واکنش حبیب نورماگومدوف به خداحافظی زلاتان ابراهیموویچ ؛ او یک افسانه بود

خداحافظی زلاتان ابراهیموویچ واکنش صمیمانه‌ای از سمت حبیب نورماگومدوف به همراه داشت.
کدخبر (190862) | 17 خرداد 1402 | ساعت 05:53
0 404
واکنش حبیب نورماگومدوف به خداحافظی زلاتان ابراهیموویچ ؛ او یک افسانه بود
خداحافظی زلاتان ابراهیموویچ واکنش صمیمانه‌ای از سمت حبیب نورماگومدوف به همراه داشت.

به گزارش سرخ نیوز، عشق حبیب نورماگومدوف به فوتبال در بین هوادارانش زبانزد است. علیرغم اینکه بسیاری او را یکی از بزرگترین مبارزان ام ام ای می‌دانند، این مبارز داغستانی همیشه علاقه زیادی به ورزش‌های دیگر به ویژه فوتبال نشان داده است. حبیب نورماگومدوف یکبار در مصاحبه‌ای اذعان کرده بود که اگر به طور حرفه‌ای وارد ام ام ای نمی‌شد، یقینا به جای آن فوتبال را انتخاب می‌کرد. نورماگومدوف به لطف محبوبیتش در ورزش این فرصت را پیدا کرده است که با ستاره‌های متعدد فوتبال از جمله زلاتان ابراهیموویچ ارتباط داشته باشد. واکنش حبیب نورماگومدوف به خداحافظی زلاتان ابراهیموویچ ؛ او یک افسانه بود

دوستی حبیب نورماگومدوف و زلاتان ابراهیموویچ

نورماگومدوف و ابراهیموویچ رابطه دوستانه‌ای داشتند و اغلب یکدیگر را مورد تحسین قرار می‌دادند. به همین دلیل وقتی زلاتان ابراهیموویچ همین چند روز پیش خبر بازنشستگی خود را اعلام کرد، این اسطوره دنیای هنرهای رزمی دنیا با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی، به این موضوع واکنش صمیمانه‌ای نشان داد. زلاتان ابراهیموویچ 41 ساله پس از آخرین بازی میلان در فصل 2022-2023 از فوتبال خداحافظی کرد. از همین رو قهرمان سابق سبک وزن سازمان UFC ویدئویی از خداحافظی ابراهیموویچ در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد. او همچنین ستاره سوئدی را تگ کرد و نوشت «زلاتان یک افسانه بود». ابراهیموویچ یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است که در طول دوران فعالیت خود در تیم‌های مختلف و بزرگی مانند بارسلونا، منچستریونایتد، پاری سن ژرمن، یوونتوس، میلان و اینتر بازی و به عناوین و افتخارات زیادی دست پیدا کرد. واکنش حبیب نورماگومدوف به خداحافظی زلاتان ابراهیموویچ ؛ او یک افسانه بود زلاتان در آخرین هفته لیگ فوتبال ایتالیا با پیراهن میلان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. این بازنشستگی ناراحت‌کننده با واکنش‌های زیادی از سوی هواداران او مواجه شد. حساب کاربری سری آ در اینستاگرام با انتشار ویدیویی از صحنه خداحافظی زلاتان، به این موضوع واکنش نشان داد. زلاتان در آخرین لحظات فوتبالی خود با چشمانی اشکبار زمین را ترک کرد.

حبیب نورماگومدوف نقطه مقابل زلاتان

حبیب نورماگومدوف به نوعی نقطه مقابل زلاتان بود. هر چقدر ستاره سوئدی نسبت به ماندن در فوتبال پافشاری می‌کرد، اسطوره داغستانی خیلی زود با دنیای مبارزات وداع کرد تا حسرتی همیشگی را بر دل هوادارانش بگذارد. حبیب نورماگومدوف پس از ثبت 29 پیروزی در 29 مبارزه و یک رکورد جاودانه در ام ام ای به خواسته مادرش با این ورزش وداع کرد. او علیرغم اینکه یکی از بهترین‌ها بود، زود از مبارزات حرفه‌ای کناره‌گیری کرد. این تصمیم پس از آن گرفته شد که حبیب پدرش را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داد. واکنش حبیب نورماگومدوف به خداحافظی زلاتان ابراهیموویچ ؛ او یک افسانه بود پس از بازنشستگی، نورماگومدوف نقش مربی را بر عهده گرفته و دوستان و هم تیمی‌های خود را برای ورود به ورزش ام ام ای و مسابقات حرفه‌ای آموزش می‌دهد. او اخیراً چندین عکس از خود در حال ورزش در اینستاگرام منتشر کرده که همین مساله باعث امیدواری هوادارانش نسبت به بازگشت وی به عرصه مسابقات شده است. اگرچه عقاب بازگشتی نخواهد داشت اما هوادارانش به دیدن او در کنار تیمی‌هایش هم راضی هستند. جدیدترین خبرهای چهره‌های ورزشی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...