ایده‌پردازی‌های دیوانه‌وار لی پریست ادامه دارد: من و کای گرین نقش سوپرمن را بر روی استیج مستر المپیا بازی کنیم!

کدخبر (190250) | 16 خرداد 1402 | ساعت 07:43
0 541
ایده‌پردازی‌های دیوانه‌وار لی پریست ادامه دارد: من و کای گرین نقش سوپرمن را بر روی استیج مستر المپیا بازی کنیم!
لی پریست ایده ای عجیب و غریب برای بازگشت خودش و کای گرین به استیج بدنسازی مطرح کرده است.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش سرخ نیوز، لی پریست، اسطوره استرالیایی بدنسازی هرگز عشق خود به این ورزش را از دست نمی‌دهد. با وجود اینکه پریست سال‌ها پیش از رقابت حرفه‌ای خداحافظی کرده است اما هنوز نیز حضور خود در این ورزش را در مقام کارشناس و مفسر تداوم بخشیده است. لی پریست ابتدا در دهه نود و به‌واسطه‌ی عضلات بازو شگفت‌انگیزش به شهرت دست یافت. او تا حدود دو دهه بعد با برخورداری از یک سطح کاندیشنینگ فوق‌العاده توانست جایگاه خود را در میان مدعیان دسته آزاد تثبیت کند.

لی پریست در مسابقات مستر المپیا

نخستین حضور لی پریست در مسابقات مستر المپیا در سال 1997 رقم خورد. پریست در اولین حضور خود در این مسابقات توانست در جایگاه ششم قرار گیرد. او پس از آن در پنج دوره دیگر مستر المپیا نیز حاضر شد اما نتوانست در هیچکدام از آنها به عنوان قهرمانی دست یابد. پریست سرانجام در سال 2013 از رقابت حرفه‌ای خداحافظی نمود. پس از اینکه اعلام شد که مسابقات مسترز المپیا پس از یک وقفه‌ی طولانی‌مدت امسال دوباره برگزار خواهد شد بسیاری از بدنسازان کهنه‌کار از جمله لی پریست تمایل خود برای شرکت در این رویداد را ابراز نمودند. با این حال پریست مدتی بعد اعلام کرد که به‌دلیل بروز مصدومیت جزئی در ناحیه سینه و بازو از شرکت در این مسابقات منصرف شده است.

توصیه های لی پریست برای تقویت عضلات بازو

حدود سه ماه پیش بود که لی پریست چند توصیه تمرینی ارزشمند را برای تقویت عضلات جلو بازو به مخاطبان خود ارائه داد. پریست در این توصیه‌نامه بر اهمیت بهره‌گیری از تجهیزات، پوزیشن‌ها و حرکات مختلف تاکید کرده بود. حدود دو ماه پیش نیز لی پریست یک‌ بار دیگر و این‌بار با انتقاد از فاکتورهای تعیین صلاحیت برای شرکت در مسابقات مسترز المپیا خبرساز شده بود. پریست گفته بود که حداقل سن در نظر گرفته شده برای این مسابقات (چهل سال سن) بسیار پایین است و باید بیشتر شود. او گفته بود که ورزشکارانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند باید حداقل دو یا سه سال دور از تمامی رقابت‌های حرفه‌ای بوده باشند.

