نظر آندرتیکر در مورد حضور کانر مک گرگور در WWE؛ او شرور جدید داستان خواهد بود!

آندرتیکر چهره اسطوره‌ای WWE به حضور احتمالی کانر مک گرگور در کشتی کج واکنش نشان داده است.
کدخبر (190713) | 17 خرداد 1402 | ساعت 22:26
0 331
نظر آندرتیکر در مورد حضور کانر مک گرگور در WWE؛ او شرور جدید داستان خواهد بود!
آندرتیکر چهره اسطوره‌ای WWE به حضور احتمالی کانر مک گرگور در کشتی کج واکنش نشان داده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کانر مک گرگور قرار است برای اولین بار طی دو سال گذشته وارد رینگ مبارزات شود و در مقابل مدعی دسته سبک وزن، یعنی مایکل چندلر، قرار بگیرد. گفته می‌شود این مبارزه در اواسط ماه دسامبر برگزار خواهد شد اما هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است. پیش از این، دانا وایت، رئیس UFC، اعلام کرده بود که مبارزه کانر مک گرگور و مایکل چندلر در ماه دسامبر صورت می‌پذیرد اما اخیراً او اظهاراتی داشته که طرفداران قهرمان دو دسته وزنی مختلف ام ام ای را درخصوص آینده این رویارویی نگران کرده است.

نظر آندرتیکر درباره کانر مک گرگور

در حالی که آینده کانر مک گرگور در ام ام ای در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، آندرتیکر، یکی از بزرگترین ستاره‌های WWE نگاه متفاوتی به مک گرگور داشته و بر این باور است که این مبارز ایرلندی می‌تواند کارهای بزرگی در رینگ کشتی انجام دهد. آندرتیکر در مصاحبه‌ای با ایندیپندنت گفته است:
در WWE همه چیز برای کانر مک گرگور از قبل مشخص شده است. او می‌تواند یک شخصیت شرور و ضدقهرمان در این ورزش باشد و سرگرمی جدیدی را ایجاد کند.
براک لزنر یکی از کسانی بود که با موفقیت توانست از دنیای کشتی کج وارد ام ام ای شده و به یکی از قهرمان سنگین وزن UFC و یکی از بزرگترین ستاره‌های تاریخ این ورزش شود. در عین حال، سی ام پانک هم شانس خود را برای حضور در رینگ هشت ضلعی امتحان کرد و البته نتوانست لحظات خوشی را در ام ام ای تجربه کند. او در اولین تجربه مبارزه خود در این ورزش با سابمیشن حریف خود مواجه شد.

تجربه سی ام پانک و راندا روزی در کشتی کج

سی ام پانک زمانی که شانس خود را در هشت ضلعی امتحان کرد، شادی بسیار کمتری داشت و در اولین بازی خود با یک شکست سریع سابمیشن روبه‌رو شد و در مبارزه بعدی خود به‌مدت 15 دقیقه تحت سلطه حریفش قرار داشت و در نهایت با تصمیم داوران، متحمل شکست دیگری شد. هرچند بعدها این مسابقه برای سی ام پانک در نظر گرفته نشد. راندا روزی پس از کناره‌گیری از ام ام ای، به یکی از بزرگترین ستاره‌های WWE تبدیل شد و به نظر می‌رسد یکی از معدود مبارزان UFC است که در پروموشنی که قبلاً متعلق به وینس مک ماهون بود، به موفقیت قابل ملاحظه‌ای رسیده است. حالا به نظر می‌رسد در آینده نه‌چندان دور، جابه‌جایی میان ورزشکاران این دو رشته ورزشی بیشتر از گذشته هم بشود؛ چراکه قرار است به‌زودی UFC و WWE در یکدیگر ادغام شوند تا شرکتی با ارزش بیش از 21 میلیارد دلار ایجاد کنند. پس از اعلام این خبر، مک گرگور به آن واکنش نشان داد و در مورد قهرمانی غیرقابل اجتناب خود در WWE صحبت کرد و با پاول هیمن، مشاور ویژه رومن رینز، وارد مشاجره لفظی شد. در حال حاضر، کانر مک گرگور 34 ساله برروی دستیابی به دستاوردهای بیشتر در ام ام ای تمرکز کرده و قصد دارد با بازگشت به مبارزات و عبور از مایکل چندلر، برای قهرمانی دسته سبک وزن با لئون ادواردز رقابت کند. جدیدترین خبرهای ورزش کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...