سرنوشت مشابه گلرهای سرخابی؛ حسینی به درب خروج نزدیک می شود؟

حسین حسینی به سرنوشت دروازه بان فصل گذشته پرسپولیس دچار شد.
کدخبر (191117) | 17 خرداد 1402 | ساعت 12:54
0 120
سرنوشت مشابه گلرهای سرخابی؛ حسینی به درب خروج نزدیک می شود؟
حسین حسینی به سرنوشت دروازه بان فصل گذشته پرسپولیس دچار شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هواداران استقلال پس از ناکامی در جام حذفی مقابل پرسپولیس انتقاد زیادی به عملکرد تیم خود داشتند و خواهان جدایی چند بازیکن شدند که حسین حسینی یکی از آن ها بود. این دروازه بان ملی پوش دو بار در فینال مغلوب ضربات بازیکنان حریف شد تا در ادامه ناکامی های خودش مقابل رقیب سنتی برای سومین بازی متوالی در حفظ دروازه اش ناکام بماند.

حسین حسینی نه تنها در بازی مقابل پرسپولیس، که در بازی برابر دیگر تیم مدعی یعنی سپاهان نیز از ثبت کلین شیت عاجز ماند و به نظر می رسد یکی از دلایلی که باعث خشم هواداران استقلال از این دروازه‌بان است، عملکرد ضعیف او در بازی های بزرگ فصل بود. گرچه که در این اتفاقات نباید تنها دروازه‌بان استقلال را مقصر دانست چون سهم پر رنگی را هم باید برای مدافعان این تیم در نظر گرفت که نتوانستند عملکرد خوب خود در فصل گذشته را تکرار کنند.

سرنوشت مشابه گلرهای سرخابی؛ حسینی به درب خروج نزدیک می شود؟

حسین حسینی مورد غضب هواداران استقلال

استقلال در شرایطی ۲۲ گل را در طول مسابقات امسال دریافت کرد که در فصل گذشته با دریافت ۱۰ گل، توانسته بود رکورد کمترین گل خورده را در ادوار لیگ برتر به جای بگذارد. حسین حسینی با بسته نگه داشتن دروازه اش در ۱۷ بازی فصل گذشته، نقش مهمی در ثبت این آمار و همچنین قهرمانی زودهنگام تیمش پس از ۹ سال داشت. او به واسطه این عملکرد، دستکش طلا مسابقات را کسب و حتی فرصت همراهی با تیم ملی در جام جهانی و بازی در این رقابت ها را نیز به دست آورد.

اما در ادامه شرایط برای حسینی خوب پیش نرفت. او مدتی از فصل بیست و دوم را با مصدومیت دسته و پنجه نرم کرد و در بازگشت به دروازه استقلال نتوانست عملکرد خوبش در فصل قبل را تکرار کند تا از سوی هواداران به درب خروج هدایت شود!

سرنوشت مشابه سرخابی ها

حسینی اولین بازیکنی نیست که چنین شرایطی را تجربه می کند. پیش از او دروازه بان دیگر تیم بزرگ پایتخت با غضب هواداران مواجه شد و ناچار به ترک تیمش گردید. حامد لک که در پیش‌فصل لیگ بیستم به جمع سرخپوشان پیوسته بود در سال نخست حضورش عملکرد فوق العاده‌ای داشت. این دروازه بان پس از شروعی درخشان با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و ثبت ۵ کلین شیت و تنها ۲ گل خورده از روی نقطه پنالتی که با انتخابش از سوی کاربران AFC به عنوان بهترین بازیکن غرب آسیا همراه شد.

سرنوشت مشابه گلرهای سرخابی؛ حسینی به درب خروج نزدیک می شود؟

لک در لیگ برتر بیستم نیز بیشترین کلین شیت را در بین همه دروازه‌بان‌ها به جای گذاشت و دستکش طلای مسابقات را از آن خود کرد تا با استقبال خوب هواداران رو به رو شده و مورد تمجید قرار بگیرد. فصل دوم حضور لک در پرسپولیس اما برای این دروازه‌بان به خوبی سپری نشد و نه خبری از دستکش طلا بود و نه جام‌های قهرمانی تا قبل از همه بازیکنان، انگشت اتهامات به سمت وی باشد و مقصر نخست ناکامی‌های پرسپولیس!

درخشش حامد لک در رفسنجان

حامد لک در پایان فصل بیست و یکم از جمع سرخپوشان پایتخت کنار گذاشته شد و راه رفسنجان را در پیش گرفت و توانست به دور از هیاهو سکوها و فشار رسانه ای خود را دوباره بازیابد و روزهای خوبی را زیر نظر محمد ربیعی سپری کند. به طوری که تیم مس رفسنجان تا هفته پایانی با پرسپولیس بر سر عنوان کمترین گل خورده رقابت داشت و در نهایت تنها با اختلاف دو گل این عنوان را به رقیب قدرتمند خودش واگذار کرد. بی شک حامد لک با بسته نگه داشتن دروازه اش در ۱۵ بازی، بیشترین نقش را در ثبت این آمار داشت.

باید دید که حسینی هم به سرنوشت لک دچار می شود و غزل خداحافظی را با تیمش خواهد خواند؟ بعید است او چنین تصمیمی بگیرد، خصوصا که حالا کاپیتان استقلال شده. به نظر می رسد این دروازه بان برای حفظ پیراهن تیم ملی هم که شده همجه ها را تحمل کرده و در تیمش بماند. ضمن اینکه استقلال هم به این راحتی دروازه‌بان اصلی و ملی پوش خود را از دست نخواهد داد.

سرنوشت مشابه گلرهای سرخابی؛ حسینی به درب خروج نزدیک می شود؟

هو شدن لیونل مسی از سوی پاریسی‌ها

شاید هواداران استقلال به این راحتی با این مسئله کنار نیایند و شرایط کار برای حسین حسینی در استقلال سخت شود، اما چه بسا این وضعیت تغییر کند. زیرا برای هواداران کم تحمل دو تیم بزرگ پایتخت، همه چیز صفر و صدی است. آن ها به همان شدتی که امروز مخالف حضور حسینی هستند، این قابلیت را دارند که فردا به حامی پر و پا قرص اش تبدیل شوند! کافی است تنها این دروازه بان در چند بازی بدرخشد.

فوتبال تا همین اندازه فراموشکار و البته بی رحم است. یک روز در اوج قله افتخار قرار داری و یک روز از سوی سکوها هو می شوی. خواه در اروپا باشی و لیونل مسی، بزرگترین بازیکن جهان لقب داشته باشی، خواه در خاورمیانه زندگی کنی و دروازه‌بان یک تیم پرطرفدار. ناگفته نماند لیونل مسی در آخرین بازی خود برای پی اس جی از سوی هواداران این تیم هو شده بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...