بحران ناتالی پورتمن و همسرش / عواقب جنجالی خیانت!

شنیده می شود که زندگی مشترک ناتالی پورتمن و همسرش، به دلیل خیانت بنجامین به این ستاره هالیوودی، آن هم با دختر 25 ساله ای به نام کامیل اتین که فعال مسائل آب و هوایی است، به مشکل خورده.
کدخبر (189810) | 16 خرداد 1402 | ساعت 07:50
0 292
بحران ناتالی پورتمن و همسرش / عواقب جنجالی خیانت!
شنیده می شود که زندگی مشترک ناتالی پورتمن و همسرش، به دلیل خیانت بنجامین به این ستاره هالیوودی، آن هم با دختر 25 ساله ای به نام کامیل اتین که فعال مسائل آب و هوایی است، به مشکل خورده.

به گزارش سرخ نیوز، داستان عشق ناتالی پورتمن و همسرش بنجامین در سال 2009 آغاز شد و آنها در سال 2012 با هم ازدواج کردند و حالا دو فرزند دارند. اما زندگی عاشقانه آنها در ماه های اخیر دچار فراز و نشیب هایی شده و ناتالی پورتمن برای نجات زندگی مشترکشان که با خیانت همسرش بنجامین میلپید به او، به خطر افتاده ، با ابهاماتی روبروست.

زندگی مشترک ناتالی پورتمن و بنجامین به دلیل خیانت تمام می شود؟

ناتالی پورتمن 41 ساله که به عنوان یکی از ستاره های بزرگ هالیوود، جایزه اسکار را در ویترین افتخاراتش می بیند، از سال 2012 با بنجامین، رقصنده و طراح رقص زندگی می کند و آنها دو فرزند مشترک دارند: یک پسر 11 سال به نام الف و یک دختر 6 ساله به نام آمالیا که در پاریس و لس آنجلس بزرگ شده اند. بحران ناتالی پورتمن و همسرش حالا شنیده می شود که زندگی مشترک آنها، به دلیل خیانت بنجامین به این ستاره هالیوودی، آن هم با دختر 25 ساله ای به نام کامیل اتین که فعال مسائل آب و هوایی است، به مشکل خورده. یک منبع آگاه در این باره گفته:
آنها از هم جدا نشده اند و می کوشند تا اوضاع را روبراه کنند. بن تمام تلاش را به کار گرفته تا ناتالی او را ببخشد. او، ناتالی و خانواده اش را دوست دارد. ناتالی هم این روزها تمام تمرکزش را روی محافظت از فرزندانش قرار داده است.
گزارش های منتشره حاکی از آن است که این بحران ها از نوامبر سال گذشته، این خانواده را دچار دردسر کرده است.

ناتالی پورتمن ، از جشنواره کن تا پاریس

در اکران آخرین فیلم ناتالی پورتمن در جشنواره اخیر فیلم کن گمانه زنی ها درباره بحران در زندگی مشترک آنها افزایش یافت و مشخص بود که اوضاع خوب نیست. زمانی که ناتالی برای تبلیغ فیلم جدیدش روی فرش قرمز قرار داشت، خبری از بنجامین نبود. البته بعد از اتمام جشنواره کن، یک عکاس، تصاویری از ناتالی و بنجامین را در شهر پاریس و درحالی که در کنار هم خوش و شادمان بودند، منتشر کرد. بعد از آن هم این زوج در کنار هم در تور جهانی بیانسه در فرانسه دیده شدند. مجله فرانسوی Voici روز جمعه در مقاله ای به این نکته اشاره کرد که بنجامین و کامیل با هم وقت می گذرانند. در بخشی از این مقاله می خوانیم:
در اوایل ماه مارس، ناتالی پورتمن دریافت که همسرش با یک زن جوان در رفت و آمد است.
ساعاتی بعد از انتشار گزارش این مجله فرانسوی، مجله پیپل آمریکا مدعی شد که بنجامین در تلاش است تا ناتالی او را ببخشد. در این رابطه می خوانیم:
بنجامین می داند که اشتباه بزرگی مرتکب شده و تمام تلاشش را به کار گرفته تا ناتالی او را بخشیده و بتواد تا خانواده اش را حفظ کند.

داستان آشنایی ناتالی پورتمن و بنجامین

ناتالی و بنجامین در اوایل سال 2009 سر صحنه فیلم قوی سیاه با هم آشنا شدند. درخشش ناتالی پورتمن در این فیلم باعث شد تا جایزه اسکار به او تعلق بگیرد و بنجامین در آن فیلم به عنوان طراح رقص مشغول به فعالیت بود. آشنایی آنها شروعی بحث برانگیز داشت؛ چرا که در آن زمان شنیده می شد که بنجامین به خاطر آشنایی با ناتالی پورتمن، نامزدش که با او زندگی می کرد را رها کرد. بحران ناتالی پورتمن و همسرش او در آن زمان با یک رقصنده باله به نام ایزابلا بویلستون 36 نامزد بود و ایزابلا از اینکه بنجامین او را رها کرد و با خانم پورتمن ازدواج کرد، به شدت دلشکسته و غمگین شد. یکی از اعضای ارشد تیم باله بنجامین و ایزابلا با یادآوری آن روزها گفته:
زمانی که بنجامین ایزابلا را ترک کرد، رفتاری بسیار وحشیانه و غیرقانونی با او داشت.
جدیدترین خبرهای سینما:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...