واکنش کریس بامستد به مصاحبه جنجالی اندرو تیت با BBC؛ قوی بمان برادر!

ابراز حمایت کریس بامستد به عنوان قهرمان 4 دوره مسابقات مستر المپیا از اندرو تیت، توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
کدخبر (190297) | 15 خرداد 1402 | ساعت 22:13
0 167
واکنش کریس بامستد به مصاحبه جنجالی اندرو تیت با BBC؛ قوی بمان برادر!
ابراز حمایت کریس بامستد به عنوان قهرمان 4 دوره مسابقات مستر المپیا از اندرو تیت، توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

به گزارش سرخ نیوز، اندرو تیت مبارز کیک بوکسری بود که در دوران شیوع ویروس کرونا به شهرت رسید و به یک پدیده جذاب در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. او با بیان تفرکات و عقاید عجیب خود توانست در مدت زمان کوتاهی هواداران زیادی را پیدا کند اما وقتی سال گذشته زمانی که به اتهامات قاچاق انسان و پولشویی متهم و دستگیر شد، جایگاه اجتماعی او متحمل ضربه شدیدی شد. با این حال دوره دستگیری و بازداشت اندرو تیت و برادرش تریستان در رومانی کوتاه بود و او خیلی زود آزاد شد.

صحبت های اندرو تیت و اختلاف میان طرفداران این چهره سرشناس

اندرو تیت که به کبرا ملقب است، پس از آزادی از زندان در اولین مصاحبه جدی و رسمی خود با شبکه BBC نشان داد که دچار تحولات گسترده‌ای شده چراکه در کمال تعجب اعلام کرد که ترجیح می‌دهد با یک خبرنگار زن از یک شبکه تلویزیونی معتبر مصاحبه کند. این مصاحبه واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های مجازی به همراه داشت و باعث شد نام اندرو تیت باردیگر به تیتر خبرها تبدیل شود. در طول این مصاحبه بسیار بحث برانگیز، تیت 36 ساله به شدت تمام ادعاهای مطرح شده علیه خود را رد کرد و به واکنش‌های احساسی بین کاربران اینترنتی دامن زد. در نتیجه صحبت‌های اندرو تیت اختلاف میان طرفداران این چهره سرشناس بیشتر شد و آنها نظرات متفاوتی را در شبکه‌های اجتماعی در مورد صحبت‌های وی داشتند. البته اغلب سعی می‌کردند با او همذات پنداری داشته و با عقاید و تفکراتش هم سو باشند.

واکنش کریس بامستد به مصاحبه جنجالی اندرو تیت با BBC؛ قوی بمان برادر!کریس بامستد خطاب به اندرو تیت : قوی بمان برادر

در این میان ابراز حمایت کریس بامستد به عنوان قهرمان 4 دوره مسابقات مستر المپیا از اندرو تیت، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. کریس بامستد در حساب توییتر خود یادداشتی را به اندرو تیت اختصاص داد. اگرچه او به طور خاص به مصاحبه بی‌بی‌سی اشاره نکرد، اما واضح بود که این اظهارات برای ستایش از تیت پس از آن مصاحبه جنجالی بود. بامستد در حساب توئیتری خود نوشت:
در میان سختی‌هایمان، انعطاف‌پذیری خود را می‌سازیم، هر درد و مبارزه‌ای را به یک استقامت تزلزل‌ناپذیر قدرتمند تبدیل می‌کنیم، و این باور را بازتاب می‌دهیم که از ناملایمات دنیا، نیرو خلق می‌کنیم. قوی بمان برادر.
اندرو تیت هم بی درنگ به پست بامستد پاسخ داد. او با یک قلب و یک ایموجی سپاس واکنش نشان داد. البته لازم به ذکر است که اولین برخورد آنها چندان خوشایند نبود. پیش از این، آنها در توییتر کلمات تندی را علیه یکدیگر رد و بدل کرده بودند.

واکنش کریس بامستد به مصاحبه جنجالی اندرو تیت با BBC؛ قوی بمان برادر!رابطه مجازی اندرو تیت و کریس بامستد با تنش آغاز شد

اندرو تیت که به دلیل به رخ کشیدن پول خود در شبکه‌های اجتماعی معروف است، یک بار ویدئویی از خود در حال تمرین روی قایق خود به اشتراک گذاشت. همانطور که در این کلیپ ویدیویی تیت در حال انجام تمرین با دمبل دیده می‌شود. پس از آن کریس بامستد عنوان کرد که وزنه‌هایی که او انتخاب کرده، بسیار کوچک بوده است. این اظهار نظر چهره برجسته شبکه‌های اجتماعی را بسیار عصبانی کرد. تیت به بامستد پاسخ داد که این سنگین‌ترین وزنه‌های موجود در قایق بوده و خودش بگوید در قایقش چه وزنه‌هایی دارد. با این حال بامستد پس از آزادی تیت ابراز خرسندی کرد تا رابطه میان آنها رو به آرامش بگذارد. جدیدترین خبرهای ورزش بدنسازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...