دو مبارزه بزرگ بوکس و MMA در یک شب؛ داستین پوریر: ناراحتم که نمی‌توانم مبارزه بوکس را زنده تماشا کنم

کدخبر (190616) | 18 خرداد 1402 | ساعت 16:44
0 167
دو مبارزه بزرگ بوکس و MMA در یک شب؛ داستین پوریر: ناراحتم که نمی‌توانم مبارزه بوکس را زنده تماشا کنم
مبارزه داستین پوریر و جاستین گیجی، با یک رویداد هیجان‌انگیز دیگر همزمان شده است.

به گزارش سرخ نیوز، داستین پوریر قرار است پس از چندین ماه دوباره به روی رینگ هشت ضلعی بازگردد. آخرین مبارزه پوریر در ماه دسامبر برابر مایکل چندلر برگزار شده بود که با پیروزی داستین به پایان رسیده بود.

حالا او قرار است در ماه آینده برابر جاستین گیجی قرار گیرد. این دو مبارز یو اف سی قرار است در روز 29 جولای (7 مرداد) بر سر کسب کمربند BMF مقابل هم قرار بگیرند.

اما در همان شب مبارزه‌ای دیگر در بوکس نیز برگزار خواهد شد. مبارزه‌ای بزرگ میان ارول اسپنس و ترنس کرافورد که در ورزشگاه تی موبایل آرنا شهر لاس وگاس به انجام خواهد رسید.

 با این حال داستین پوریر معتقد است که طرفداران بوکس و ام ام ای هر دو مبارزه را تماشا خواهند کرد. تنها حسرت او از این بابت است که احتمالا خودش موفق نخواهد شد مبارزه اسپنس و کرافورد را به‌طور زنده تماشا کند:

به‌نظرم همزمان بودن دو مبارزه تاثیر آنچنان نامطلوبی بر میزان بیننده‌ها نخواهد داشت. فکر می‌کنم هر دو مبارزه به‌خوبی به فروش خواهند رسید. اما ناراحتی من از این بابت است که خودم نمی‌توانم مبارزه بوکس را به‌شکل زنده تماشا کنم. من یکی از طرفداران پروپاقرص بوکس هستم.

جالب اینجاست که در مبارزه قبلی یو اف سی که بر سر کسب کمربند BMF انجام شده بود نیز اتفاقی مشابه رخ داده بود. در شبی که خورخه ماسویدال و نیت دیاز قرار بود بر سر کسب این کمربند با هم مبارزه کنند یک مبارزه بزرگ نیز در بوکس و مابین کانلو آلوارز و سرگی کووالف به انجام می‌رسید. هرچند آغاز مبارزه بوکس تا زمان پایان یافتن مبارزه MMA به تعویق افتاده بود.

مبارزه جاستین گیجی و داستین پوریر ؛ پلی برای رسیدن به قهرمانی

در UFC 244 بود که خورخه ماسویدال و نیت دیاز بر سر کسب کمربند جدید BMF با هم مبارزه کردند. ماسویدال پیروز شد و بلافاصله پس از این مبارزه فرصت یافت که بر سر کسب کمربند قهرمانی یو اف سی برابر کامارو عثمان قرار گیرد. حالا داستین پوریر نیز امیدوار است که با شکست جاستین گیجی، در مبارزه بعدی برای کسب کمربند قهرمانی دسته سبک وزن در برابر قهرمان فعلی این دسته یعنی اسلام ماخاچف قرار گیرد.

این دومین مبارزه داستین پوریر و جاستین گیجی خواهد بود. مبارزه اول در سال 2018 برگزار شده بود و پوریر توانسته بود حریف خود را در راند چهارم ناک اوت کند. پس از این مبارزه، هم پوریر و هم گیجی جزو مدعیان اصلی دسته سبک وزن باقی ماندند هرچند هردو برابر حبیب نورماگومدوف و چارلز اولیویرا متحمل شکست شدند. اسلام ماخاچف روس قهرمان فعلی این دسته است. ماخاچف در ماه فوریه سال جاری میلادی توانسته بود از کمربند خود در برابر الکساندر ولکانفسکی دفاع کند. در مبارزه‌ای که بسیار نزدیک نیز دنبال شد. گویا ماخاچف در ماه اکتبر مجددا برای یک مبارزه دفاع از کمربند دیگر به روی رینگ خواهد آمد. اما اینکه حریف او چه کسی خواهد بود هنوز مشخص نیست. هرچند برنده مبارزه جاستین گیجی و داستین پوریر در UFC 291 شانس اصلی را برای قرارگیری در برابر اسلام ماخاچف خواهد داشت.

جدیدترین اخبار MMA:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...