کای گرین و ناکامی در مستر المپیا

در میان تمام بدنسازانی که هرگز موفق به قهرمانی در مسابقات مستر المپیا نشدند بدنساز آمریکایی یعنی کای گرین شاید بزرگترین نام باشد. گرین علاوه بر حجم شگفت‌انگیز عضلات خود و سطح کاندیشنینگ بالا از حیث سبک فیگورگیری خاص خود نیز از دیگران متمایز می‌شد. کای گرین بارها تا آستانه‌ی قهرمانی در مستر المپیا پیش رفت. اما بدنساز اسطوره‌ای یعنی فیل هیث همواره او را در این امر ناکام می‌گذاشت. این قهرمان هفت دوره مستر المپیا در فاصله سال‌های 2012 تا 2014 رقابت بسیار جذابی را با کای گرین پشت سر گذاشت. هرچند در هر سه دوره هیث به مقام قهرمانی دست یافت و گرین به مدال نقره بسنده کرد. پس از آن بود که کای گرین بزرگ برای همیشه از رقابت حرفه‌ای خداحافظی کرد. او سه بار قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک شد و سه مرتبه نیز در مسابقات مستر المپیا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. ایده‌پردازی های دیوانه وار لی پریست ادامه دارد: من و کای گرین نقش سوپرمن را بر روی استیج مستر المپیا بازی کنیم! کای گرین در ماه جولای سال 2022 در کنار بدنساز خوش‌آتیه ایرلندی یعنی بلسینگ آوودیبو به انجام یک برنامه تمرینی متمرکز بر عضلات بازو پرداخته بود. این دو نفر شش هفته پیش از مسابقات مستر المپیا 2022 نیز یک بار دیگر مجددا به یکدیگر پیوستند و این‌بار یک برنامه تمرینی معطوف به عضلات ناحیه شانه را پشت سر گذاشتند. کای گرین در فرآیند آماده‌سازی آوودیبو برای حضور در مستر المپیا کمک زیادی را به این بدنساز ایرلندی کرده بود. کای گرین حدود سه ماه پیش در طی مصاحبه‌ای گفته بود که در طی دوران حرفه‌ای پانزده ساله خود هرگز از استروئید استفاده نکرد و به این موضوع افتخار می‌کند. گرین به طرفداران خود نیز توصیه کرده بود که از مصرف استروئید خودداری کنند. او همچنین گفته بود که میزان کالری دریافتی‌اش روزانه بین 2500 تا 6000 کالری است. گرین سپس به ستایش از رقیب دیرین خود یعنی فیل هیث پرداخته بود. کای گرین در طی این مصاحبه‌ای نشانه‌هایی را نیز از بازگشت احتمالی خود به روی استیج بروز داده بود. او دو ماه پیش و با نمایش عضلات دلتوئید تحسین‌برانگیز خود نشان داد که در شرایط بسیار ایده‌آلی نیز قرار دارد. ایده‌پردازی های دیوانه وار لی پریست ادامه دارد: من و کای گرین نقش سوپرمن را بر روی استیج مستر المپیا بازی کنیم!

ایده‌های عجیب و غریب لی پریست

لی پریست اخیرا با حضور در یک ویدئو در کنار دیو پالومبو ایده‌ی دیوانه‌واری را مطرح کرده است. او که در این ویدئو با ظاهر یکی از شخصیت‌های دنیای خیالی مارول ظاهر شده است پیشنهاد کرده که او و کای گرین در کنار هم نقش قهرمان و ضدقهرمان ایفا کنند:

کای گرین می‌تواند نقش شخصیت منفی را ایفا کند و من هم می‌توانم ابرقهرمان باشم. عالی خواهد شد. کای واقعا برای ایفای نقش شخصیت منفور مناسب است. من هم یک ابرقهرمان با اندامی سوپرهیرویی خواهم بود.

دیو پالومبو در پاسخ می‌گوید:

دوست دارم آن صحنه‌ای را بازآفرینی کنی که سوپرمن می‌میرد و بعد دوباره زنده می‌شود. به‌نظرم با بازی تو از نسخه‌ی اصلی هم بهتر خواهد شد.

ایده‌پردازی های دیوانه وار لی پریست ادامه دارد: من و کای گرین نقش سوپرمن را بر روی استیج مستر المپیا بازی کنیم! در ادامه لی پریست می‌گوید:

فرض کن من روی استیجی شبیه به استیج مستر المپیا باشم و نور صحنه کاملا رویم افتاده شد. بعد طناب‌ها بلندم کنند و بر فراز صحنه معلق نگهم دارند. سپس موزیک عوض شود، نورپردازی تغییر کند و کای گرین در آنسوی استیج ظاهر شود.

لی پریست می‌گوید که اجرای ایده‌ی دیوانه‌وارش بر روی استیج یک رقابت بزرگ بدنسازی می‌تواند برای طرفداران بسیار جذاب باشد:

اسمش را هم می‌گذاریم لی و کای! به‌نظرم بسیار سرگرم‌کننده خواهد شد. تازه می‌توانیم از دیگر بدنسازان هم استفاده کنیم. بدنسازها نیازی به جلوه‌های ویژه هم ندارند. ما با این اندام‌های عضلانی و غول‌آسای خود در حالت عادی ابرقهرمان هستیم!

ایده‌پردازی های دیوانه وار لی پریست ادامه دارد: من و کای گرین نقش سوپرمن را بر روی استیج مستر المپیا بازی کنیم! لی پریست ماه گذشته به توضیح درباره تغییرات رژیم غذایی‌اش در گذر سال‌ها و دهه‌‌ها پرداخته بود. پریست گفته بود که با افزایش سن سوزاندن چربی بدن نیز برایش هرچه سخت‌تر و سخت‌تر شده است. پریست هفته گذشته نیز پیشنهاد داده بود که یک سمینار درباره عصر طلایی بدنسازی با حضور او و جی کاتلر برگزار شود. ایده‌ی عجیب و غریب لی پریست در خصوص بازگشت کای گرین به روی استیج با چنان شرایط دیوانه‌واری بدون شک می‌تواند برای طرفداران بدنسازی به‌شدت جذاب باشد. هرچند بسیار بعید است که چنین ایده‌ای متحقق شود.

جدیدترین خبرهای ورزش بدنسازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...