کانر مک گرگور در فرمول یک موناکو؛ او همچنان در حال خوشگذرانی + تصاویر

چند روز پس از برگزاری فرمول یک موناکو عکس‌ ها و ویدئوهای بیشتری از کانر مک گرگور در این شهر و سواحل اطراف آن در فضای اینترنت منتشر شده است.
کدخبر (189458) | 16 خرداد 1402 | ساعت 07:34
0 174
کانر مک گرگور در فرمول یک موناکو؛ او همچنان در حال خوشگذرانی + تصاویر
چند روز پس از برگزاری فرمول یک موناکو عکس‌ ها و ویدئوهای بیشتری از کانر مک گرگور در این شهر و سواحل اطراف آن در فضای اینترنت منتشر شده است.

به گزارش سرخ نیوز، گرچه هرگز نمی‌شود حدس زد که کدام سلبریتی و چهره مشهور برای تماشای فرمول یک موناکو در این شهر بندری حاضر می‌شود، اما آنچه قطعی‌ست این است که این رویداد هر سال سلبریتی‌های پرشماری را راهی این شهر می‌کند. این رویداد سالانه اخیرا و در روز یکشنبه به انجام رسید و مشهورترین چهره‌ای که از نزدیک شاهد پیروزی آسان مکس ورشتپن بود بدون شک کسی نبود جز کانر مک گرگور.

کانر مک گرگور اصلا به فکر تمرین نیست

اما حضور بدنام در گرندپری موناکو نگرانی‌های گسترده‌ای را در بین طرفداران مرد ایرلندی ایجاد نمود. یا بهتر است بگوییم که این نگرانی‌ها را شدت بخشید. ریشه‌ی نگرانی‌ها هم واضح است: کانر مک گرگور اصلا به فکر تمرین نیست و فقط در حال خوشگذرانی است. او به‌زودی برابر مایکل چندلر قرار خواهد گرفت و با چنین وضعی کار بسیار سختی را نیز در بازگشت خود به‌روی رینگ UFC پیش رو خواهد داشت. حالا و چند روز پس از برگزاری فرمول یک موناکو عکس‌ها و ویدئوهای بیشتری از کانر مک گرگور در این شهر و سواحل اطراف آن در فضای اینترنت منتشر شده است. این تصاویر جدید بدنام را در حال خوشگذرانی بر روی قایق تفریحی گران‌قیمت خود نشان می‌دهند. کانر مک گرگور در فرمول یک موناکو؛ او همچنان در حال خوشگذرانی + تصاویرفوق ستاره MMA حالا نزدیک به دو سال است که هیچ مبارزه‌ای را انجام نداده است. مک گرگور پس از شکستن پایش در مبارزه برابر داستین پویریر در UFC 264 دیگر بر روی رینگ هشت ضلعی دیده نشده است. اما طرفداران ام ام ای امیدوارند که ستاره محبوب ایرلندی را در همین تابستان پیش رو دوباره بر روی رینگ ببینند. مایکل چندلر، مبارز 37 ساله آمریکایی حریف بعدی کانر مک گرگور خواهد بود. اگرچه هنوز تاریخ و محل برگزاری این مبارزه مشخص نشده است.

حضور کانر مک گرگور در گرندپری موناکو

مک گرگور مطمئن است که بازگشتی رویایی را به یو اف سی خواهد داشت و معتقد است که تفریحاتی از قبیل حضور در گرندپری موناکو ضربه‌ای بر روند آماده‌سازی وارد نخواهد آورد. کانر مک گرگور در فرمول یک موناکو؛ او همچنان در حال خوشگذرانی + تصاویرروز یکشنبه علاوه بر بدنام چهره‌های مشهور دیگری نیز در موناکو حاضر بودند؛ از جمله تیبو کورتوا دروازه‌بان تیم رئال مادرید. اگرچه تماشاگران این رویداد با بارش شدید باران حین مسابقه اندکی غافلگیر شدند. این مساله البته کمی نیز باعث جذاب‌تر شدن این رویداد شد. در طی سال‌های اخیر انتقادات فراوانی متوجه مسابقات فرمول یک بوده است و منتقدان می‌گویند که جذابیت این مسابقات نسبت به سال‌های پیش به‌شدت افت کرده است. در واقع تنها معدود حوادث گرندپری‌ها هستند که گاهی موجب جذاب شدن مسابقات می‌شوند. بارش باران هم می‌تواند کمک‌کننده باشد. در گرندپری موناکو مکس ورشتپن از همان آغاز مسابقه تا به انتها نفر اول کورس بود. البته علیرغم اول شدن ورشتپن در این مسابقه تیم ردبول چندان هم دست پر از موناکو برنگشت. سرجیو پرز، دیگر هم‌تیمی ورشتپن روز شنبه در کورس مقدماتی دچار سانحه شد و در نهایت نیز جایگاهی بهتر از شانزدهمی به دست نیاورد. هرچند ردبول هنوز هم با 249 امتیاز با اختلاف نسبت به دیگر رقبای خود پیشتاز رقابت در بخش تیمی است. جدیدترین خبرهای ورزش ام ام ای:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...