چه کسی از پاداش های فدراسیون باخبر است؟

رابطه فدراسیون فوتبال و تلویزیون در سال های گذشته یک رابطه پرفراز و نشیب بوده است و به نظر می رسد این ارتباط پا به مرحله جدیدی می گذارد.
کدخبر (190672) | 16 خرداد 1402 | ساعت 13:17
0 88
چه کسی از پاداش های فدراسیون باخبر است؟
رابطه فدراسیون فوتبال و تلویزیون در سال های گذشته یک رابطه پرفراز و نشیب بوده است و به نظر می رسد این ارتباط پا به مرحله جدیدی می گذارد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بعد از آخرین برنامه فوتبال برتر و حرف‌های مجدد محمد حسین میثاقی مجری برنامه درباره پاداش های 20 هزاردلار و طرح مسائلی چون دریافت سکه و پژو 206 فدراسیون خیلی سریع واکنش نشان داد. در بیانیه تند فدراسیون اتهاماتی علیه فوتبال برتر و تلویزیون مطرح شده است. البته که فدراسیون باید خیلی زودتر از این و بعد از طرح اخباری پیرامون سکه ها و اتومبیل و دریافت پاداش ها نسبت به تنویر افکارعمومی باید دست شفاف سازی مستند می زد. اما مثل همیشه این اتفاق نیفتاده و اکنون حتی وعده آن هم در بیانیه فدراسیون فوتبال دیده نمی شود. در این بیانه تنها می‌توان وعده برخورد با منتشرکنندگان خبر را دید و شفاف سازی و اطلاع رسانی به جامعه کاملا نادیده گرفته شده است. بخش حقوقی فدراسیون فوتبال با تکذیب آنچه در برنامه فوتبال برتر مطرح شد در بیانیه‌ای اعلام کرده است:

مانند سنوات گذشته به تیم های ملی که جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده‌اند، هدایایی از سوی ریاست جمهوری به بازیکنان و کادر فنی و کادر اجرایی پیش از اعزام به قطر و در زمان بدرقه تیم ملی اهدا شده. با این وجود بار دیگر تصریح می‌شود تعداد اعلامی در برنامه حاشیه ساز به هیچ وجه صحت ندارد.
با این وجود در این بیانیه نیامده که این هدایا چه چیزی و چه مقدار بوده است اما در ادامه ماجرای دریافت سکه و پژو 206 را کاملا رد کرده و اعلام کرده است که هیچکدام از اعضای هیات رئیسه فدراسیون آن‌ها را دریافت نکرده‌اند. چه کسی از پاداش های فدراسیون باخبر است؟ در این بیانیه با بیان اینکه :
" کذب گویی‌های مکرر در برنامه صدر الاشاره که مسبوق به سابقه است، متاسفانه بی توجه به واقعیت و صرفا جهت تضعیف و تسویه حساب با فوتبال ایران رقم می خورد."
عملا فوتبال برتر را به مقابله با فوتبال ایران متهم کرده است. اتهامی که از سوی فدراسیون فوتبال و بالاترین مرجع فوتبال ایران طرح شده است! در بخش دیگری از بیانیه که سعی دارد لحنی قاطع داشته باشد آمده:
فدراسیون فوتبال به جهت دفاع از تمامیت فوتبال کشور موارد را پیگیری و در موعد مقتضی مسائل مهمی را با افکار عمومی در خصوص این برنامه در میان خواهد گذاشت. تا یک بار برای همیشه و قاطعانه شاهد برچیده شدن القا تفکرات مسموم به فوتبال ملی باشیم.
نکته جالب دقیقا اینجاست که فدراسیون قصد دارد درباره فوتبال برتر مسایلی را به مردم بگوید در حالی که واقعا این مساله ربطی به عموم جامعه ندارد و آنچه مهم است اینکه فدراسیون باید نسبت به اتهاماتی که بعد از جام جهانی مطرح شده یکبار بطور صریح و شفاف پاسخ بدهد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...