جان سینا و عبور از یک رکورد دیگر دواین جانسون در WWE

کارت بازی متعلق به جان سینا با ارزش بیش از 17 هزار دلار، رکورد پرفروش‌ترین کالاهای WWE که متعلق به کارت دواین جانسون ملقب به راک بود را شکست.
کدخبر (190303) | 15 خرداد 1402 | ساعت 22:13
0 288
جان سینا و عبور از یک رکورد دیگر دواین جانسون در WWE
کارت بازی متعلق به جان سینا با ارزش بیش از 17 هزار دلار، رکورد پرفروش‌ترین کالاهای WWE که متعلق به کارت دواین جانسون ملقب به راک بود را شکست.

به گزارش سرخ نیوز، WWE سالانه میلیون‌ها دلار از فروش بلیت مسابقات، کالاها و متعلقات آن به دست می آورد. طرفداران کشتی کج در سراسر جهان عاشق خرید هر کالایی هستند که به یک سوپراستار مورد علاقه‌شان در WWE متعلق باشد. خرید ساعت، پوستر، تی شرت یا حتی یک ساعت با عکس افرادی مانند جان سینا، رومن رینز یا راک برای هر طرفداری از اهمیت بالایی برخوردار است. جان سینا و راک دو نفر از بزرگترین ستاره‌هایی هستند که WWE تا به حال رشد داده و در 20 سال گذشته به واسطه این دو کشتی گیر تعداد زیادی کالا فروخته شده است. کارت‌های بازرگانی یکی دیگر از مواردی است که در بین طرفداران WWE تقاضای زیادی دارد. طرفداران جوان این کارت‌ها را جمع آوری کرده و با دوستانشان مبادله می‌کنند. عبور جان سینا از یک دیگر رکورد دواین جانسون در WWE

جان سینا از دواین جانسون عبور کرد

خبرنامه Wrestling Observer گزارش داده است که کارت بازرگانی Panini Black Prizm WWE متعلق به جان سینا در سال 2022 با ارزش بیش از 17 هزار دلار فروخته شده تا این کارت به پرفروش‌ترین کارت تجارت دنیای کشتی کج در تمام دوران تبدیل شود. رکورد قبلی متعلق به کارت The Rock بود که حدود 12 هزار و 600 دلار درآمد داشت. بدین ترتیب جان سینا علی رغم دوری از WWE توانسته از دواین جانسون پیش بیگیرد و به یک نقطه عطف دیگر در این عرصه دست پیدا کند. عبور جان سینا از یک دیگر رکورد دواین جانسون در WWE

داستان احیای کشتی کج

از سوی دیگر کودی رودز، بلادلاین، LWO و Judgment Day پس از جان سینا در رده‌های بعدی پرفروش‌ترین کالاهای WWE قرار گرفته‌اند. این در حالی است که در AEW، سی ام پانک و The Elite پرفروش‌ها هستند. بازگشت سی ام پانک، ظهور AEW و خط داستانی جدید بلادلاین باعث شد در چند وقت اخیر آن دسته از هواداران که علاقه خود را به کشتی کج از دست داده بودند، دوباره به این ورزش روی بیاورند. بسیاری از آنها بر این باورند که کشتی حرفه‌ای در حال احیای شرایطی است که در دوران نگرش و دوران پرخاشگری بی رحم داشت و به نظر می‌رسد با گذشت هر هفته، تعداد افراد بیشتری مشتاق به تماشای مبارزات این صنعت می‌شوند. عبور جان سینا از یک دیگر رکورد دواین جانسون در WWE از زمان تشکیل AEW، سبک کشتی حرفه‌ای تغییر بسیاری کرده است. حالا طرفداران برای اولین بار پس از تقریبا دو دهه انحصار WWE حق انتخاب دارند. به غیر از آن، دلایل متعدد دیگری عصر جدیدی را در کشتی حرفه‌ای به وجود آورد که از دهه 1990 سابقه نداشته است. وقتی سی ام پانک WWE را در سال 2014 ترک کرد، بسیاری از طرفداران دست از تماشای برنامه‌ها این سازمان کشیدند. عبور جان سینا از یک دیگر رکورد دواین جانسون در WWE تعداد طرفدارانی که WWE در چند سال بعد به دلیل فقدان داستان‌های خلاقانه از دست داد، افزایش یافت. این نتیجه عدم رقابت برای WWE بود. اما زمانی که AEW راه خود را باز و در سال‌های 2019 و 2020 شروع به فعالیت کرد، محبوبیت زیادی بدست آورد. در نتیجه WWE را وادار کرد تا محصول خود را بهبود بخشد. بازگشت سی ام پانک به کشتی حرفه‌ای، حضور کودی رودز در WWE و داستان بلادلاین دلایل اصلی افزایش مجدد علاقه در بین طرفداران بوده است. علاوه بر این، حضور سامی زین و کوین اوونز در رویداد اصلی رسلمنیا به طرفداران از دست رفته کمک کرد تا دوباره این مبارزات علاقه‌مند شوند. جدیدترین خبرهای ورزش کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...