«جی کاتلر مچ شما را خواهد گرفت!» / قهرمان مستر المپیا و ویدیوهای پرطرفدارش در فضای مجازی

ویدئویی در تیک تاک از جی کاتلر منتشر شده است که در آن، فردی به تقلید از او می‌پردازد.
کدخبر (187664) 17 خرداد 1402 | ساعت 06:19
0 137
ویدئویی در تیک تاک از جی کاتلر منتشر شده است که در آن، فردی به تقلید از او می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بدنسازی ازجمله ورزش‌های قدرتی مانند وزنه برداری به‌حساب می‌آید. با این حال، در ورزش بدنسازی برخلاف وزنه‌برداری و پاورلیفتینگ، بدنسازان روی بلند کردن وزنه‌های سنگین تمرکز نمی‌کنند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا حجم عضلات خود را به حداکثر برسانند. اسطوره‌های بدنسازی مانند آرنولد شوارتزنگر و رونی کلمن و جی کاتلر صحبت‌های مختلفی را در رابطه با نحوه درست عضله‌سازی انجام داده اند. یکی از مواردی که اسطوره‌های بدنسازی زیادی تاکنون به آن اشاره کرده‌اند، تعداد تکرارهای تمرینات مختلف برای عضله‌سازی بهتر است. با این حال، کاربری در تیک تاک به این موضوع اشاره کرده است.

«جی کاتلر مچ شما را خواهد گرفت!» / قهرمان مستر المپیا و ویدیوهای پرطرفدارش در فضای مجازی جی کاتلر اخیراً ویدیویی را در تیک تاک آپلود کرد و در این ویدئو، به ویدیوهای خنده‌دار و وایرال شده خودش در فضای مجازی (میم)، واکنش نشان داد. او در کپشن نوشت:
واقعاً وقتی خلاقیت شما را می‌بینم، هیجان‌زده می‌شوم!
در اولین ویدئویی که جی کاتلر آن را تماشا کرد، او در حال انجام تمرین «هالتر تی بار» بود و این ویدئو، کپشن جالبی داشت. با این حال، کلیپ دوم، قهرمان چهار دوره مستر المپیا را متعجب کرد.

تقلید از جی کاتلر!

در دومین کلیپ، یکی از کاربران تیک تاک، حرکات و صدای جی کاتلر را تقلید کرد؛ این ویدئو در رابطه با توصیه کاتلر در مورد تکرارهای موردنیاز در هر ست بود و کاتلر قبلاً اظهار کرده بود که خوب است که در هر ست از تمرین، 8 الی 12 تکرار وجود داشته باشد. او در کپشن این کلیپ نوشته بود:
نظر شخصی: جی کاتلر و تمرین دادن یک پاورلیفتر!
این کاربر در این ویدئو نقش یک پاورلیفتر را بازی کرد که یک کمربند به دور کمر خود بسته بود و یک گالن (3.8 کیلوگرم) آب در دست داشت. این پاورلیفتر در این ویدیو از جی کاتلر در رابطه با تعداد تکرارهای موردنیاز این ست، صحبت کرد. با این حال، به‌جای اینکه قهرمان سه دوره آرنولد کلاسیک به این پاورلیفتر پاسخ دهد، این کاربر تیک تاک، حرکات و رفتار و صدای کاتلر را تقلید کرد و به پاورلیفتر پاسخ داد. تقلید او از کاتلر فوق‌العاده بود و به پاورلیفتر توصیه کرد تا این تمرین را با 8 الی 12 تکرار انجام دهد. کاتلر که از تقلید بی‌نظیر این شخص از خودش تعجب کرده بود، در این رابطه گفت:
این پسر خیلی ادای من را خوب در می‌آورد.
این کاربر تیک تاک همچنین توصیه کاتلر در رابطه با تمرکز روی انقباض عضلات را نیز تکرار کرد. عنوان ویدیوی بعدی چنین بود: اگر تمرینات خود را با بیش از 12 تکرار انجام دهید، جی کاتلر مچ شما را خواهد گرفت! این بار، شخص سازنده این ویدئو قصد داشت نشان دهد که اگر شما در مقابل جی کاتلر تمرینات خود را با بیش از 12 تکرار انجام دهید، چه اتفاقی خواهد افتاد! کاتلر در حین واکنش نشان دادن به این ویدئو دوباره توصیه خود را در این رابطه تکرار کرد. اما چرا بدنسازان باید تکرارها را در همین محدوده نگه دارند؟

اما چرا 8 الی 12 تکرار در هر ست؟

افرادی که در پاورلیفتینگ و وزنه‌برداری فعالیت می‌کنند، معمولاً در هر ست، تمرین موردنظر را با 4 الی 6 تکرار انجام می‌دهند. حتی گاهی اوقات، زمانی که می‌خواهند با تمام قدرت تمرین مشخصی را انجام دهند، ممکن است که تکرارها به یک یا دو کاهش پیدا کند. با این حال، بدنسازان برای عضله‌سازی باید تمرینات را با تکرار بیشتری انجام دهند تا قدرت و استقامت عضلات موردنظر افزایش پیدا کند. تمرین با وزنه‌های بسیار سنگین، تنها باعث افزایش قدرت عضلات می‌شود؛ در حالی که تمرین با وزنه‌های بسیار سبک، به هیچ عنوان باعث عضله‌سازی نخواهد شد.
«جی کاتلر مچ شما را خواهد گرفت!» / قهرمان مستر المپیا و ویدیوهای پرطرفدارش در فضای مجازی اسطوره‌های زیادی در بدنسازی تاکنون در رابطه با این موضوع صحبت کرده‌اند. از آن‌ها می‌توان به رونی کلمن اشاره کرد که باور دارد که انجام تمرینات با تکرار 8 الی 12، ترکیبی از هر دو خواهد بود. کلمن درطول جلسات تمرینی به جای کاهش تعداد تکرارها، از وزنه‌های سبک‌تری استفاده می‌کرد. «پادشاه» تلاش می‌کرد تا از وزنه‌ای استفاده کند که سنگین باشد و در عین حال، بتواند تمرین موردنظر را با 8 تکرار انجام دهد یا سبک باشد و بتواند بیش از 12 تکرار را با آن انجام دهد. جدیدترین خبرهای ورزش بدنسازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...