رجزخوانی بنیل داریوش پیش از مبارزه برابر چارلز اولیویرا: من مدعی شماره یک این وزنم

بنیل داریوش که قرار است به‌زودی در برابر چارلز اولیویرا قرار بگیرد، مدعی قهرمانی این دسته وزنی است.
کدخبر (191170) | 17 خرداد 1402 | ساعت 22:11
0 210
رجزخوانی بنیل داریوش پیش از مبارزه برابر چارلز اولیویرا: من مدعی شماره یک این وزنم
بنیل داریوش که قرار است به‌زودی در برابر چارلز اولیویرا قرار بگیرد، مدعی قهرمانی این دسته وزنی است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بنیل داریوش یکی از اصلی‌ترین مدعیان دسته سبک وزن یو اف سی است و رکورد هشت پیروزی متوالی را ذیل نام خود می‌بیند. هرچند مدیران UFC صراحتاً به او گفته‌اند که تنها با بیکار نشستن و صبر کردن قرار نیست به مبارزه بر سر کسب کمربند برسد. داریوش ناگزیر است که برای رسیدن به چنین فرصتی، همچنان مبارزه کند و پیروز شود. حالا او قرار است به‌زودی در برابر چارلز اولیویرا قرار بگیرد. مبارزه‌ای که البته به‌دلیل مصدومیت رخ داده برای اولیویرا، قرار است با دو ماه تأخیر به انجام برسد.

رجزخوانی بنیل داریوش پیش از مبارزه برابر چارلز اولیویرامبارزه بنیل داریوش و چارلز اولیویرا

بنیل داریوش حالا امیدوار است که با شکست دادن چارلز اولیویرا بالاخره فرصت مبارزه بر سر کسب کمربند را پیدا کند. اما اگر در صورت پیروزی داریوش، بازهم چنین فرصتی به او از جانب UFC اعطا نشود، احتمالاً سرانجام کاسه‌ی صبر مبارز ایرانی - آمریکایی لبریز خواهد شد:
یو اف سی اهل قول دادن نیست. پیش از مبارزه‌ام با متیوش گامروت به آن‌ها گفتم که اگر متیوش را شکست دهم، در مبارزه بعدی بر سر کسب کمربند خواهم جنگید؛ درست است؟ آن‌ها به من گفتند که هیچ‌چیز مشخص نیست. این مرتبه اما وقتی بر سر جزئیات با آن‌ها حرف می‌زدم، تنها به من گفتند که درصورت پیروزی برابر اولیویرا، بدل به مدعی شماره یک این وزن خواهم شد. بنابراین من این را یک قول به‌شمار می‌آورم.

رجزخوانی بنیل داریوش

در جریان مذاکراتی که بر سر نهایی شدن مبارزه بنیل داریوش و چارلز اولیویرا صورت گرفته بود، UFC به داریوش گفته بود که در حال حاضر، مدعی شماره یک دسته سبک‌وزن داستین پویریر است. بدون شک خود بنیل نیز مخالفتی با این ندارد که پویریر یکی از بهترین مبارزان دنیا در این وزن است، اما او معتقد است که در ارزیابی نهایی، از جایگاهی بالاتر از داستین برخوردار است:
اگر بخواهم با شما صادق باشم، باید بگویم که به‌نظرم همین حالا هم مدعی شماره یک این وزن هستم. اما آن‌ها چنین اعتقادی ندارند. داستین تابه‌حال دو بار فرصت یافته که بر سر کسب کمربند مبارزه کند؛ اینطور نیست؟ او فرصتش را از دست داده و حالا هم نوار بردش تنها شامل یک پیروزی برابر مایکل چندلر است. من هشت مبارزه متوالی را با پیروزی پشت سر گذاشته‌ام. به‌نظرم پویریر در مبارزه با چندلر بسیار خوب نیز ظاهر شد. اما حقیقت این است که او پیش از آن، بر سر کسب کمربند مبارزه کرد و شکست خورد.
رجزخوانی بنیل داریوش پیش از مبارزه برابر چارلز اولیویرااو در ادامه گفته:
به‌نظرم فاکتور جذابیت رسانه‌ای و قدرت سرگرم کردن طرفداران بسیار مهم‌تر از رنکینگ است. این فاکتور حتی می‌تواند رنکینگ را هم دستخوش تغییر سازد. البته که مسخره است، اما خب متوجهم که در نهایت، موضوع بر سر پول و تجارت است و برای اینکه این تجارت بتواند پایدار باشد، می‌بایست همواره سودآور باشد. به‌خاطر همین است که UFC، داستین پویریر را به من ترجیح می‌دهد. جذابیت رسانه‌ای او بیشتر از من است.

نظر بنیل داریوش درباره مبارزه داستین پویریر و جاستین گیجی

داستین پویریر قرار است به‌زودی در جریان UFC 291 در برابر جاستین گیجی قرار بگیرد. این مبارزه‌ای بر سر کسب کمربند نمادین BMF خواهد بود. بنیل داریوش انکار نمی‌کند که این یک مبارزه‌ بسیار جذاب خواهد بود؛ اما بیم آن را دارد که یو اف سی بخواهد برنده این مبارزه را صاحب جایگاهی سازد که داریوش آن را حق خودش می‌داند:
درخصوص خود مبارزه باید بگویم که ترکیب بسیار جذاب و فوق‌العاده‌ای است. هردوی این مبارزان سبکی بسیار منحصربه‌فرد و جذاب دارند و من امیدوارم که این یکی نیز مثل مبارزه قبلی‌شان، تماشایی از آب درآید. اما آنچه موجب نگرانی من است، عواقب حاصل از این مبارزه است. این می‌تواند کمی برایم دردسرساز باشد؛ اما در هر صورت، من هم مثل شما منتظر تماشای این مبارزه هستم.
رجزخوانی بنیل داریوش پیش از مبارزه برابر چارلز اولیویرا: من مدعی شماره یک این وزنم بنیل داریوش با وجود حریف صاحب‌نامی که در مقابل خود می‌بیند اما در اعتمادبه‌نفس کامل قرار دارد و مطمئن است که چارلز اولیویرا را شکست خواهد داد. داریوش می‌گوید که از یو اف سی قول گرفته که مبارزه بعدیش بر سر کسب کمربند باشد اما اگر چنین اتفاقی نیافتد، باید منتظر باشیم که این مبارزه 34 ساله، سرانجام از کوره در برود:
من می‌خواهم آن‌ها را مجبور کنم که قولشان را عملی سازند. اگر هم اینطور نشد، می‌خواهم راه جاستین گیجی را پیش بگیرم: می‌خواهم شورش کنم.
جدیدترین خبرهای ورزش ام ام ای:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...