اظهارات جالب مایک تایسون درباره پابلو اسکوبار و ارنستو چگوارا؛ آن ها شخصیت‌‌های پیچیده‌ ای داشتند

مایک تایسون اسطوره بوکس در قسمت اخیر پادکست خود در خصوص رابطه اش با پابلو اسکوبار و چگوارا، صحبت کرده است.
کدخبر (190229) | 17 خرداد 1402 | ساعت 07:23
0 146
اظهارات جالب مایک تایسون درباره پابلو اسکوبار و ارنستو چگوارا؛ آن ها شخصیت‌‌های پیچیده‌ ای داشتند
مایک تایسون اسطوره بوکس در قسمت اخیر پادکست خود در خصوص رابطه اش با پابلو اسکوبار و چگوارا، صحبت کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مایک تایسون اسطوره بوکس در قسمت اخیر پادکست Hotboxin' with Mike Tyson که با حضور خواننده مشهور موسیقی لاتین جی بالوین و DJ Who Kid برگزار شد، در مورد دو چهره جنجالی آمریکای لاتین یعنی پابلو اسکوبار و چگوارا، صحبت کرده است. بالوین عنوان کرد که با پسر پابلو اسکوبار رابطه خوبی دارد اما هیچ وقت تمایل نداشته از سلطان مواد مخدر دنیا تمجید کند و از او یک چهره بزرگ بسازد. به گفته این خواننده اسکوبار فعالیت‌های جنایتکارانه‌ای داشته که نمی‌توان از آن‌ها چشم پوشی کرد. مایک تایسون اسطوره بوکس

پسر پابلو اسکبار نمی خواهد شبیه پدر باشد

مایک تایسون ضمن اشاره به ارتباط نزدیکش با پسر پابلو اسکوبار، گفته:
من واقعاً به پسر پابلو اسکوبار نزدیک هستم، شما می‌دانید که واقعاً بسیار نزدیک هستیم و دوستان واقعی هم هستیم. او خودش نمی‌خواهد شبیه پدرش باشد.
مایک تایسون تاکید کرده:
سعی می‌کنم از بزرگ کردن قاچاقچیان مواد مخدر خودداری کنم. فکر می‌کنم نباید به چنین افرادی احترام گذاشت چرا که اینگونه به مردم توهین می‌شود. افرادی مانند اسکوبار و چگوارا انسان‌های پیچیده‌ای هستند. این مسیری است که برخی از افراد برای زندگی خود انتخاب می‌کنند یا احتمالا چیزی هست که ما از ان درک درستی نداریم و به آن‌ها مبارزان آزادی می‌گوییم.
به طور کلی مکالمه بین مایک تایسون و بالوین اهمیت درک پیچیدگی‌های تاریخ و تأثیری که شخصیت‌های تاریخی می‌توانند بر جوامع مختلف داشته باشند را برجسته می‌کند. به عبارتی حتی کسانی که از سوی برخی از افراد به عنوان یک قهرمان در نظر گرفته می‌شوند، همان شخصیت‌ها نیز می‌توانند از سوی برخی دیگر به عنوان شرور در نظر گرفته شوند و مهم است که با حساسیت و احترام به میراث آن‌ها نزدیک شویم. اظهارات جالب مایک تایسون درباره پابلو اسکوبار و ارنستو چگوارا؛ آن ها شخصیت‌‌های پیچیده‌ ای داشتند 01

پابلو اسکوبار خلافکار مخوف تاریخ

پابلو اسکوبار از چهره‌های مخوف خلافکاری در دنیا بود که در دهه 90 آوازه زیادی بدست آورد. او جرم و جنایت را با سرقت سنگ قبر و سنباده زدن آن‌ها برای فروش به قاچاقچیان در پاناما آغاز کرد و در ادامه اسکوبار به سراغ فروش سیگارهای قاچاق، بلیت‌های جعلی لاتاری و کلاهبرداری های کوچک رفت. در اوایل دهه ۱۹۷۰، اسکوبار به سرقت روی آورد و سپس بادیگارد شد اما در ادامه یکی از مدیران دولتی در شهر مدیین را به گروگان گرفت و در قبال آزادی او درخواست پول کرد. گام بعدی اسکوبار قاچاق مواد مخدر بود که در ادامه در آن به نفر شماره یک جهان و تاریخ تبدیل شد. اظهارات جالب مایک تایسون درباره پابلو اسکوبار و ارنستو چگوارا؛ آن ها شخصیت‌‌های پیچیده‌ ای داشتنددر مقابل ارنستو چگوارا از مبارزان جنبش آزادی کوبا بود که پس از فیدل کاسترو نفر دوم این جنبش شناخته می‌شود. او در طول سال‌های انقلاب کوبا مبارزات سختی علیه رژیم حاکم داشت و در نهایت توسط ارتش بولیوی محاصره و پس از چند روز اعدام شد. در مورد تفکرات و عقاید چگوارا نظرات متفاوتی وجود دارد و عده‌ای را قهرمان و عده‌ای دیگر او را ضد قهرمان می‌دانند. اظهارات جالب مایک تایسون درباره پابلو اسکوبار و ارنستو چگوارا؛ آن ها شخصیت‌‌های پیچیده‌ ای داشتند جدیدترین خبرهای چهره‌ های ورزشی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...