آتش بازی پنهان بین لیونل مسی و بارسلونا / صحبت هایی از جنس کنایه

کدخبر (191612) | 18 خرداد 1402 | ساعت 15:25
0 151
آتش بازی پنهان بین لیونل مسی و بارسلونا / صحبت هایی از جنس کنایه
روز گذشته بود که صحبت های انتقال لیونل مسی به اینتر میامی قطعی شد و او طی یک مصاحبه علاوه‌بر اشاره به این موضوع نکاتی را در مورد بارسلونا عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پس از کش و قوس‌های، فراوان لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن، به شایعات نقل و انتقالاتی پیرامونش پایان داد و مقصد خودش را مشخص کرد. بر خلاف اکثر گمانه زنی‌ها، لیونل مسی نه راهی عربستان شد و نه به جمع کاتالان‌ها بازگشت؛ او مسیر آمریکا و تیم اینتر میامی، باشگاه تحت مالکیت دیوید بکهام را در پیش گرفت.

اما در مصاحبه‌ای که مسی در آن خبر انتقالش به اینترمیامی را تایید کرد، مدیران بارسلونا را نیز بی‌نصیب باقی نگذاشت و به آن‌ها کنایه زد. لیونل مسی در این خصوص گفت:

شنیده‌ام که بارسلونا باید بازیکنانش را بفروشد یا حقوق بازیکنان را پایین بیاورند تا من را جذب کنند. حقیقت این است که من نمی‌خواستم این کار را انجام دهند یا مسئولیت و عواقب این اتفاقات را به عهده بگیرم. گرچه گفته می‌شد لالیگا همه چیز را پذیرفته است و همه چیز برای بازگشت من خوب است، اما هنوز کارهای زیادی وجود داشت که باید انجام می‌شد. با این حال، اتهامات دروغین زیادی در زمان حضورم در بارسلونا به من زده شد و من نمی‌خواستم بار دیگر متهم شوم. مدیران بارسلونا صحبت‌هایی کردند اما خبری از هیچ پیشنهاد رسمی نبود. هنوز در بارسلونا افرادی مخالف بازگشت من بودند.

همچنین ستاره آرژانتینی خاطرنشان کرد که دو سال پیش او به دلیل مشکلات مالی بارسلونا مجبور به ترک این تیم شد و در همان پنجره نقل و انتقالاتی مدیران کاتالونیا با ۵۶ ملیون یورو فران تورس را از منچسترسیتی خریدند. موضوعی که در همان برهه هم به شدت مخالفت و عصبانیت هواداران آبی اناری‌ها را برانگیخت.

البته مدیران بارسلونا صحبت‌های فوق‌ستاره پیشین این تیم را بی جواب نگذاشتند و در یک بیانیه احساسی خطاب به لیونل مسی، پاسخ کنایه‌های او را دادند. در این بیانیه آمده است:

علی‌رغم مذاکراتی که در روزهای اخیر داشتیم، پدر مسی و موکلانش پنجم ماه جون به باشگاه اطلاع دادند که مسی به اینترمیامی خواهد پیوست. رئیس باشگاه خوان لاپورتا به تصمیم مسی که میخواهد در رقابتی آسان تر حاضر باشد احترام می‌گذارد. برای تو بهترین ها را آرزو می‌کنیم؛ امیدواریم بار دیگر لباس بارسلونا را بپوشی.

حال باید دید واکنش هوادارانی که در اکثر بازی های پایان فصل از مدیرانشان بازگشت لیونل مسی را مطالبه می‌کردند در قبال این صحبت ها چیست. البته در روزهای اخیر، نه تنها لیونل مسی، بلکه سایر ستارگان بارسلونا مثل جرارد پیکه که آن‌ها هم به دلیل مشابه بارسا را ترک کردند، علیه مدیریت این تیم مصاحبه کردند که خوان لاپورتا و سایر مدیران این تیم را تحت فشار خواهد گذاشت و باید دید نهایتا سرنوشت بارسلونا در فصل آینده چه خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...