پیام خداحافظی مهدی رحمتی از سرمربیگری آلومینیوم اراک

سید مهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم اراک، در پیامی آماده نبودن شرایط و ابزار برای ارتقای جایگاه آلومینیوم را دلیل اصلی جدایی از این تیم عنوان کرد.
کدخبر (190012) | 15 خرداد 1402 | ساعت 08:39
0 88
پیام خداحافظی مهدی رحمتی از سرمربیگری آلومینیوم اراک
سید مهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم اراک، در پیامی آماده نبودن شرایط و ابزار برای ارتقای جایگاه آلومینیوم را دلیل اصلی جدایی از این تیم عنوان کرد.

به گزارش سرخ نیوز، سیدمهدی رحمتی پس از جدایی توافقی از هدایت تیم آلومینیوم اراک در پیامی خطاب به هواداران این تیم گفت:

بعد از نزدیک به ۱۵ ماه که در خدمت شما بودم، خوشحالم به لطف خدا در حالی که تیم را با شرایطی نامناسب و در جایگاه دوازدهم جدول تحویل گرفتم، امروز در شرایطی هستیم که با تلاش تمام اعضای باشگاه و تیم و حمایت شما عزیزان برای اولین بار در تاریخ فعالیت این باشگاه به موفقیت‌هایی همچون فینال جام حذفی، کسب بهترین رتبه در لیگ، دومین تیم با کم‌‌ترین گل خورده، تحویل ۶ بازیکن به تیم ملی بزرگسالان و تیم امید رسیده‌‌ایم و شرایطی را ایجاد کردیم که کارشناسان اهل فن و مردم اراک روی ثبات فنی تیم حساب ویژه‌‌ای باز کرده و کار فنی این تیم را ستایش می‌کنند. با این اتفاقات و برای موفقیت و پیشرفت بیشتر تیم در آنچه که مردم عزیز اراک استحقاق آن را دارند، از ۵ ماه قبل برنامه‌ریزی‌‌های خود را برای موفقیت در فصل پیش رو آغاز کردم و مدیران باشگاه را نیز در جریان این برنامه‌‌ها قرار دادم و حتی لیست موردنظرم را از مدت‌‌ها قبل ارائه کردم اما، با برگزاری چندجلسه احساس کردم شرایط و ابزار برای ارتقای جایگاه آلومینیوم و کسب موفقیت‌های بیشتر مهیا نیست. لذا تصمیم گرفتم در این وضعیت با جدایی‌ام به تیم فوتبال آلومینیوم کمک کنم. اعتقاد دارم با توجه به راهی که شروع کردیم، مردم اراک در فصول آینده مستحق کسب بهترین نتایج و رتبه‌های بالاتری هستند و خیلی دوست داشتم با وجود داشتن قرارداد، در این مسیر کنار مردم عزیز اراک باشم. اما به هر صورت، ابزار موفقیت را برای بهبود نتایج فراهم ندیدم. به همین دلیل، از مردم خوب و عزیز اراک حلالیت می‌طلبم و هرگز روز فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی و روزهایم در استادیوم امام خمینی اراک را فراموش نمی‌کنم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...