مدالیست المپیک در کشتی کج / تریپل سی، WWE یا AEW؟

هنری سجودو اخیرا در مصاحبه ای از احتمال حضورش در مسابقات WWE پرده برداری کرده است.
کدخبر (187166) | 14 خرداد 1402 | ساعت 21:24
0 155
مدالیست المپیک در کشتی کج / تریپل سی، WWE یا AEW؟
هنری سجودو اخیرا در مصاحبه ای از احتمال حضورش در مسابقات WWE پرده برداری کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هنری سجودو پس از سه سال غیبت دوباره در UFC 288 به قفس بازگشت و با آلجامین استرلینگ بر سر قهرمانی دسته خروس وزن مبارزه کرد و در نهایت از او شکست خورد. با این حال، قهرمان سابق UFC اخیرا اعلام کرده که حاضر است تا در کشتی کج فعالیت کند. او در رابطه با دعوت WWE از او و همچنین نام احتمالی خود در WWE صحبت کرد. هنری سجودو و آلجامین استرلینگ

افشای دعوت WWE از سجودو

هنری سجودو اخیرا با چاماتکار سندو صحبت کرده است. سندو از او در رابطه با احتمال حضورش در WWE یا AEW پرسید. او در رابطه با دعوت WWE از او صحبت کرد و نام احتمالی خود را در WWE افشا کرد. او اظهار کرد:
«احتمالا هم اکنون این کار را انجام ندهم. حتی از همان اول پیش از اینکه من با UFC قرارداد ببندم، با WWE صحبت هایی را انجام داده بودم. من قرار بود به The Atomic Flea بروم. من به قرارداد بستن با WWE فکر کرده بودم. من قرار بود که به اورلاندو بروم و کارهای اولیه را انجام بدهم. من WWE را دوست داشتم اما در عین حال اگر قصد داشتم تا از تمام ظرفیتم استفاده کنم باید واقعا مبارزه می‌کردم. نمی‌خواهم بگویم که WWE واقعی نیست، 100 درصد واقعی است اما منظورم از لحاظ رقابت با سایر افراد است.»
او در ادامه اظهار کرد که دوست دارد تا یک بار در WWE یا AEW حضور پیدا کند. او اظهار کرد که بعضی از توانایی‌ها و مهارت‌های او بسیار طبیعی و خود ساخته هستند و حضور موفق در WWE یا AEW نیز جزو این مهارت‌ها به حساب می‌آیند. او گفت: هنری سجودو
«من اگر بخواهم در WWE یا AEW حضور پیدا کنم شاید تنها برای یک کشتی این کار را انجام دهم و دوست ندارم که برای مدتی طولانی این کار را انجام دهم با وجود اینکه می‌دانم که مهارت بسیار خوبی در آن دارم. بعضی از مهارت ها و توانایی های من بسیار طبیعی هستند و حضور موفق در WWE یا AEW جزو آن ها به حساب می‌آید.»
او در پایان عنوان کرد که ممکن است که در آینده دست به انجام هر کاری بزند. او گفت:
«قطعا، 100 درصد. پول مهم است، احتمال انجام هر کاری وجود دارد.»

چهره‌های دیگر UFC و حضور در WWE؟

جدا از هنری سجودو، لئون ادواردز و اسرائیل آدسانیا ستاره‌های UFC جزو مبارزانی هستند که علاقه خود به حضور در کشتی کج را اعلام کرده‌اند. شینا بزلر، روندا روزی و مت ریدل جزو مبارزانی هستند که با WWE کار کرده و یا همچنان کار می‌کنند. اسرائیل آدسانیا بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...