هادی چوپان و دراپ ست وحشتناک پرس پا / پیشرفت پیوسته گرگ ایرانی ادامه دارد + ویدئو

ویدیویی از تمرین پرس پای هادی چوپان که اخیرا برای حضور در یک سمینار بدنسازی راهی انگلیس شده منتشر شده و او در این تمرین با وزنه‌های 520 کیلوگرمی آمادگی خود را به رخ می‌کشد.
کدخبر (191303) 17 خرداد 1402 | ساعت 21:49
2 526
ویدیویی از تمرین پرس پای هادی چوپان که اخیرا برای حضور در یک سمینار بدنسازی راهی انگلیس شده منتشر شده و او در این تمرین با وزنه‌های 520 کیلوگرمی آمادگی خود را به رخ می‌کشد.

به گزارش خبرنگار سرخ‌نیوز، هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا و جدی‌ترین مدعی فتح ساندو در سال 2023، طی روزهای اخیر برای حضور در سمینار بدنسازی راهی انگلیس شده است. گرگ ایرانی در جریان این سفر نیز تمرینات پرفشار خود را ادامه داده و ویدیوهایی از تمرینات وی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. هادی چوپان بعد از سال 2019 روی استیج مستر المپیا حضور داشته است و این بدنساز ایرانی بعد از کسب دو عنوان سومی و یک چهارمی، در سال 2022 موفق به کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات شد. چوپان در مستر المپیا 2022 رقابت نزدیکی با درک لانسفورد هم‌تیمی خود در تیم ایووژن (تیم تحت رهبری هنی رامبد) داشت و در نهایت با توجه به برتری محسوسی که در فیگورهای جلو داشت موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. رقابت این دو در مستر المپیا 2023 نیز با شدت بیشتری ادامه دارد و هر دو بدنساز در آپدیت‌های بدنی اخیر خود کاملا در وضعیت عالی بوده‌اند. هادی چوپان ساعاتی پیش از مسابقات پیتسبورگ پرو 2023 با انتشار ویدیویی از آپدیت بدنی خود، بار دیگر قدرت خود در عضلات سینه و بازو را به نمایش گذاشت. در سوی دیگر درک لانسفورد نیز در فیگور گیری افتخاری پیتسبورگ پرو نشان داد که در آف سیزن تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشته و کاملا آماده رقابت با گرگ ایرانی در اورلاندو است.

هادی چوپان و دراپ ست وحشتناک پرس پادر همین ارتباط:

حضور هادی چوپان در یک سمینار بدنسازی

گرگ ایرانی اخیرا برای حضور در یک سمینار بدنسازی راهی انگلیس شد و تجارب خود از حضور در بالاترین سطح مسابقات بدنسازی جهان را با با شرکت‌کنندگان در این سمینار به اشتراک گذاشت. او در انگلیس با استقبال گرم برگزارکنندگان این سمینار مواجه شد و به مانند یک قهرمان مورد توجه قرار گرفت.
چوپان در مدت حضور خود در انگلیس چند جلسه تمرینی در باشگاه ماسل ورکز لندن را پشت سر گذاشت و تمرین مشترکی با برخی اعضای این باشگاه برگزار کرد.

هادی چوپان و دراپ ست پرس پا؛ رجزخوانی با وزنه‌های 520 کیلوگرمی

این بدنساز ایرانی همچنین در مدت حضور خود در انگلیس تمرینات پرفشار خود را ادامه داده و اخیرا ویدیویی از تمرین پرس پای او منتشر شده است. در این تمرین که به صورت دراپ ست با دستگاه انجام شده، هادی چوپان با 13 وزنه 20 کیلوگرمی در هر طرف دستگاه (520 کیلوگرم در مجموع) تمرین خود را آغاز می‌کند و بعد از 5 حرکت پیوسته، از هر طرف دستگاه یک وزنه کم می‌شود و او این تمرین را تا 40 کیلوگرم ادامه می‌دهد و در مجموع 65 بار با وزنه‌های مختلف، تمرین پرس پا را انجام می‌دهد. در تمرین پرس پا عضله چهار سر ران عضله هدف بوده و عضلات همسترینگ، سرینی، شکمی، دو قلو و نعلی ساق نیز در این تمرین درگیر هستند. هادی چوپان علی رغم رسیدن به بلوغ عضلانی، همچنان به تمرینات پرفشار و قدرتی خود ادامه می‌دهد تا با بدنی به مرابت آماده‌تر از سال گذشته روی استیج مستر المپیا 2023 حاضر شود. او به خوبی می‌داند که پیشرفت پیوسته عضلات یکی از مهم‌ترین نکات مورد توجه داوران مستر المپیا است و او با ذهن فوق‌العاده قوی در حال آماده شدن برای بزرگترین رقابت بدنسازی سال و تکرار قهرمانی خود است.
  گفتنی است هادی چوپان در پایان هفته جاری به شیراز بازخواهد گشت تا تمرینات خود برای مستر المپیا را پیگیری کند. جدیدترین خبرهای بدنسازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
هادی چوپان بازم برنده مسابقات هس اگر سخت تر از همیشه تلاش کنه جون واقعا توی مسابقه بعدی حریف هاش خیلی گنده تر و خشگ تر شدنه مخصوصا درک لاسنفورد ولی من بازم میگم هادی خودمون اوله
کاربر سایت
04 شهریور 1402
امسال درک لانسفورد قهرمان میشه بدنش فوق العاده حجیم و کاندیشنه عضلات زیربغلش هم که خیلی بزرگ و ترسناکه یه جورایی بهترین عضلات زیر بغل و لت رو تو دنیا داره تکرار قهرمانی المپیا کار هر کسی نیس
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...