هر آنچه از مبارزه بنیل داریوش در مقابل چارلز اولیویرا در UFC 289 باید بدانید

چارلز اولیویرا قهرمان سابق دسته سبک وزن UFC پس از اینکه عنوان قهرمانی خود را در سال گذشته از دست داد، امسال برای اولین بار وارد رینگ خواهد شد.
کدخبر (189813) | 15 خرداد 1402 | ساعت 10:58
0 105
هر آنچه از مبارزه بنیل داریوش در مقابل چارلز اولیویرا در UFC 289 باید بدانید
چارلز اولیویرا قهرمان سابق دسته سبک وزن UFC پس از اینکه عنوان قهرمانی خود را در سال گذشته از دست داد، امسال برای اولین بار وارد رینگ خواهد شد.

به گزارش سرخ نیوز، رویدادهای UFC یکبار دیگر به کانادا بازگشته و حالا هواداران ام ام ای آماده یک رویداد بزرگ دیگر هستند. طرفداران شاهد مبارزات بزرگی در UFC 289 خواهند بود زیرا برخی از بزرگترین مبارزان از بخش‌های مختلف مردان و زنان در رینگ هشت ضلعی به رقابت خواهند پرداخت. در UFC 289 آماندا نونس در مقابل ایرن آلدانا در رقابت اصلی مقابل هم خواهند ایستاد و احتمالا مبارزه چارلز اولیویرا در مقابل بنیل داریوش مورد انتظارترین رقابت این شب خواهد بود.

رقابت چارلز اولیویرا با بنیل داریوش در UFC

چارلز اولیویرا قهرمان سابق دسته سبک وزن UFC پس از اینکه عنوان قهرمانی خود را در سال گذشته از دست داد، امسال برای اولین بار وارد رینگ خواهد شد. او این بار با بنیل داریوش رقابت خواهد داشت که در رده سوم رنکینگ این دسته وزنی قرار دارد. این مسابقه قرار بود در ماه گذشته برگزار شود اما UFC به دلیل مصدومیت ستاره برزیلی زمان برگزاری آن را تغییر داد. در این رویداد چارلز اولیویرا با 33 برد و 9 شکست از مبارزات گذشته در رویداد شبه اصلی مقابل بنیل داریوشی قرار خواهد گرفت که 22 برد و 4 شکست در کارنامه دارد و یکی از امیدهای اصلی این دسته وزنی در نظر گرفته می‌شود. یک مبارز ایرانی در UFC 289؛ بنیل داریوش تنها یک گام تا کمربند قهرمانیهنوز سایت‌های شرط بندی بر روی این رویداد تمرکز نکرده‌اند اما طرفداران پیش بینی می‌کنند که قهرمان سابق UFC از طریق سامیمیشن برنده این مسابقه خواهد شد. با این حال نباید این نکته را نادیده گرفت که بنیل داریوش تا پیش از این 8 مبارزه بدون شکست را پشت سرگذاشته و روی نوار پیروزی قرار دارد. او همچنین در سابمیشن رقبا تخصص دارد. قطعا این یک مبارزه تمام عیار میان دو رقیب دسته سبک وزن خواهد بود.

پیش بینی داستین پویریر ؛ نبیل داریوش نمی تواند قهرمان شود

بدون شک چارلز اولیویرا با دو دفاع از عنوان قهرمانی در مقابل مبارزانی مانند داستین پوریر و جاستین گیجی، بر دسته سبک وزن حکمرانی می‌کند. او همچنین مایکل چندلر و تونی فرگوسن را که یکی از برترین مبارزان دسته سبک وزن هستند، شکست داده است. در عوض بنیل داریوش به جز تونی فرگوسن با هیچ یک از دیگر رقبا روبرو نشده است. اگر بنیل داریوش و چارلز اولیویرا بتوانند تا راند آخر با خونسردی پیش بروند، قطعا در این راند یک نبرد تمام عیار خواهیم دید. داستین پوریر قهرمان سابق موقت دسته سبک وزن و مدعی حال حاضر عنوان افتخاری BMF به تازگی با آریل هلوانی خبرنگار وبسایت «mmafighting» مصاحبه کرد و در این میان به سوالی درباره مبارزه بعدی دسته سبک وزن و اینکه چه کسی در گام بعدی به مصاف اسلام ماخاچف، قهرمان این کلاس وزنی خواهد رفت، پاسخ داد. پوریر معتقد است با توجه به تعداد کم طرفداران داریوش و توانایی پایین او در رجزخوانی، در صورتی که بتواند چارلز اولیویرا را در رویداد UFC 289 شکست دهد، باز هم نمی‌تواند عنوان قهرمانی را با وجود اینکه لایقش است، به دست آورد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...