با وجود رکورد 1000 روز پادشاهی؛ رومن رینز نمی‌تواند از سی ام پانک عبور کند!

کدخبر (190841) | 16 خرداد 1402 | ساعت 20:10
1 456
با وجود رکورد 1000 روز پادشاهی؛ رومن رینز نمی‌تواند از سی ام پانک عبور کند!
WWE نقشه‌ های دیگری برای رومن رینز در نظر گرفته و تصمیم دارد در آینده رینز را به محبوب‌ ترین کشتی‌ گیر دنیا تبدیل کند.

به گزارش سرخ نیوز، رومن رینز چندین سال است که در بالاترین جایگاه کشتی کج جهان قرار دارد. در چند سال گذشته او به یکی از محبوب‌ترین و پردرآمدترین کشتی گیران حرفه‌ای تبدیل شده و برای حضورش در مسابقات و رویدادهای مختلف، تقاضای زیادی وجود دارد. با این حال یکی از انتقاداتی که همیشه متوجه رومن رینز بوده، فعالیت کم وی در این صنعت بوده است. بسیاری اعتقاد دارند که او به اندازه کافی از عناوین خود دفاع نمی‌کند و کم و بیش در نمایش‌ها غایب است.

رومن رینز هیچ وقت نمی‌تواند از سی ام پانک عبور کند؟

اخیرا رینز موفق شد دوره قهرمانی خود در دسته سنگین وزن کشتی کج دنیا را به بیش از 1000 روز برساند و رکورد جدیدی را در این زمینه خلق کند. البته او با نفر اول لیست بیشترین دوره زمانی قهرمانی کشتی کج فاصله دارد اما در واقع رینز از نظر توالی دوره قهرمانی دست بالاتر را نسبت به سایر کشتی گیران دارد و به طور متوالی این عنوان را طی سال‌های گذشته در اختیار داشته است. با این حال بسیاری از هواداران کشتی کج معتقدند که مقایسه عملکرد او با سی ام پانک نشان خواهد داد که رومن رینز هیچ وقت نمی‌تواند از سی ام پانک عبور کند. سی ام پانک یکی از پرتلاش‌ترین کشتی گیران WWE بود که در طول 434 روز سلطنت خود در مسابقات مختلف توانست بارها و بارها از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. طرفداران سی ام پانک اخیراً در توییتر به همین مساله اشاره کرده و اظهار داشتند که او به دلیل تعداد زیاد دفاع از عنوان قهرمانی، جایگاه بالاتری نسبت به رینز دارد. همچنین این دیدگاه وجود دارد که سلطنت قهرمانی رومن رینز تعمدا تمدید شده و او باید در رسلمنیا 39 شکست می‌خورد. با وجود رکورد 1000 روز پادشاهی؛ رومن رینز نمی‌تواند از سی ام پانک عبور کند!یکی از کاربران توئیتر با اشاره به این موضوع نوشته، اگرچه رینز دوره قهرمانی 1000 روزه خود را جشن گرفته اما نباید فراموش کنیم که سی ام پانک در طول 434 روز دوره قهرمانی‌اش، 149 بار از عنوان خود دفاع کرد. این در حالی است که رومن رینز تنها 7 بار این کار را انجام داده که ابدا عدد قابل قیاسی نیست.

انتظار می‌رود رومن رینز جای جان سینا را در WWE پر کند

رومن رینز در رسلمنیا 38 با شکست براک لزنر موفق شد عنوان قهرمان بلامنازع را از آن خود کند. او همچنین در آخرین دوره مسابقات اسمکدان عنوان جدید دیگری را از تریپل اچ دریافت کرد. رومن رینز اکنون سه سال است که عنوان قهرمانی اسمکدان را در اختیار دارد و به عنوان قهرمان بلامنازع شناخته می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد WWE نقشه‌های دیگری برای رومن رینز در نظر گرفته و تصمیم دارد در آینده رینز را به محبوب‌ترین کشتی‌گیر دنیا تبدیل کند. بنا به گفته دیو ملتزر از خبرنامه «Wrestling Observer»، این سازمان تصمیم دارد رینز را به ابرقهرمان محبوب داستان‌های بعدی خود تبدیل کند و در این میان بعید نیست رینز با هم‌تیمی خود در بلادلاین یعنی سولو سیکوآ، دشمنی و رقابت رسلمنیا خود با کودی رودز را دوباره احیا کند. با این وصف انتظار می‌رود رینز جای جان سینا را در WWE پر کند. جدیدترین خبرهای کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
دوره ای ک گلدبرگ بود تا 2004 ببینین حتی اندرتیکر حریفش نبود.باز ببینین از 2005تا 2010 کشتی کج چقدر واقعی تر بود تریپ ایچ و باتیستا و رندی و جان سینا و راب ون دام و کین و اباهت های بودن و واقعی بود الان سالهاست چرت شده کشتی کج
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...