گشت و گذار دی کاپریو با دوست 22 ساله جی جی حدید + عکس

دوستداران لئوناردو دی کاپریو بی صبرانه منتظر این هستند تا بدانند که این سلبریتی با چه کسی قرار می‌گذارد.
کدخبر (191554) | 18 خرداد 1402 | ساعت 16:51
0 318
گشت و گذار دی کاپریو با دوست 22 ساله جی جی حدید + عکس
دوستداران لئوناردو دی کاپریو بی صبرانه منتظر این هستند تا بدانند که این سلبریتی با چه کسی قرار می‌گذارد.

به گزارش سرخ نیوز، مدتی است که گمانه زنی هایی درباره ارتباط لئوناردو دی کاپریو و جی جی حدید شنیده می‌شود؛ ولی حالا به نظر می‌رسد که احتمالا پای نفر دیگری در میان است.

ارتباط لئوناردو دی کاپریو با دوست جی جی حدید

لئوناردو دی کاپریو اخیرا برای سپری کردن تعطیلات در اروپا به سر می‌برد و اخیرا با یک مدل که یکی از دوستان جی جی حدید است، دیده شده است. این سلبریتی 48 ساله، تعطیلات آخر هفته را در ایبیزای اسپانیا در کنار مگان روشه، مدل 22 ساله آمریکایی که با برندهای شیک و سرشناس همکاری دارد، سپری کرد. گشت و گذار دی کاپریو با دوست 22 ساله جی جی حدید + عکس TMZ تصاویری را منتشر کرده که در آن لئوناردو و مگان در حال پیاده شدن از یک اتومبیل و حرکت به سمت کشتی تفریحی این سلبریتی هستند و به نظر می‌رسد که فرد دیگری آنها را همراهی نمی‌کند و جالب هم اینجاست که آن‌ها تلاشی برای پنهان نگاه داشتن خودشان از چشم های تیزبین و کنجکاو افراد ندارند. گشت و گذار دی کاپریو با دوست 22 ساله جی جی حدید + عکس البته تا به اینجا هیچ نشانه‌ای از ابراز عشق و محبت بین آنها دیده نشده ولی رسانه‌های خبری بلافاصله گمانه‌زنی‌ها درباره ارتباط عاشقانه این زوج را شروع کردند. دی کاپریو بعد از جدایی از کامیلا مورون، حدود یک سال است که مجرد است و از همین رو همه در انتظار آن هستند که از همراه تازه و احتمالی زندگی دی کاپریو رونمایی کنند. گشت و گذار دی کاپریو با دوست 22 ساله جی جی حدید + عکس

ارتباط عاشقانه احتمالی بین دی کاپریو و جی جی حدید

در هفته های اخیر، صحبت‌هایی در مورد ارتباط عاشقانه احتمالی بین دی کاپریو و جی جی حدید به گوش می‌رسید ولی آنها بارها تاکید کرده‌اند که فقط دو دوست خوب و صمیمی هستند و ارتباط احساسی ندارند. در طول این مدت، مگان هم بارها در کنار جی جی دیده شده. [gallery columns="2" size="publisher-md" ids="191557,191560"] جدیدترین اخبار هالیوود:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...