بیانیه تیم ملی درمورد ادعاهای یک برنامه تلویزیونی درمورد مینی کمپ

فدراسیون فوتبال توضیحاتی را راجع به مینی کمپ تیم ملی ایران و بازیکنان دعوت شده به این اردو که شائبه های زیادی را مطرح کرد بود، ارائه کرد.
کدخبر (190820) | 16 خرداد 1402 | ساعت 17:27
0 59
بیانیه تیم ملی درمورد ادعاهای یک برنامه تلویزیونی درمورد مینی کمپ
فدراسیون فوتبال توضیحاتی را راجع به مینی کمپ تیم ملی ایران و بازیکنان دعوت شده به این اردو که شائبه های زیادی را مطرح کرد بود، ارائه کرد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این بیانیه آمده است:

با وجود ابهامات نادرست مطرح شده در یکی از برنامه‌های تلویزیونی درباره دلیل برگزاری مینی‌کمپ و زیر سوال بردن انگیزه‌‌های حرفه‌ای کادر فنی تیم ملی، به اطلاع می‌رساند سیاست کادر فنی تیم ملی نگاه دقیق و موشکافانه به لیگ برتر است که بر اساس همین سیاست خدشه‌ناپذیر و ادامه‌دار، کادر فنی تیم ملی از ابتدای فعالیت خود، بیشتر مسابقات لیگ برتر را به صورت حضوری و سایر رقابت‌ها را بصورت ویدویی بارها و بارها مورد آنالیز قرار داد تا با تکیه بر افزایش اطلاعات از میزان توانایی بازیکنان مدنظر، نسل جدیدی را در راستای تامین منافع فوتبال ملی پایه‌گذاری کند. در حالی شبهات ناروایی در این برنامه تلویزیونی بصورت یک‌طرفه علیه سیاست حرفه‌ای کادر فنی تیم ملی مطرح شد که با این طرز نگاه مبتدیانه، تعیین هفتگی تیم منتخب بازیکنان لیگ برتر یا دعوت از بازیکنانی که در همان روز پخش برنامه - یا با فاصله نزدیک - با شکست سنگین تیم‌شان راهی استودیوی تلویزیونی می‌شوند نیز می‌تواند شائبه‌دار یا با انگیزه‌های تجاری باشد. با وجود اتهامات مطرح شده، سیاست فعلی کادر فنی به منظور حفظ منافع فوتبال ملی تداوم خواهد داشت و طرح این ادعاهای مخدوش نمی‌تواند خللی در انگیزه‌های کادر فنی و سایر اعضای تیم ملی ایجاد کند. در ارتباط با برگزاري مينی كمپ، براساس علوم تمرينی و علوم مرتبط با دانش مربيگری، بايد در نظر داشت كه بی‌تمرينی بازيكنان ليگ برتري (غير از استقلال و پرسپوليس) و لژيونرهای كشورهای عربی و تعدادی از كشورهای اروپايی بيش از سه هفته و سپس تنها سه جلسه تمرين جهت حضور در تورنمنت كافا موجب افزايش مصدوميت بازيكنان ملی‌پوش ايران می‌شد و به همین دليل برگزاری مينی‌كمپ الزامی بود. از سوي ديگر ماتريس بازيكنان تيم ملی براساس تحليل عملكرد فنی نرم افزار هوش مصنوعی و در نظر گرفتن ميزان تطبيق‌پذيري با مدل بازی تيم ملی، بررسی شخصيت، عملكرد رفتاری و شرايط سنی، هفته به هفته بروزرسانی می‌شود. در پایان اعلام می‌دارد حق پیگرد قانونی به دلیل اتهامات مطرح شده در این برنامه تلویزیونی از سوی امور حقوقی فدراسیون محفوظ است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...