

اما کمپانی «Artists Equity» با مدیریت بن افلک و مت دیمون که تولید این فیلم را برعهده دارد، حالا با بحرانی تازه مواجه شده است. طبق گزارش Deadline، حالا روند تولید این فیلم با ابهاماتی روبه‌رو شده. از اواسط هفته قبل فیلمبرداری این فیلم متوقف شده است؛ دلیل آن هم اعتصاب‌ها و اعتراضات اخیر عنوان شده و هنوز مشخص نیست که چه زمانی فیلمبرداری فیلم افلک از سر گرفته خواهد شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که بعد از اتمام اعتصابات، این اتفاق رخ خواهد داد. این در حالی است که بعد از اعتصاب اعضای انجمن نویسندگان آمریکا، که برای اولین بار در پانزده سال اخیر و از ابتدای ماه می آغاز شده، بخش عمده‌ای از سینمای هالیوود، تحت تأثیر قرار گرفته و این اختلال بیش از یک ماه است که در جریان است.تعلیق فیلم جدید بن افلک با نقش آفرینی جنیفر لوپز گزارش‌ها حکایت از آن دارد که دلیل اصلی این اعتصاب، دستمزد ناکافی بخش عمده‌ای از افراد است. اعضای این صنف در عین حال خواستار تنظیم مقرراتی در رابطه با استفاده از مواد تولید شده با استفاده از هوش مصنوعی یا فناوری‌های مشابه هستند. تعلیق در ضبط فیلم در شرایطی رخ داد که جنیفر لوپز و بن افلک اخیراً عمارتی 60 میلیون دلاری را خریداری کرده بودند.

رابطه بن افلک و جنیفر لوپز

این زوج هالیوودی حدود یک سال پیش با احیای رابطه عاشقانه‌شان، باهم ازدواج کردند. آن‌ها در ابتدا در سال 2002 باهم نامزد کردند؛ در سپتامبر سال 2003 اعلام کردند که برگزاری جشن ازدواجشان را به تعویق می‌اندازند و در ژانویه 2004 ازهم جدا شدند. اما در جشن تولد 52 سالگی جنیفر لوپز در سال 2021، دوباره بن افلک و جی لو در کنار هم دیده شدند و چند ماه بعد و در آوریل 2022 باهم نامزد کردند و در ماه جولای جشن ازدواجشان را برگزار کردند. چند ماه پیش بود که بن افلک در صحبت‌هایی اعلام کرد که جنیفر لوپز یکی از بازیگران فیلم «Unstoppable» خواهد بود و گفت:
او احتمالاً در فیلم نقش‌آفرینی خواهد کرد. نمی‌توانم اینگونه بگویم که او به من لطف می‌کند ولی واقعیت همین است.
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...