تام کروز به دنبال شریک زندگی جدید / ماموریت غیرممکن ستاره هالیوود!

کدخبر (191390) | 18 خرداد 1402 | ساعت 08:39
0 181
تام کروز به دنبال شریک زندگی جدید / ماموریت غیرممکن ستاره هالیوود!
به نظر می‌رسد زندگی مجردی، چندان باب میل تام کروز، یکی از بزرگ‌ترین ستارگان تاریخ هالیوود، نیست.

به گزارش سرخ نیوز، پس از تلاش ناموفق تام کروز برای قرار گذاشتن با شکیرا، خواننده مشهور کلمبیایی، حالا این ستاره هالیوودی به دنبال شریک زندگی جدیدی می‌گردد؛ جستجویی که با توجه به پیشینه ستاره مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن، أصلا آسان به نظر نمی‌آید.

فراز و نشیب‌های زندگی شخصی تام کروز

به استثنای روابط غیررسمی، تام کروز تاکنون سه بار ازدواج کرده که تمام آن‌ها به جدایی ختم شده است. این بازیگر ۶۰ ساله ابتدا در سال ۱۹۸۷ با میمی راجرز ازدواج کرد و پس از ۳ سال از او جدا شد. بعد از آن، نوبت نیکول کیدمن بود. زوج کروز-کیدمن که از محبوب‌ترین‌های هالیوود به حساب می‌آمدند و دو کودک را نیز به فرزندخواندگی پذیرفته بودند، برای ۱۱ سال با هم زندگی کردند در سال ۲۰۰۱ از هم جدا شدند.

 پس از راجرز و کیدمن، تام کروز در سال ۲۰۰۶ با کیتی هلمز ازدواج کرد. ازدواج کیتی هلمز و تام کروز برای مدت ۶ سال به طول انجامید و حاصل آن، تنها فرزند بیولوژیکی کروز بود؛ دختری به نام «سوری». زندگی مشترک زوج «تام کت» در سال ۲۰۱۲ به پایان رسید و کروز بنابر دستور کلیسای ساینتولوژی، از سال ۲۰۱۶ ملاقات با تنها فرزند بیولوژیکش هم متوقف کرد.

تام کروز و ساینتولوژی؛ کنترل زندگی شخصی کروز، دست خودش نیست!

تام کروز، سال‌هاست که عضو کلیسای ساینتولوژی و یکی از اصلی‌ترین چهره‌های آن می‌باشد. این عقیده مذهبی در بسیاری از کشورها به عنوان فرقه‌ای ممنوعه و در کشورهای معدودی به عنوان مذهب پذیرفته شده است. ساینتولوژی مجموعه‌ای از تعالیم است که ران هابارد، نویسنده داستان‌های علمی-تخیلی آن را توسعه بخشید. ساینتولوژی این عقیده را تقویت می‌نماید که انسان‌ها ارواحی فناناپذیرند که اتصال با اصل خود را گم کرده‌اند. در این راستا انسان می‌بایست با هوشیاری کامل تمامی تجربه‌های تلخ زندگی خود را مرور کرده و به یاد آورد تا از آن‌ها گذر کرده به سرچشمهٔ حیاتی خود نزدیک‌تر گردد.

 عضویت تام کروز در این فرقه، تاثیر بسیاری بر زندگی شخصی او گذاشته‌ است. در واقع ساینتولوژی تام کروز را مجبور به جدایی از نیکول کیدمن کرد. آن‌ها در ادامه، نازنین بنیادی را به عنوان شریک زندگی کروز انتخاب کردند. پس از یک سال، ساینتولوژی دستور به پایان رابطه تام کروز و نازنین بنیادی داد و تمام تصاویر و اسناد مشترک بین آن‌ها را از بین بردند. چنین داستان‌هایی برای سایر روابط کروز نیز رخ داده است.

چرا رابطه تام کروز و شکیرا شکل نگرفت؟

همانطور که گفته شد، تام کروز یکی از اصلی‌ترین چهره‌های ساینتولوژی محسوب می‌شود و برای برقراری رابطه عاشقانه با هر زنی، ناچار است که او را برای پیوستن به کلیسای ساینتولوژی ترغیب کند؛ موضوعی که با توجه به پیشینه سیاه این فرقه، برای اکثریت قریب به اتفاق زنان جذاب نیست و پیدا کردن همسر ایده‌آل را برای کروز، تبدیل به ماموریتی غیرممکن کرده است. شکیرا نیز از این قاعده مستثنی نبود و ترجیح داد زندگی آرام خود در کنار فرزندانش را قربانی رابطه عاشقانه با یکی از مشهورترین و ثروتمندترین بازیگران حال حاضر هالیوود نکند.

شاید برای بسیاری، این موضوع که فردی مانند تام کروز در یافتن شریک زندگی ناکام باشد، غیرقابل باور به نظر برسد اما چنین اتفاقی رخ داده و کروز ۶۰ ساله، فعلا مجرد است. بنابر شنیده‌ها، این ستاره هالیوودی برای ایجاد رابطه عاشقانه و تشکیل دوباره زندگی مشترک، لحظه‌شماری می‌کند ولی به نظر می‌رسد که برای رسیدن به آن، مسیر سختی در پیش دارد.

جدیدترین اخبار چهره های سینما:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...