براک لزنر و راندا روزی بالاتر از حبیب نورماگومدوف؛ رکوردی که مبارز داغستانی هیچ وقت به آن نرسید!

براک لزنر و راندا روزی در دوران حرفه‌ای خود در UFC به‌عنوان فوق ستاره‌های مسابقات بازدید به ازای پرداخت ظاهر شدند و بالاتر از حبیب نورماگومدوف جای گرفتند.
کدخبر (189843) | 16 خرداد 1402 | ساعت 15:09
0 457
براک لزنر و راندا روزی بالاتر از حبیب نورماگومدوف؛ رکوردی که مبارز داغستانی هیچ وقت به آن نرسید!
براک لزنر و راندا روزی در دوران حرفه‌ای خود در UFC به‌عنوان فوق ستاره‌های مسابقات بازدید به ازای پرداخت ظاهر شدند و بالاتر از حبیب نورماگومدوف جای گرفتند.

به گزارش سرخ نیوز، وقتی نام UFC به میان می‌آید، ناخودآگاه اولین چیزی که ذهن خطور می‌کند، رقابت میان مبارزان بزرگ یا رویارویی تمام عیاری میان فوق ستاره‌هایی است که تمام توان خود را می‌گذراند تا مهارت‌ها و رمز و رموز خود در هنرهای رزمی ترکیبی را به نمایش بگذارند. در این میان، حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور مبارزانی بودند که با عملکردشان به ارتقای UFC و رسیدن به وضعیت فعلی‌اش به عنوان یک پروموشن تراز اول، کمک کردند. با این وجود، یک افشاگری شگفت‌انگیز ممکن است شما را غافلگیر کند. براک لزنر، قهرمان سابق UFC و ستاره فعلی WWE و همچنین راندا روزی از حبیب نورماگومدوف در رویدادهای بازدید به ازای پرداخت جایگاه بالاتری دارند.

بازدید به ازای پرداخت تماشاگر فوق ستاره ها در UFC

آمارهای جدید نشان می‌دهد که براک لزنر، فوق ستاره WWE و راندا روزی، قهرمان سابق زنان UFC، در طول مدت حضورشان در UFC به میزان قابل توجهی بیشتر از حبیب نورماگومدوف، قهرمان فعلی دسته سبک وزن ورزش ام ام ای، در مسابقات بازدید به ازای پرداخت تماشاگر داشته‌اند. بر اساس گزارش Bet MGM، نام حبیب نورماگومدوف در میان 15 مبارزه بزرگ بازدید به ازای پرداخت فقط در یک مبارزه دیده می‌شود که آن هم به رویارویی وی با کانر مک گرگور مربوط می‌شود. این در حالی است که کانر مک گرگور هفت بار نامش در میان این مبارزات دیده می‌شود. براک لزنر و راندا روزی بالاتر از حبیب نورماگومدوف؛ رکوردی که مبارز داغستانی هیچ وقت به آن نرسید! در مقابل راندا روزی و براک لزنر هرکدام دو مبارزه‌شان در این لیست جای گرفته تا بالاتر از حبیب نورماگومدوف جای بگیرند. مبارزه براک لزنر در مقابل ولاسوکوئز در UFC 121 حدود یک میلیون و 50 هزار بیننده داشته است. در UFC 207 مبارزه راندا روزی و آماندا نونز توانست یک میلیون و صد هزار تماشاگر را به خود جذب کند. در UFC 116 براک لزنر در مبارزه خود مقابل کاروین توانست یک و 160 هزار مخاطب داشته باشد و در نهایت مبارزه روزی مقابل هولم حدود یک میلیون و صد هزار تماشاگر در UFC 193 داشته است. این در حالی است که مبارزه حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور در UFC 229 توانست دو میلیون و 400 هزار بلیت حق بازدید به فروش برساند. بدون شک حبیب نورماگومدوف یکی از بهترین مبارزان سبک وزن تمام دوران است و میراث قابل توجهی در این ورزش بر جای گذاشته است. اما براک لزنر و راندا روزی در طول دوران حرفه‌ای خود در UFC، از نظر فروش مسابقات بازدید به ازای پرداخت و ایجاد جذابیت در رقابت‌ها، ستاره‌های بسیار بزرگتری بودند. براک لزنر در 5 رویداد بازدید به ازای پرداخت حضور داشته که هر یک از آن‌ها بیش از یک میلیون فروش داشته و راندا روزی هم شرایط مشابهی داشته که آن‌ها هم همگی بیش از یک میلیون بازدید داشته است.

وضعیت فوق ستارگان در UFC

براک لزنر قدرت جذابیت خود را از WWE به UFC آورد و از شخصیت و مهارت‌های کشتی خود برای جذب مخاطب استفاده کرد. راندا روزی هم که در بخش زنان MMA پیشگام بود، برند خود را با ترکیبی از مهارت‌های سطح جهانی جودو و کاریزمای شخصی ساخت. این در حالی است که حبیب نورماگومدوف بخاطر مهارت‌های بی‌بدیل خود در کشتی و روند شکست ناپذیری‌اش در ام ام ای مورد احترام است. او در این میان، برای جذب مخاطب در UFC در رویدادهای بازدید به ازای پرداخت مختلفی حضور داشته که تنها مواجهه او با کانر مک گرگور به موفقیت رسیده است. براک لزنر و راندا روزی بالاتر از حبیب نورماگومدوف؛ رکوردی که مبارز داغستانی هیچ وقت به آن نرسید! اعداد دروغ نمی‌گویند. براک لزنر و راندا روزی در دوران حرفه‌ای خود در UFC به‌عنوان فوق ستاره‌های مسابقات بازدید به ازای پرداخت ظاهر شدند و بالاتر از حبیب نورماگومدوف جای گرفتند اما مبارز داغستانی با توجه به عملکردی که در این ورزش داشت، جایگاه متفاوتی از سایر ورزشکاران حاضر در این عرصه دارد. جدیدترین خبرهای ورزش ام ام ای:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...