شرمساری رونی کلمن از اندام خود در سال 2005؛ ما واقعا وحشتناک بودیم! + ویدئو

رونی کلمن در اینستاگرام، عکسی از دوران خارج از فصل سال 2005 را که در آن روی صحنه کنار جی کاتلر فیگور گرفته، منتشر کرده و از داشتن آن اندام ابراز شرمساری کرده است.
کدخبر (186830) 15 خرداد 1402 | ساعت 14:26
0 789
رونی کلمن در اینستاگرام، عکسی از دوران خارج از فصل سال 2005 را که در آن روی صحنه کنار جی کاتلر فیگور گرفته، منتشر کرده و از داشتن آن اندام ابراز شرمساری کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رونی کلمن چهره افسانه‌ای بدنسازی است که به طور عمده به‌عنوان یکی از بزرگترین ورزشکارانی شناخته می‌شود که در رقابت‌های این عرصه حضور داشته و به موفقیت رسیده است. او برای مدت زمانی طولانی بر لیگ حرفه‌ای بدنسازی مسلط بود و یکی از داغ‌ترین نبردها و رقابت‌ها را با دیگر بدنساز افسانه‌ای، جی کاتلر، داشت. اخیراً رونی کلمن با انتشار پستی که به نوعی پاسخی به پست جی کاتلر محسوب می‌شد، تصویری از فیگورگیری خود در کنار کاتلر به اشتراک گذاشت و از فیزیک خود در دوران خارج از فصل ابراز شرمساری کرد.

عضلات رونی کلمن در دهه ۹۰

رونی کلمن برای اولین بار به‌دلیل توده عضلانی عجیب و غریب، اندازه و شرایط بدنی خود به‌عنوان یک مدعی مسابقات بخش آزاد مردان در اواخر دهه 90 مورد توجه قرار گرفت. او اولین حضور خود در مستر المپیا را با پیروزی قاطع مقابل فلکس ویلر پشت سر گذاشت. پس از این قهرمانی، کلمن به سلطنت رسید؛ اتفاقی که باعث شد او استعدادهای نوپا را زیر سایه خود قرار دهد و هفت بار متوالی با موفقیت از عنوان قهرمانی دفاع کند.
شرمساری رونی کلمن از اندام خود در سال 2005؛ ما واقعا وحشتناک بودیم!اما بی‌شک یکی از سرسخت‌ترین رقیبی که در طول روزهای فعالیتش با او روبه‌رو شد، جی کاتلر بود. او روی صحنه به‌عنوان یک مدعی واقعی پدیدار شد و توانست چندین بار در مستر المپیا، رونی کلمن را به چالش بکشد. او در همه سال‌هایی که کلمن به قهرمانی می‌رسید، تهدیدی جدی برای «پادشاه» محسوب می‌شد و سرانجام توانست او را در سال 2006 شکست و از تاج و تخت پادشاهی پایین بکشد. از زمانی که رونی کلمن و جی کاتلر از رقابت حرفه‌ای دور شدند، این زوج رقیب، رقابت خود را پشت سرگذاشتند و در اوایل همین سال جاری میلادی بود که به اینفلوئنسر معروف جسی جیمز پیوستند تا یک تمرین بالاتنه مشترک را انجام دهند. همچنین آن‌ها نظرشان را در مورد رقابت با یکدیگر بیان کردند و کلمن اعتراف کرد که مبارزه جی کاتلر چقدر برایش دشوار بوده است.

