فرشاد فرجی: خانه ام را فروختم تا به پرسپولیس بیایم

فرشاد فرجی از ماجرای انتقالش به پرسپولیس پرده برداشت و توضیحاتی را راجع به تجربه حضور در جمع سرخپوشان مطرح کرد.
کدخبر (190373) | 15 خرداد 1402 | ساعت 21:12
0 99
فرشاد فرجی: خانه ام را فروختم تا به پرسپولیس بیایم
فرشاد فرجی از ماجرای انتقالش به پرسپولیس پرده برداشت و توضیحاتی را راجع به تجربه حضور در جمع سرخپوشان مطرح کرد.

به گزارش سرخ نیوز، فرشاد فرجی به حضورش در پرسپولیس اشاره کرد و یادآور شد:

سالی که می‌خواستم به پرسپولیس بیایم رحمتی اجازه نداد و مجبور شدم تا نیم فصل منتظر بمانم. نیم فصل شد اما چون پول جابجایی نبود خانه‌ام را فروختم و با قرض و بدهی هزینه رضایت‌نامه‌ام جور کردم تا شرایط حضورم در پرسپولیس مهیا شود.
وی ادامه داد:
در تیم احساس خوبی داشتم و جو بسیار صمیمی در تیم حاکم بود، در پرسپولیس هر روز باید تمرین کرده و فشار سخت تمرینات را هم تحمل کنید، اینجا جای استراحت نیست و فقط باید تلاش کرد تا بهترین بود.
او تصریح کرد:
گل محمدی شخصیت آرامی دارد و همین آرامش را هم به بازیکنان انتقال می دهد اما هیچکس نمی‌داند ما در پرسپولیس چقدر زحمت می کشیم. پرسپولیس اگر قهرمان شده مزد زحماتش را می گیرد و تمرینات ما به گونه ای است که فشار زیادی به بازیکنان وارد شده و میسر سختی را طی کرده ایم تا دو فاتح دو جام شویم.
فرجی تاکید کرد:
مشکلی که الان فوتبال ما با آن مواجه شده این است که تیم های عربستانی به دنبال جذب بازیکان مطرح و به نام دنیا هستند اما در فوتبال ما به جای حمایت سقف قرارداد گذاشته و محدودیت هایی را ایجاد می کنند که خوب نیست و دست و پای بازیکنان را می بندد. این مسائل باعث می شود پشت پرده های فوتبالی بیشتر شود و نباید وارد این مسیر بشویم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...