بازگشت خبرساز شکیرا به بارسلون و احتمال قرارهای عاشقانه با ستاره فرمول یک

حضور شکیرا در مسابقات اتومبیل رانی لوییس همیلتون و بازگشت او به بارسلونا باعث شده تا احتمال رابطه این دو بایگدیگر قوت بگیرد.
کدخبر (190207) | 15 خرداد 1402 | ساعت 22:22
0 151
بازگشت خبرساز شکیرا به بارسلون و احتمال قرارهای عاشقانه با ستاره فرمول یک
حضور شکیرا در مسابقات اتومبیل رانی لوییس همیلتون و بازگشت او به بارسلونا باعث شده تا احتمال رابطه این دو بایگدیگر قوت بگیرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، لوییس همیلتون در تلاش است تا موفقیت‌های سال‌های گذشته خود را تکرار کند. در حال حاضر شرکت مرسدس نتوانسته است خودروی رقابتی مورد نیاز راننده بریتانیایی را برایش فراهم کند و همین مساله به رقبای آن‌ها یعنی ردبول و استون مارتین نیز کمک کرده است. همیلتون از فصل 2021 نتوانسته در جایگاه نخست قرار بگیرد و این موضوع باعث شده تا دنیا این سوال را بپرسد که آیا اعتبار موفقیت‌هایش در چند سال اخیر به دست مهندسان تیم بوده یا بر اساس مهارت‌های همیلتون رقم خورده است؟ لوییس همیلتون ستاره فرمول یک

ناکامی لوییس همیلتون در سالی که گذشت!

همیلتون فصل گذشته را بدون قهرمانی در هیچ گرند پریکسی به پایان برد و روند او در سال جاری هم به همین شکل بوده است. با این حال او در گرند پریکس استرالیا به لطف توانایی خودش توانست تا رده دوم بالا بیاید. در گرندپریکس اسپانیا که اخیراً برگزار شد، همیلتون دوباره دوم شد و جورج راسل هم تیمی او در مرسدس بنز، به رده سوم رسید. همیلتون و راسل در موناکو امیدوارکننده به نظر می‌رسیدند اما این روش ایده‌آلی برای بررسی پیشرفت آن‌ها نبود. در اسپانیا با توجه به اینکه هر دو راننده مرسدس توانستند به راحتی از رانندگان استون مارتینز سبقت گرفتند، به نظر می‌رسید که غلاف‌های کناری کاملاً جدید ماشین‌های آن‌ها به کمکشان آمده است. لوییس همیلتون ستاره فرمول یک

احتمال رابطه عاشقانه شکیرا با لوییس همیلتون

اگرچه اعتبار اصلی این موفقیت به رانندگان و تیم تعلق دارد اما برخی از طرفداران انگشت نشانه خود را به سمت یکی از بهترین هنرمندان صنعت موسیقی یعنی شکیرا نشانه می‌روند؛ جایی که شکیرا باردیگر در مسابقات گرند پریکس اسپانیا دیده شد. شکیرا در چند هفته اخیر با لوییس همیلتون در ارتباط بوده است. آن‌ها در یک رستوران میامی با هم دیده شدند و در فضای مجازی حدس و گمان‌هایی در مورد احتمال روابط و قرارهای عاشقانه‌ آن‌ها ایجاد شد. رابطه عاشقانه شکیرا با لوییس همیلتون علاوه بر این لوییس همیلتون و شکیرا ملاقات کوتاهی با هم در یک قایق تفریحی در میامی داشتند. حالا با حضور شکیرا در بارسلون و روی سکوهای پیست فرمول یک این شهر، می‌توان ادعا کرد که آن‌ها از همراهی با یکدیگر لذت می‌برند. همین اتفاق باعث شده تا هواداران دو چهره به احتمال رابطه آن‌ها دامن بزنند و با حضور شکیرا در بارسلون این شایعات داغ‌تر از گذشته دنبال می‌شود.

عملکرد خوب لوییس همیلتون در حضور شکیرا

لوییس همیلتون در یکی دو فصل اخیر عملکرد خوبی نداشته اما او بالاخره توانست در گرند پریکس بارسلون به خواسته خود برسد و روی سکو قهرمانی قرار بگیرد. به همین دلیل بسیاری از هواداران این موفقیت را به شکیرا نسبت می‌دهند و مدعی شده‌اند همیلتون در حضور این خواننده کلمبیایی عملکرد بهتری داشته است. لوییس همیلتون شکیرا پس از جدایی از پیکه دچار حواشی و حرف و حدیث‌های زیادی بوده است. او درست در سالگرد جدایی از جرارد پیکه به بارسلونا بازگشته اما در این مدت به افراد زیادی مرتبط شده است. تام کروز یکی از این افراد محبوب و معروف است که پس از حضور هر دو چهره در مسابقه گرند پریکس میامی، شایعه مربوط به رابطه آن‌ها بر سر زبان‌ها افتاد. تام کروز بعد از آن از شکیرا با عنوان «زن رویایی» یاد کرد. همچنین پس از حضور شکیرا در بازی‌های میامی در پلی‌آف NBA گمانه‌زنی‌هایی درخصوص رابطه او با جیمی باتلر ایجاد شد. اگرچه باتلر در حال حاضر در رابطه با کیتلین نوواک قرار دارد. لوییس همیلتون شکیرا و تام کروز همچنین در یک سال گذشته و شکیرا پس از جدایی رسمی از جرارد پیکه، این خواننده کلمبیایی بیکار ننشسته و آهنگ‌های قابل توجهی را علیه ستاره سابق تیم بارسلونا خوانده که آهنگ اخیر او حسابی سر و صدا به پا کرده و ممکن است برای شکیرا مشکلات حقوقی ایجاد نماید. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...