حریف ست رالینز در مانی این د بنک 2023؛ کشتی‌گیر تازه‌کار یا دشمن قدیمی؟

کمربند قهرمانی سنگین وزن WWE که در اختیار ست رالینز است، خواهان بسیاری دارد.
کدخبر (191736) | 19 خرداد 1402 | ساعت 08:27
0 122
حریف ست رالینز در مانی این د بنک 2023؛ کشتی‌گیر تازه‌کار یا دشمن قدیمی؟
کمربند قهرمانی سنگین وزن WWE که در اختیار ست رالینز است، خواهان بسیاری دارد.

به گزارش سرخ نیوز، به نظر می‌رسد WWE برنامه مفصلی برای قهرمان سنگین وزن جهان، ست رالینز، برای پی پر ویوی مانی این د بنک 2023 داشته باشد چندی پیش، ست رالینز در نایت آف چمپیونز سال 2023 به اولین قهرمان سنگین وزن جهان WWE در یک دهه گذشته تبدیل شد. مسابقه ست رالینز مقابل ای جی استایلز برای کمربند سنگین وزن که در کشور عربستان برگزار شد، مصادف بود با رونمایی از کمربند جدید قهرمانی سنگین وزن که اولین قهرمان آن، رالینز لقب گرفت. حریف ست رالینز در مانی این د بنک 2023؛ کشتی‌گیر تازه‌کار یا دشمن قدیمی؟

کار سخت ست رالینز برای دفاع از قهرمانی

پس از قهرمانی رالینز در نایت آف چمپیونز 2023، او عنوان کرد که می‌خواهد در مبارزات بیشتری شرکت کند و به قهرمانی‌های دیگری برسد، چراکه از برنامه‌ای که باعث شده رومن رینز به قهرمان بلامنازع برند اسمکدان تبدیل شود، خسته شده است. از همین رو، ست رالینز از رویارویی با هر حریفی استقبال کرد و گروه جاجمنت دی هم به پیشواز این پیشنهاد رفت. در رویداد پنجم ژوئن برند RAW، دیمین پریست که عضوی از گروه جاجمنت دی است، به عنوان اولین حریف ست رالینز معرفی شد و این دو کشتی‌گیر مقابل هم قرار گرفتند. در حرکتی که باعث ترس رهبر گروه جاجمنت دی یعنی فین بلر شده بود، دیمین با پیشنهاد مبارزه قهرمانی، بدون حضور هم‌تیمی‌هیاش در کنار رینگ را پذیرفت و نهایتا از رالینز شکست خورد. حریف ست رالینز در مانی این د بنک 2023؛ کشتی‌گیر تازه‌کار یا دشمن قدیمی؟

ادامه دشمنی جاجمنت دی و ست رالینز

به نظر نمی‌رسد که اختلافات ناچیز و تنش جزئی بین اعضای جاجمنت دی در دنیای WWE به چشم نیامده باشد و به نظر می‌رسد که این موضوع ممکن است در آینده به یک داستان کامل تبدیل شود. طبق گزارش‌ها، برنامه فعلی در مورد رویداد مانی این د بنک که به میزبانی شهر لندن برگزار می‌شود، این است که ست رالینز از عنوان قهرمانی سنگین وزن جهان در برابر فین بلر دفاع کند. فین بلر این احساس را دارد که می‌تواند برای گرفتن عنوان قهرمانی جهان از ست رالینز، عملکرد بهتری نسبت به دیمین پریست داشته باشد. او به دلیل مصدومیت، مدت‌ها از سطح اول و رسیدن به عناوین درجه یک WWE دور مانده است و حالا تقابل این دو کشتی‌گیر برجسته که پیش از این هم سابقه درگیری با هم را دارند، می‌تواند در نوع خود جالب توجه و فانتزی باشد. در عین حال، برون بریکر، فوق ستاره برند NXT که به تازگی نامی برای خود دست و پا کرده، ست رالینز را برای مسابقه قهرمانی به چالش کشیده است. بریکر کشتی‌گیری است که طرفداران در انتظار پیوستن او به برندهای اصلی دبلیو دبلیو ای یعنی راو و اسمک‌داون هستند. با این حال است که ستاره NXT در مانی این د بنک امسال فرصتی برای این مبارزه داشته باشد. جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...