مایک تایسون چگونه فرصت حضور در کشتی کج و WWE را از دست داد؟

کدخبر (189401) | 15 خرداد 1402 | ساعت 10:40
0 1405
مایک تایسون چگونه فرصت حضور در کشتی کج و WWE را از دست داد؟
مایک تایسون یکی از طلایی‌ترین نام‌های تاریخ بوکس است، اما این موفقیت در دنیای کشتی کج تکرار نشد.

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون نامی است مترادف با موفقیت. او در رشته بوکس قهرمان جهان بوده و در داخل رینگ و خارج از رینگ، یکی از بزرگ‌ترین نام‌های تاریخ است. با این حال، همه اقدامات «مایک آهنین» موفقیت آمیز نبوده که یکی از آنها در کشتی کج بود. علاقه تایسون به کشتی کج بر کسی پوشیده نیست و او با حضور گاه و بی‌گاه در مسابقات کمپانی‌های مختلف از جمله WWE، این موضوع را ثابت کرده است. 

نقش مهمی که مایک تایسون در WWE از دست داد

به گفته یکی از کارمندان سابق WWE، ضعف مایک تایسون در جنبه‌های نمایش برابر دوربین، عامل نرسیدن او به نقش‌ّهای مهم در این کمپانی بوده است. تایسون قرار بود نقش مهمی در خط داستانی بین شاون مایکلز و استیو آستین و درگیری آن‌ها ایفا کند، با این حال در اجرای نقش خود ناموفق بود. تام بوکانن، عکاس سابق WWE در این خصوص می‌گوید:

مایک تایسون آدم باهوشی نیست. فکر می‌کنم او ابتدا قرار بود در مبارزه بین استیو آستین و شاون مایکلز، داور ویژه درون رینگ باشد اما برای ما مشخص شد که تایسون این ظرفیت را ندارد، بنابراین به یک میهمان خارج از رینگ تبدیل شد و به این شکل از ظرفیت او استفاده کردیم.

بوکانن در ادامه توضیح داد که WWE مجبور شد برخی از چیزهایی را که قرار بود با تایسون اتفاق بیفتد تغییر دهد، زیرا او در درک آنچه که به ارائه شده بود، مشکل داشت.

 این افشاگری، چالش‌های قدیمی پیش آمده در پشت صحنه WWE را روشن می‌کند. در حالی که تصور هواداران بر این بود که مایک تایسون می‌تواند حضور قدرتمندی در رینگ داشته باشد اما واقعیت این بود که او با ماهیت این ورزش و خطوط داستانی از پیش تعیین شده در آن، مشکل داشت. افشای دلایل دور ماندن مایک تایسون از کشتی کج ممکن است برای برخی از طرفداران غافلگیر کننده باشد، اما مهم است که به یاد داشته باشید که حتی بزرگترین نام‌ها نیز می‌توانند در محیط‌های جدید با چالش‌هایی روبرو شوند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...