ستاره کشتی کج خطاب به لیونل مسی : پیشنهاد الهلال را قبول کن!

آوازه پیشنهاد سنگین الهلال به لیونل مسی حتی به دنیای کشتی کج هم رسیده است.
کدخبر (190347) | 16 خرداد 1402 | ساعت 07:24
0 110
ستاره کشتی کج خطاب به لیونل مسی : پیشنهاد الهلال را قبول کن!
آوازه پیشنهاد سنگین الهلال به لیونل مسی حتی به دنیای کشتی کج هم رسیده است.

به گزارش سرخ نیوز، لیونل مسی، بازیکن سابق تیم پاری سن ژرمن، یکی از بزرگترین ستاره‌های فوتبال در دنیاست. مسی اخیرا بخاطر درگیری‌هایی که با باشگاه خود داشت تیتر خبرگزاری‌ها شده بود. پس از سفر بدون اجازه‌ی مسی به عربستان سعودی بود که باشگاه PSG اعلام کرد که این بازیکن دیگر جایی در این تیم ندارد. گفته می‌شود که در جریان این سفر باشگاه الهلال عربستان یک پیشنهاد مالی عظیم را به فوق ستاره دنیای فوتبال ارائه کرده است. مونتز فورد، یکی از ستارگان WWE در طی مصاحبه اخیر خود کمی نیز درباره فوتبال صحبت کرده بود. فورد گفته بود که یکی از طرفداران پروپاقرص کیلیان امباپه است و به‌طور منظم به تماشای فوتبال می‌پردازد. ستاره کشتی کج می‌گوید که لیونل مسی باید پیشنهاد الهلال را بپذیرد او همچنین گفت به‌نظرش لیونل مسی باید پیشنهاد 440 میلیون دلاری الهلال را بپذیرد. فورد معتقد است که حضور مسی در الهلال می‌تواند تحولی عظیم در ورزش عربستان ایجاد کند:
من یکی از طرفداران جدی فوتبال هستم. من عاشق امباپه ام. یکی از رویایی‌ترین چیزهایی که برای طرفداران فوتبال در عربستان ممکن است رخ دهد حضور مسی در این کشور است. عربستان سعودی در مسیر پیشرفت قرار دارد و حضور لیونل مسی نیز می‌تواند یکی از گام‌های بزرگ در این مسیر باشد.
مونتز فورد یکی از محبوب‌ترین ستارگان کشتی کج در بخش مبارزات تیمی است. او که در کنار هم‌تیمی خود یعنی آنجلو داوکینز به مبارزه می‌پردازد اخیرا برابر ال ای نایت متحمل شکست شده بود. طرفداران کشتی کج مدت‌هاست که منتظرند تا فورد را در بخش مبارزات انفرادی نیز ببینند. همچنان مشخص نیست که آیا او قصدی مبنی بر عملی کردن این موضوع دارد یا خیر.

آیا مسی راهی الهلال خواهد شد؟

لیونل مسی حالا چند ماهی هست که در کانون توجه رسانه‌ها قرار دارد. او اخیرا با فتح جام جهانی به همراه تیم ملی آرژانتین تاریخ‌سازی کرده بود. هرچند در طی مدت اخیر کارنامه باشگاهی این بازیکن چندان موفقیت‌آمیز نبوده است. مسی و پاریسن ژرمن برای دومین فصل پیاپی در مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ اوت شدند. این یک ناامیدی بزرگ برای پی اس جی و مدیرانش بود. آنها امیدوار بودند که با حضور مسی در کنار سایر ستاره‌های خود سرانجام بتوانند این جام معتبر را به‌دست آورند. ستاره کشتی کج می‌گوید که لیونل مسی باید پیشنهاد الهلال را بپذیرد آینده لیونل مسی همچنان مشخص نیست. پیوستن به الهلال عربستان می‌تواند یکی از گزینه‌ها برای او باشد. مسی شاید بخواهد با انتقال به این باشگاه جا پای جای رقیب دیرینه‌ی خود یعنی کریستیانو رونالدو بگذارد. باید منتظر ماند و دید که او در فصل آینده در کدام باشگاه توپ خواهد زد. اخبار بیشتر چهره‌های ورزش:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...