آپدیت بدنی بهروز تابانی | جا مانده از مستر المپیا ، آماده برای قهرمانی دوباره در رومانی

کدخبر (231106) 09 آبان 1402 | ساعت 12:32
0 3439
ویدئویی از آپدیت بدنی بهروز تابانی در فاصله حدود 10 روز مانده به رقابت رومانی پرو 2023 را مشاهده می‌کنید. بهروز تابانی مستر المپیا 2023 را به دلیل مشکل ویزا از دست داد.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

ویدئو آپدیت بدنی بهروز تابانی در فاصله 10 روز تا رومانی پرو 2023

بهروز تابانی مستر المپیا 2023 را به دلیل عدم صدور ویزا از دست داد و حال این بدنساز ایرانی برای رقابت‌های فصل انتخابی 2024 مستر المپیا آماده می‌شود.

تابانی اخیرا دو مصدومیت جدی را پشت سر گذاشته، با این حال وی آماده است تا از عنوان قهرمانی خود در مسابقات بدنسازی رومانی 2023 دفاع کند و برای سومین سال متوالی جواز حضور در مستر المپیا را به دست آورد.

بهروز تابانی سال گذشته در رومانی موفق شده بود آماده‌ترین نسخه برت ویلکین را شکست دهد. وی همچنین در سال 2021 نیز در رقابت رومانی حضور داشت و بعد از رافائل براندائو و سامسون داودا در جایگاه سوم قرار گرفته بود.

میلوس سارسف مربی بهروز تابانی همچنین مدعی شده که تابانی به جز رومانی، در رقابت پراگ که یک هفته بعد از این رقابت برگزار خواهد شد نیز حضور خواهد داشت. رقابتی که انتظار می‌رود مایکل کریزو نیز به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در آن حضور داشته باشد.

خبر تلخی که تایید شد ؛ بهروز تابانی مستر المپیا 2023 را از دست داد

خبر تلخی که تایید شد ؛ بهروز تابانی مستر المپیا 2023 را از دست داد

بیشتر بخوانید
09 آبان 1402 | ساعت 10:22
بیشتر بخوانید
روتین ورزشی فیل هیث بعد از عمل فتق ؛ روش محبوب سلبریتی‌های هالیوود

روتین ورزشی فیل هیث بعد از عمل فتق ؛ روش محبوب سلبریتی‌های هالیوود

بیشتر بخوانید
09 آبان 1402 | ساعت 09:24
بیشتر بخوانید
آغاز رقابت غول‌ های دسته فیزیک در شبکه‌ های اجتماعی؛ رجز خوانی ارین بنکس و برندون هندریکسون در آستانه مستر المپیا 2023

آغاز رقابت غول‌ های دسته فیزیک در شبکه‌ های اجتماعی؛ رجز خوانی ارین بنکس و برندون هندریکسون در آستانه مستر المپیا 2023

بیشتر بخوانید
08 آبان 1402 | ساعت 21:14
بیشتر بخوانید
داستان عجیب نینجاهایی که فلکس ویلر را ربودند؛ اتفاقی که اسطوره بدنسازی را از مستر المپیا محروم کرد!

داستان عجیب نینجاهایی که فلکس ویلر را ربودند؛ اتفاقی که اسطوره بدنسازی را از مستر المپیا محروم کرد!

بیشتر بخوانید
08 آبان 1402 | ساعت 18:38
بیشتر بخوانید
روزهای جهنمی هرکول ایرانی / بهروز تابانی: 99 درصد از صدور ویزا ناامیدم!

روزهای جهنمی هرکول ایرانی / بهروز تابانی: 99 درصد از صدور ویزا ناامیدم!

بیشتر بخوانید
08 آبان 1402 | ساعت 12:39
بیشتر بخوانید
داستان عجیب نینجاهایی که فلکس ویلر را ربودند؛ اتفاقی که اسطوره بدنسازی را از مستر المپیا محروم کرد!

داستان عجیب نینجاهایی که فلکس ویلر را ربودند؛ اتفاقی که اسطوره بدنسازی را از مستر المپیا محروم کرد!

بیشتر بخوانید
08 آبان 1402 | ساعت 18:38
بیشتر بخوانید
هادی چوپان و قهرمانی مستر المپیا 2023 ؟ / میلوس سارسف و دنیس ولف پاسخ می‌دهند!

هادی چوپان و قهرمانی مستر المپیا 2023 ؟ / میلوس سارسف و دنیس ولف پاسخ می‌دهند!

بیشتر بخوانید
08 آبان 1402 | ساعت 01:27
بیشتر بخوانید
در انتظار شگفتی‌ سازی هیولای اسلواکی؛ هیچ راه بازگشتی برای مایکل کریزو وجود ندارد

در انتظار شگفتی‌ سازی هیولای اسلواکی؛ هیچ راه بازگشتی برای مایکل کریزو وجود ندارد

بیشتر بخوانید
07 آبان 1402 | ساعت 23:00
بیشتر بخوانید
رامون دینو و کارشناسانی که او را نادیده می‌گیرند؛ بدنساز برزیلی باز هم در حسرت قهرمانی می‌ماند؟

رامون دینو و کارشناسانی که او را نادیده می‌گیرند؛ بدنساز برزیلی باز هم در حسرت قهرمانی می‌ماند؟

بیشتر بخوانید
07 آبان 1402 | ساعت 20:07
بیشتر بخوانید
همه چیز درباره مسابقات میس المپیا ؛ زنان بدنسازی که بالاخره دیده شدند

همه چیز درباره مسابقات میس المپیا ؛ زنان بدنسازی که بالاخره دیده شدند

بیشتر بخوانید
07 آبان 1402 | ساعت 13:39
بیشتر بخوانید
روزی که دوریان یتس در نقش آل پاچینو فرو رفت؛ من تونی مونتانا هستم!

روزی که دوریان یتس در نقش آل پاچینو فرو رفت؛ من تونی مونتانا هستم!

بیشتر بخوانید
07 آبان 1402 | ساعت 20:00
بیشتر بخوانید
محمدرضا تبریزی و گذر از یک دوره سخت ؛ بدنساز ایرانی راهی اورلاندو می‌شود

محمدرضا تبریزی و گذر از یک دوره سخت ؛ بدنساز ایرانی راهی اورلاندو می‌شود

بیشتر بخوانید
07 آبان 1402 | ساعت 15:52
بیشتر بخوانید
آپدیت بدنی حسین کلاته | جا ماندگان مستر المپیا 2023

آپدیت بدنی حسین کلاته | جا ماندگان مستر المپیا 2023

بیشتر ببینید
07 آبان 1402 | ساعت 13:33
بیشتر ببینید
آپدیت بدنی ناتان دی آشا | جا ماندگان مستر المپیا 2023

آپدیت بدنی ناتان دی آشا | جا ماندگان مستر المپیا 2023

بیشتر ببینید
07 آبان 1402 | ساعت 13:30
بیشتر ببینید
روز شمار مستر المپیا 2023 | لحظه به لحظه با آخرین اخبار مستر المپیا

روز شمار مستر المپیا 2023 | لحظه به لحظه با آخرین اخبار مستر المپیا

بیشتر بخوانید
04 آبان 1402 | ساعت 17:54
بیشتر بخوانید

 

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
وبگردی
درک لانسفورد
هادی چوپان
مستر المپیا 2023
سامسون داودا
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...