واکنش تند حسین خبیری به اظهارات رئیس سازمان خصوصی سازی

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس واکنش تندی به استوری امشب رئیس سازمان خصوصی سازی مبنی بر برگزاری مجمع این باشگاه نشان داد.
کدخبر (190296) | 15 خرداد 1402 | ساعت 19:19
0 107
واکنش تند حسین خبیری به اظهارات رئیس سازمان خصوصی سازی
عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس واکنش تندی به استوری امشب رئیس سازمان خصوصی سازی مبنی بر برگزاری مجمع این باشگاه نشان داد.

به گزارش سرخ نیوز، حسین خبیری عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، درخصوص استوری امروز حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی مبنی بر برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من نمی دانم که قربان زاده به دنبال چه چیزی است؟ روند برگزاری مجمع طبق قانون با دعوت رئیس مجمع یا رئیس هیأت مدیره انجام می شود. وقتی مجموعه ای موفق است چرا آقایان 3 ماه به دنبال تغییر در هیأت مدیره هستند؟

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: دلیل تغییرات دو چیز است؛ یا اینکه مجموعه ای ناموفق باشد که پرسپولیس امسال سه گانه کسب کرد و یا اینکه تعداد اعضای مجمع ناقص باشد که این موضوع هم شامل حال پرسپولیس نیست. نتایج پرسپولیس نشان می دهد که ما چقدر موفق بودیم و باشگاه چگونه اداره شده است.

وی ادامه داد: از زمانی که ما در کورس قهرمانی بودیم قربان زاده هفته ای یک استوری می گذاشت و از تغییرات حرف می زد و حالا هم که همه جام ها را گرفتیم بازهم به این اظهارات ادامه می دهد. ما منصوب وزارت ورزش هستیم و با نظر وزارت ورزش به مجمع می رویم یا از سمت خود برکنار می شویم. وظیفه قربان زاده پیگیری خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس است که در این موضوع موفق نبوده است. یکی از مشکلاتی که برای صدور مجور حرفه ای پرسپولیس را اذیت کرد همین موضوع خصوصی سازی بود.

خبیری خاطرنشان کرد: ما با دعوت از فراخوان قانونی به مجمع می رویم، اما قربان زاده رفتارهای 3 ماه اخیرش را بازهم تکرار می کند. او اصرار دارد افراد نزدیک به خودش را به هیأت مدیره پرسپولیس بیاورد و اگر قرار به جدایی هر یک از اعضای هیأت مدیره بدون دستور وزیر ورزش باشد، همه ما از هیأت مدیره پرسپولیس کنار می رویم.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس گفت: مجمع باشگاه ما از 3 وزیر محترم ورزش، اقتصاد و دادگستری تشکیل شده است. قربان زاده حتی اگر به عنوان نماینده وزارت اقتصاد به مجمع بیاید فقط یک عضو است، نه تصمیم گیرنده، اما او به گونه ای حرف می زند که انگار تصمیم گیرنده اصلی است. مشخص نیست که چرا این همه اصرار به تغییرات در هیأت مدیره پرسپولیس دارد، آن هم در حالی که ما مجموعه ای موفق و بی حاشیه بودیم.

وی افزود: پرسپولیس امسال بهترین عملکرد خودش را داشت، اما قربان زاده با این اقدامات فقط یه هواداران استرس می دهد. ما سال ها هوادار پرسپولیس بودیم و اگر وزارت ورزش به این نتیجه برسد که ما نباشیم بازهم هواداران این تیم باقی خواهیم ماند. اگر همین فردا بگویند که ما نباشیم حتماً کنار می رویم.

خبیری ادامه داد: مگر نمی گویند که هواداران سهام دارد و مالک اصلی پرسپولیس هستند؟ پس قربان زاده به هواداران توضیح بدهد در خصوصی سازی پرسپولیس چه اقداماتی کرده است؟ او هواداران را توجیه کند که اصرار برای تغییر در هیأت مدیره پرسپولیس چیست؟ او می خواهد افراد نزدیک به خودش را به پرسپولیس بیاورد.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قربان زاده کاره ای نیست که بخواهد ما را برکنار کند و بهتر است او به وظیفه خودش عمل کند. به عنوان یک هوادار و به نمایندگی از میلیون ها هوادار پرسپولیس از قربان زاده می پرسم که شما برای ورود پرسپولیس به بورس چه کردید؟ او بهتر است یک گزارش کامل ارائه کند تا همه در جریان اتفاقات قرار بگیرند. قربان زاده پاسخ بدهد زمانی که حساب های باشگاه پرسپولیس بسته بود را صدایی از او منتشر شد که به استقلالی ها قوت قلب می داد تا مشکلات آنها را حل کند؟ مگر او نباید به عنوان یک مسئول نگاه بی طرفانه داشته باشد؟ او بداند که هواداران پرسپولیس به اقداماتش اعتماد ندارند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...