تمام روابط ریا ریپلی در کشتی کج / از بادی متیوز تا ...!

کدخبر (190129) | 15 خرداد 1402 | ساعت 14:28
0 903
تمام روابط ریا ریپلی در کشتی کج / از بادی متیوز تا ...!
ریا ریپلی چه در دنیای واقعی و چه بنابر خطوط داستانی رایج در WWE، روابط مختلفی را تجربه کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، ریا ریپلی حدود ده سال پیش وارد دنیای کشتی کج شد. او به مدت چندسال در مجموعه‌های مستقل فعالیت می‌کرد تا این که در سال 2017 به WWE پیوست.

این کشتی گیر 26 ساله، موفق شده است تا به یکی از بهترین کشتی گیران زن این سازمان تبدیل شود.

در طول ۹ سال گذشته، «کابوس» با کشتی گیران مختلفی وارد رابطه شد. بعضی از این رابطه‌ها تنها در حد شایعه بود در حالی که بعضی از آن ها کاملا واقعی بودند.

قهرمان زنان برند Raw مدتی پیش رابطه رسمی خود با بادی متیوز را تایید کرد. 

چهار کشتی گیری که ریا ریپلی با آن ها رابطه داشته است

دیمیتری جکسون

ریا ریپلی مدتی پس از اینکه با جکسون در باشگاه ملاقات کرد، با او وارد رابطه شد. دیمیتری جکسون در علوم ورزشی دارای مدرک کارشناسی ارشد است و در آن زمان به تازگی به کشتی گیری حرفه ای تبدیل شده بود. ریا ریپلی در مصاحبه ای در سال 2020 توضیح داد که قصد داشت تا به دوست پسر تازه کار خود، کمک کند. با این حال، دیمیتری باور داشت که به کمک او احتیاجی ندارد و می‌خواهد تا به تنهایی به موفقیت دست پیدا کند. او گفت:

کوین که با نام دیمیتری کشتی می‌گیرد تنها به مدت یک و نیم یا حداکثر دو سال است که کشتی می‌گیرد. او هنوز بسیار خام است و چیزهای زیادی باید یاد بگیرد. ما مسابقات او را تماشا می‌کنیم و من قسمت های مختلف هر کشتی را برای او توضیح می‌دهم. من همیشه از او حمایت می‌کنم چون می‌‌خواهم که او موفق شود. با این حال او نمی‌خواهد از من کمک بگیرد و می‌خواهد خودش به تنهایی به موفقیت برسد و من هم به این موضوع احترام می‌گذارم.

آن ها پس از چند سال از یکدیگر جدا شدند و معلوم نیست که جکسون وارد رابطه جدیدی شده یا خیر.

بادی متیوز

رابطه بادی متیوز و الکسا بلیس، دیگر زن کشتی گیر مطرح کمپانی WWE در اوایل سال 2018 به اتمام رسید و آن ها خود این موضوع را اعلام کردند. با این حال، متیوز در اوایل سال 2023 با ریا ریپلی قرار می‌گذارد. ریا ریپلی چند هفته پس از این موضوع، رابطه خود با متیوز را تایید کرد و تصویری از خودش را در فضای مجازی منتشر کرد. او در این تصویر، بادی متیوز را به آغوش خود کشیده بود.

 از آن زمان تاکنون، ریا ریلپی چند تصویر دیگر از خودش را به همراه شریک زندگی جدیدش در اینستاگرام منتشر کرده است. ماه گذشته، او دو عکس دیگر را همراه متیوز در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «خوشحالی من» با وجود اینکه ریپلی هم اکنون در دبلیو دبلیو ای فعالیت می‌کند، دوست پسر او با سازمان ای ای دبلیو قرارداد دارد.

دیمین پریست قهرمان سابق دبلیو دبلیو ای

دیمین پریست از دوستان چندساله ریا ریپلی به حساب می‌آید و هر دو عضو گروه جاجمنت دی هستند. با این حال، ارتباط نزدیک آن ها باعث شد تا بعضی از طرفداران چیز دیگری برداشت کنند. بعضی از آن ها باور داشتند که رابطه آن ها فراتر از دو دوست معمولی است. این موضوع به حدی است که حتی پس از اینکه ریا ریپلی رابطه خود را با متیوز اعلام کرد، بعضی باور داشتند که او هنوز با پریست رابطه دارد. کاربری در این رابطه نوشت:

من نمی‌دانم که چرا این موضوع به ذهنم رسید اما نمی‌دانم چرا پیش از اینکه ریا ریپلی اعلام کند که با متیوز رابطه دارد، من فکر می‌کردم که با دامیان پریست در رابطه است.

 کاربر دیگری نیز خطاب به ریپلی نوشت که امیدوار بود که او با دیمین پریست رابطه داشته باشد. با این حال، «کابوس» اخیرا در مورد رابطه خود با دامیان پریست صحبت کرد و گفت:

رابطه من با او فوق العاده است و من اوقات خوشی را با او می‌گذرانم. ما دوستان چندین ساله یکدیگر هستیم. ما حتی در مورد برگزاری یک مسابقه به همراه یکدیگر صحبت کردیم.

دامینیک میستریو قهرمان سابق تگ تیم اسمکدان

گروه «جاجمنت دی» در ابتدا به دشمنی با ری میستریو و پسر او، دامینیک میستریو به دشمنی می‌پرداخت. با این حال، ریا ریپلی و هم تیمی هایش، دامینیک را قانع کردند تا به آن‌ها بپیوندد و برابر پدر بایستد. دامینیک او در ابتدا میلی به انجام این کار نداشت اما در نهایت به پدرش و اج خیانت کرد و به تیم ریا ریپلی پیوست. به همین دلیل، به نظر می‌رسد که از آن زمان تاکنون ریا ریپلی کسی است که دامینیک را کنترل می‌کند. ریپلی همچنین ادعا کرد که از دامینیک یک مرد قدرتمند ساخته است.

 ارتباط ریپلی و دومینیک موجب به وجود شایعاتی مبنی بر رابطه آن ها در دنیای واقعی شد. شخصی خطاب به ریپلی نوشت:

اگر شایعات حقیقت داشته باشد و تو و دامینیک با یکدیگر وارد رابطه شده باشید، باید بگویم که دامینیک بسیار خوش شانس است.

با این حال، همانطور که از نام شایعات پیداست، رابطه آن ها واقعی نیست و صرفا بر اساس خطوط داستانی WWE شکل گرفته است. همانند ریا ریپلی که در واقعیت با بادی متیوز در ارتباط است، دامینیک میستریو نیز با شخص دیگری قرار می‌گذارد.

جدیدترین خبرهای ورزش کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...