شروط و دستمزد عجیب شکیرا برای پرستار فرزندانش

کدخبر (189741) | 16 خرداد 1402 | ساعت 15:06
0 263
شروط و دستمزد عجیب شکیرا برای پرستار فرزندانش
شکیرا برای نگهداری از فرزندانش، به دنبال پرستار کودک می‌گردد اما گویا در این زمینه هنوز موفق نبوده است.

به گزارش سرخ نیوز، به نظر می رسد که شکیرا خواننده سرشناس کلمبیایی و شریک زندگی سابق جرارد پیکه، مدافع پیشین تیم ملی اسپانیا، روزهای سخت و تلخ جدایی را پشت سرگذاشته و با نقل مکان به میامی همراه با فرزندانش به دنبال آن است تا زندگی جدیدی را آغاز کند.

او که بعد از 10 سال زندگی در بارسلونا، حالا در آمریکا مستقر شده، برای مراقبت از دو پسرش، میلان و ساشا به کمک نیاز دارد و طبق گزارش‌ها، به دنبال پرستاری است تا از فرزندانش مراقبت کند و حاضر است تا به دستمزد خوبی هم بپردازد.

 یک روزنامه اسپانیایی به این نکته اشاره کرده که جفرسون فرنی، اینفلوئنسر معروف، این خبر را تائید کرده و یادآور شده که شکیرا به دنبال فرد مناسبی است تا پرستاری پسرانش را به او بسپارد.

ویژگی های پرستار مدنظر شکیرا

این خواننده کلمبیایی حاضر است تا ماهانه 2350 دلار دستمزد به اضافه هزینه سفر به پرستار مطلوبش بپردازد. رقم پیشنهادی شکیرا، دو برابر رقم عرف پرداختی به یک پرستار کودک در شهر میامی است و به طور نرمال، یک پرستار ماهانه 1070 دلار حقوق می گیرد. در عین حال پرستار فرزندان شکیرا، در عمارت مجلل او در منطقه اختصاصی میامی در کنار او و فرزندانش اقامت خواهد داشت. خانه شکیرا، یک خانه شش خوابه است که امکاناتی مثل اتاق بازی، باشگاه و هفت سرویس بهداشتی دارد.

 اما شکیرا چند شرط مشخص برای انتخاب پرستار پسرانش دارد؛ علاوه بر برخورداری از تجربه مراقبت از کودکان، شرط اول این خواننده کلمبیایی این است که فرد پرستار نباید هیچ ارتباطی با رسانه ها داشته باشد و حتی ممکن است تا یک قراردا  خاص برای محرمانه ماندن اطلاعات و اتفاقات زندگی روزمره خانه اش با او به امضا برساند. رسانه‌ها به این نکته اشاره دارند که شکیرا طی شش ماه گذشته در جستجوی یافتن پرستار مدنظرش بوده است و هنوز مشخص نیست که آیا او در این زمینه موفق بوده یا خیر.

جدیدترین خبرهای موسیقی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...