بازمانده از دوران کارلوس کی روش

ماجرای مینی کمپ تیم ملی و طرح این موضوع در برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب حالا فدراسیون را وادار به پاسخگویی کرده است.
کدخبر (190688) | 16 خرداد 1402 | ساعت 14:06
0 79
بازمانده از دوران کارلوس کی روش
ماجرای مینی کمپ تیم ملی و طرح این موضوع در برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب حالا فدراسیون را وادار به پاسخگویی کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فدراسیون فوتبال که به نظر از اظهارات طرح شده در برنامه «فوتبال برتر» شاکی است اعلام کرده که درباره ماجرای مینی کمپ نیز بزودی باید شاهد پاسخ دست اندرکاران تیم ملی ایران باشیم. در بیانیه‌ای که امروز بخش حقوقی فدراسیون فوتبال منتشر کرد و در انتهای این متن به ماجرای مینی کمپ پرداخته شده و آمده است:

" درباره موارد مطروحه کذب پیرامون مینی کمپ تیم ملی و ایراد اتهامات به سرمربی و کادر فنی تیم ملی موارد توسط بخش رسانه‌ای تیم ملی پاسخ متقن داده خواهد شد."
در برنامه فوتبال برتر محمدحسین میثاقی با کنایه به ماجرای دعوت از برخی از بازیکنان به تیم ملی گفت:" محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر
اول اینکه مینی‌کمپ چیست؟ تعریفش را به ما بگویند. بعد اینکه یک جمله به مدیرعامل‌ها بگویم، گول این اتفاقات را نخورید. وقتی ایجنت می‌آید می‌گوید این بازیکن ملی است، ۲۰ درصد اضافه کنید، گول نخورید. این برای زمان آن بنده خدا است که مینی‌کمپ را راه انداخت برای همین کارها."
او با کنایه این اتفاق که از زمان حضور کارلوس کی روش در فوتبال ملی ایران باب شده را زیرسوال برد و آنرا در جهت بالابردن قیمت بازیکنان و سود ایجنت ها تفسیر کرد. موضوعی که به مذاق فدراسیون فوتبال و تیم ملی گویا خوش نیامده و باید دید آیا در روزهای آینده از سوی تیم ملی و فدراسیون در این ارتباط چه عکس العملی انجام خواهد شد. کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران مینی کمپ اصطلاحی است که از زمان حضور کارلوس کی روش در فوتبال ایران به طور جدی مطرح شده است. سرمربی پرتغالی همواره پیش از دعوت از بازیکنان اصلی و آن‌هایی که همواره بازی می کردند اردوهایی با حضور بازیکنان پرتعداد داخلی را نیز برگزار می کرد. موضوعی که همواره با وجود قلعه مستحکم رسانه ای کی روش مورد نقد هم قرار می گرفت و مسایلی چون همکاری با ایجنت ها و بالا بردن قیمت بازیکنانی که هرگز در تیم ملی بازی نمی کردند اما در اردوها حاضر بودند مطرح می شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...