اعلام آمادگی الکساندر ولکانوفسکی برای مبارزه با کانر مک گرگور / مبارزه بزرگ در راه است؟

الکساندر ولکانوفسکی در فضای مجازی تایید کرده که حاضر است تا در هر زمان و هر وزنی که کانر مک گرگور مشخص کند با او مبارزه کند.
کدخبر (188636) | 17 خرداد 1402 | ساعت 07:59
0 215
اعلام آمادگی الکساندر ولکانوفسکی برای مبارزه با کانر مک گرگور / مبارزه بزرگ در راه است؟
الکساندر ولکانوفسکی در فضای مجازی تایید کرده که حاضر است تا در هر زمان و هر وزنی که کانر مک گرگور مشخص کند با او مبارزه کند.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور امیدوار است که بتواند با الکساندر ولکانوفسکی قهرمان حال حاضر دسته پروزن مبارزه کند. مک گرگور باید در اواخر سال 2023 با مایکل چندلر مبارزه کند. این مبارزه احتمالا در دسته سبک وزن یا در دسته ولترویت برگزار خواهد شد.

اعلام آمادگی الکساندر ولکانوفسکی برای مبارزه با کانر مک گرگوراعلام آمادگی ولکانوفسکی

الکساندر ولکانوفسکی نیز آماده است تا خودش را به دسته سبک وزن منتقل کند تا بتواند با «بدنام» مبارزه کند؛ حداقل این چیزی است که او در فضای مجازی اظهار کرده است. الکساندر ولکانوفسکی در فضای مجازی تایید کرده که حاضر است تا در هر زمان و هر وزنی که مک گرگور مشخص کند با او مبارزه کند. او همچنین اعلام کرده که حتی حاضر تا در دسته سبک وزن با او مبارزه کند.

کانر مک گرگور : مبارزه با الکساندر ولکانوفسکی می‌ تواند جذاب باشد

کانر مک گرگور همچنین با مگان الیوی صحبت کرد و در رابطه با اتفاقات مختلفی که می‌تواند در آینده رخ دهد صحبت کرد. او در حالی که داشت در رابطه با دسته های مورد نظرش برای مبارزه در آن ها صحبت می‌کرد، نام الکساندر ولکانوفسکی را نیز به میان آورد.
قطعا، دسته سبک وزن یکی از گزینه هاست. من همواره محدودیت های دسته های وزنی را رعایت کرده ام. من هم در وزن 66 کیلوگرم و هم در وزن 70 کیلوگرم قهرمان بوده ام و حتی با 77 کیلوگرم نیز مشکلی ندارم. من هیچ مشکلی با هیچ یک از آن ها ندارم! حتی مبارزه با الکساندر ولکانوفسکی قهرمان پروزن نیز می‌تواند جذاب باشد.

اعلام آمادگی الکساندر ولکانوفسکی برای مبارزه با کانر مک گرگورعملکرد ولکانوفسکی مقابل مک گرگور در دسته سبک وزن چطور خواهد بود؟

کانر مک گرگور در دسته سبک وزن تنها یک بار پیروز شده و 3 بار شکست خورده است و عملکرد او نسبت به سایر مبارزان این دسته خیلی جالب نیست. با این حال، از آنجایی که مک گرگور در گذشته به قهرمانی این دسته رسیده بود، مبارزان این دسته برای او ارزش خاصی قائل هستند. الکساندر ولکانوفسکی اما در دسته سبک وزن تنها یک بار شکست خورده و پیروز نشده است. او در این دسته در UFC 284 با اسلام ماخاچف مبارزه کرد و نتوانست قهرمانی را از آن خود کند. اعلام آمادگی الکساندر ولکانوفسکی برای مبارزه با کانر مک گرگورشکست او اما با واکنش های زیادی همراه بود و بسیاری از مبارزان و طرفداران باور داشتند که این مبارزه به طرز دیگری خاتمه پیدا کند. ولکانوفسکی در مبارزه با ماخاچف عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و قدرت خود را به رخ ماخاچف کشید. با این حال، داوران باور داشتند که اسلام ماخاچف باید پیروز این مبارزه باشد و در نتیجه ماخاچف با تصمیم داوران، ولکانوفسکی را شکست داد. جدیدترین خبرهای ورزش ام ام ای:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...