فوری: ملاقات پدر مسی با لاپورتا ؛ بازگشت به خانه نزدیک تر از همیشه! + عکس

پدر و مدیر برنامه‌های مسی که در شهر بارسلونا حضور دارد اعلام کرده است که مسی می‌خواهد به بارسلونا برگردد و او نیز خوشحال خواهد شد که وی را بار دیگر در بارسلونا ببیند.
کدخبر (190196) | 15 خرداد 1402 | ساعت 14:18
0 125
فوری: ملاقات پدر مسی با لاپورتا ؛ بازگشت به خانه نزدیک تر از همیشه! + عکس
پدر و مدیر برنامه‌های مسی که در شهر بارسلونا حضور دارد اعلام کرده است که مسی می‌خواهد به بارسلونا برگردد و او نیز خوشحال خواهد شد که وی را بار دیگر در بارسلونا ببیند.

به گزارش سرخ نیوز، ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد خورخه مسی، پدر و مدیربرنامه‌های لیونل مسی، به خانه خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، رفته و در آنجا با او ملاقات کرده تا درباره بازگشت سوپر استار آرژانتینی به بارسلونا مذاکره کنند. مسی هم‌اکنون بر سر یک سه‌راهی قرار دارد: مسیر اول که از همه صاف‌تر و پر زرق و برق‌تر است بازی در عربستان است. گفته می‌شود عرب‌ها حاضرند برای دو سال بازی مسی در عربستان یک میلیارد یورو به او بپردازند. مسیر دوم که از همه دشوارتر است، بازگشت به بارساست. بارسلونا دو سال پیش به دلیل مشکلات مالی نتوانست با مسی قرارداد ببندد و ناچار شد او را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد. این باشگاه همچنان با همان مشکلات مالی دست به گریبان است، با این تفاوت که یک بسته مالی ویژه طراحی کرده و به لالیگا ارائه داده است. اگر بسته پیشنهادی آن‌ها مورد موافقت مدیران لالیگا قرار بگیرد، آن‌وقت قادر خواهند بود مسی را به خدمت بگیرند. فوری: ملاقات پدر مسی با لاپورتا ؛ بازگشت به خانه نزدیک تر از همیشه! + عکس خورخه مسی بعد از ملاقات با لاپورتا گفت: 

هنوز چیزی در این باره نمی‌دانیم که او به بارسا برمی‌گردد یا نه. لئو عاشق این است که برگردد. گزینه اول او این است که برگردد. من هم عاشق این هستم که او را در بارسا ببینم. الان چیزی نمی‌دانیم. تا ببینیم چه می‌شود. به زودی تصمیم می‌گیریم. خیلی چیزها هست که باید درباره‌اش حرف بزنیم.
ژاوی، مربی بارسا هم با مسی تماس گرفته و با او درباره بازگشتش حرف زده است. نکته مهم در این میان این است که همه بارسایی‌ها دوست دارند مسی به این تیم برگردد، اما اول لالیگا باید مجوز مالی این کار را صادر کند. دوم اینکه مسی باید بین پیشنهاد بسیار کلان عربستان و بارسا، دومی را انتخاب کند. در این صورت بازگشت مسی به تیم سابقش رقم خواهد خورد و تمام هواداران بارسا را خوشحال خواهد کرد. البته ستاره تیم ملی آرژانتین یک گزینه کم سر و صداتر هم در پیش دارد و آن هم پیوستن به اینتر میامی است، تیم دیوید بکهام در لیگ حرفه‌ای آمریکا که با توجه به پیشنهاد عربستان بعید است این انتقال رخ دهد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...