نتیجه درمان رونی کلمن امیدبخش بوده است

در حال حاضر، رونی کلمن از یک سری مشکلات سلامتی رنج می‌برد و تحت عمل‌های جراحی متعددی قرار گرفته است. این مشکلات جسمانی ناشی از روش‌های تمرینی شدید او بوده است. با این حال، او واقع‌بینی خود را در مورد دردی که در طول این سال‌ها متحمل شده، حفظ کرده است. خوشبختانه بعد از اینکه او تقریباً یک سال پیش شروع به تزریق سلول‌های بنیادی کرد، همه چیز دگرگون شده است. او به‌تازگی نتایج مثبت از درمان خود را گزارش کرده و عنوان کرده است که دردش به‌طور کامل فروکش کرده است. پادشاه دو ماه پیش چهار فیگور بدنسازی مورد علاقه خود را در تمام دوران ارائه داد. سپس او یک هفته بعد با قهرمان سابق دسته 212 پوند مستر المپیا و نایب قهرمان مستر المپیا در سال 2022، درک لانسفورد برای برگزاری یک جلسه تمرین طاقت‌فرسا پشت و عضله دو سر بازو همکاری کرد. [irp posts="172237" ]

فیزیک بدنی جی کاتلر

جی کاتلر یکی از معدود ورزشکارانی است که بدون هیچ آسیب جدی بازنشسته شده است. او سطح بالایی از تناسب اندام شخصی را حفظ کرده است و قبل از اینکه در آگوست امسال 50 ساله شود، روی چالش تغییر بدن شخصی خود با برنامه Fit for 50 کار کرده است. او در اوایل این ماه با انتشار یک به‌روزرسانی از فیزیک عضلانی و کات خود، طرفدارانش را شگفت‌زده کرد. کاتلر از اندام کلمن تمجید کرده و معتقد است که هیچ بدنسازی دیگری نتوانسته به پکیجی که کلمن در دوران اوج خود ارائه کرده، حتی نزدیک شود. او برای حجیم کردن و توسعه دادن عضلات سینه‌اش، روش دقیق خود را در پیش گرفت و دو هفته قبل سه حرکت برای ساختن شانه‌های بزرگتر را ارائه کرد.

شرمساری رونی کلمن از اندام خود در سال 2005؛ ما واقعا وحشتناک بودیم!پست رونی کلمن از فیگور جی کاتلر

رونی کلمن در پست اخیر اینستاگرامی، عکسی از دوران خارج از فصل سال 2005 را که در آن روی صحنه کنار جی کاتلر فیگور گرفته، منتشر کرده و از داشتن آن اندام ابراز شرمساری کرده است. پیش از این جی کاتلر عکسی از خودش و رونی کلمن را که دیو لیبرمن برایش ارسال کرده بود، منتشر کرده و نوشته بود:
این عکس را دیو لیبرمن برایم فرستاد تا به من یادآوری کند تا 10 هفته آینده باید به هدفم دست پیدا کنم. این عکس مربوط به سال 2005-2006 است که من و رونی کلمن هفته به هفته در دوران خارج از فصل در مراسم‌های مختلف به‌عنوان مهمان فیگور می‌گرفتیم و رونی ۱۵۰ کیلوگرم وزن داشت و و من ۱۴۰ کیلوگرم.
شرمساری رونی کلمن از اندام خود در سال 2005؛ ما واقعا وحشتناک بودیم!رونی کلمن هم به این تصویر واکنش نشان داد و در بخش نظرات نوشت:
هی بازوی دیگر من کجاست. من یک بازویم را از دست داده‌ام و خارج از زاویه قرار دارم. ما هر دو از فرم خارج شده‌ایم و هر دو وحشتناک به‌نظر می‌رسیم. هر چند همه چیز خوب است. به همین دلیل هم بود که به آن خارج از فصل می‌گفتند. گاهی اوقات باید دور بود، خیلی خیلی دور.
جی کاتلر دو هفته پیش در مورد جاه‌طلبی‌هایش برای افزودن توده عضلانی با حفظ اندام لاغر خود برای چالش تغییر بدن صحبت کرده بود. او پکیج کات خود را در یک به‌روزرسانی بدنی که در آن 100 کیلوگرم وزن داشت، به نمایش گذاشت. همچنین رونی کلمن چند روز پیش، سالن بدنسازی متروفلکس را در تامپا فلوریدا افتتاح کرد. جدیدترین خبرهای ورزش بدنسازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...