پیشنهاد پرسپولیس به ستاره های استقلال

در فصل جنجالی نقل و انتقالات لیگ ششم پرسپولیس قصد گرفتن چند ستاره بزرگ استقلال را داشت و در نهایت هم علیرضا نیکبخت واحدی را گرفت اما در دو مورد دیگر که یکی مجتبی جباری و دیگری علی سامره بودند موفق نبود.
کدخبر (191926) | 19 خرداد 1402 | ساعت 11:21
0 159
پیشنهاد پرسپولیس به ستاره های استقلال
در فصل جنجالی نقل و انتقالات لیگ ششم پرسپولیس قصد گرفتن چند ستاره بزرگ استقلال را داشت و در نهایت هم علیرضا نیکبخت واحدی را گرفت اما در دو مورد دیگر که یکی مجتبی جباری و دیگری علی سامره بودند موفق نبود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران شاید به اندازه خود مسابقات همواره پرحاشیه و مورد توجه بوده و این اتفاقی است که نزدیک به سه دهه وجود دارد. نقل و انتقالات فوتبال ایران آغاز شده و بخش اصلی و پرطرفدار اخبار رسانه ها مربوط به شایعات و خبرهای رسمی و غیررسمی درباره انتقال بازیکنان به تیم های دیگر است. در این زمان هواداران انتظار دارند که باشگاه های مورد علاقه شان بازیکنان بزرگ و باکیفیت را به خدمت بگیرند و در این راه جذب ستاره های رقیبان اصلی لذت بیشتری دارد. پیشنهاد پرسپولیس به ستاره های استقلال نقل و انتقالات فوتبال ایران البته در یک دهه و در خلال میانه دهه هفتاد تا اواسط دهه هشتاد بازاری پرحاشیه و پرخبر بود و اتفاقات جالبی هم در آن رخ می داد. با اینحال شایعات و اخباری هم بودند که هیچگاه به واقعیت تبدیل نشدند و در حد همان خبرهای رسانه ای مانده و فراموش شدند. در حدود بیست سال پیش و در بهار سال 85 علی سامره مهاجم تیم استقلال از پیشنهاد پرسپولیس به خودش پرده برداشت. البته او بعد از جدایی از استقلال به فوتبال امارات رفته بود و الشعب بازی می کرد. پیشنهاد پرسپولیس به ستاره های استقلال او در مصاحبه ای گفت:

از پرسپولیس پیشنهاد دارم. شنیده ام که می خواهند تیم خوبی را ببندند.
اما او همانطور که گفته بود اولویتش فوتبال امارات بود و در این کشور ادامه داد. محمدحسن انصاری فر مدیرعامل وقت پرسپولیس در جذب جباری هم ناموفق بود و تنها نیکبخت را جذب کرد. پرسپولیسی ها حتی مدعی شدند که با جباری قرارداد دوساله بسته اند اما این انتقال بزرگ هیچگاه شکل رسمی به خود نگرفت. پیشنهاد پرسپولیس به ستاره های استقلال پرسپولیس در آن سال بازیکنان خوبی گرفت اما تیم کاملی نداشت. این تیم در ابتدای فصل آری هان سرمربی اش را ناگهانی از دست داد و در آخرین لحظات مصطفی دنیزلی به خدمت گرفته شد. ضمن اینکه تیم با وجود مهره های خوب در بخش تهاجمی در خط دفاعی و دروازه با کمبودهای عجیب و غریبی مواجه بود به طوری که فرزاد آشوبی و پژمان نوری در چند بازی در دفاع وسط تیم بازی کردند. پیشنهاد پرسپولیس به ستاره های استقلال پرسپولیس لیگ ششم تیم جذابی در بخش تهاجمی بود اما گل های زیادی می خورد و بازی های زیادی را واگذار کرد تا فصل پرسرو صدای نقل و انتقالات به موفقیت ختم نشود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...