اسکات 392.5 کیلویی محمد رئیسی

کدخبر (230575) 25 مهر 1402 | ساعت 17:44
0 7024
ویدئویی از اسکات 392.5 کیلویی محمد رئیسی را مشاهده می‌کنید.

ویدئو اسکات 392.5 کیلویی محمد رئیسی

محمد رئیسی اعجوبه پاورلیفتینگ ایران اخیرا ویدئویی از اسکوات 392.5 کیلویی خود را به اشتراک گذاشت.

او که در دسته وزنی 82.5 کیلو حضور دارد با این حرکت موفق شد رکورد اسکوات در این دسته وزنی که در اختیار خودش (360 کیلوگرم) بود را 32.5 کیلو ارتقا دهد و حدنصاب 392.5 کیلویی را به ثبت برساند.

رئیسی در ویدئویی که به اشتراک گذاشته، به جز اسکات 392.5 کیلویی، پرس سینه 182.5 کیلویی، ددلیفت 325 کیلویی و رکورد مجموع 900 کیلوگرمی را به ثبت رسانده است. 

او به دنبال رکورد اسکوات 400 کیلوگرم بوده و با این روندی که در پیش گرفته، به زودی موفق به ثبت این رکورد نیز خواهد شد.

تمرین روز سینه هادی چوپان و درک لانسفورد زیر نظر هنی رامبد

تمرین روز سینه هادی چوپان و درک لانسفورد زیر نظر هنی رامبد

بیشتر ببینید
28 مهر 1402 | ساعت 01:32
بیشتر ببینید
دیو باتیستا به عنوان سفیر افتخاری مستر المپیا 2023 انتخاب شد

دیو باتیستا به عنوان سفیر افتخاری مستر المپیا 2023 انتخاب شد

بیشتر بخوانید
27 مهر 1402 | ساعت 20:33
بیشتر بخوانید
جنجال جدید برزیلی ها برای سی بام / بازوی پاره کریس بامستد؛ شایعه یا واقعیت؟

جنجال جدید برزیلی ها برای سی بام / بازوی پاره کریس بامستد؛ شایعه یا واقعیت؟

بیشتر بخوانید
27 مهر 1402 | ساعت 11:34
بیشتر بخوانید
حمله برندون هندریکسون به ارین بنکس پس از شسکت در لژیون پرو ؛ از لیموزین تا تابوت یک قدم است!

حمله برندون هندریکسون به ارین بنکس پس از شسکت در لژیون پرو ؛ از لیموزین تا تابوت یک قدم است!

بیشتر بخوانید
27 مهر 1402 | ساعت 00:40
بیشتر بخوانید
آپدیت بدنی برندون هندریکسون | 15 روز تا مستر المپیا 2023

آپدیت بدنی برندون هندریکسون | 15 روز تا مستر المپیا 2023

بیشتر ببینید
26 مهر 1402 | ساعت 16:01
بیشتر ببینید
آپدیت بدنی استفان ماتالا | 15 روز تا مستر المپیا 2023

آپدیت بدنی استفان ماتالا | 15 روز تا مستر المپیا 2023

بیشتر ببینید
26 مهر 1402 | ساعت 15:54
بیشتر ببینید
هادی چوپان : برای ساندوی دوم شبانه روز تلاش کردم / گفت‌وگوی گرگ ایرانی با هنی رامبد در آستانه مستر المپیا 2023

هادی چوپان : برای ساندوی دوم شبانه روز تلاش کردم / گفت‌وگوی گرگ ایرانی با هنی رامبد در آستانه مستر المپیا 2023

بیشتر ببینید
26 مهر 1402 | ساعت 00:16
بیشتر ببینید
یک مرگ دیگر در بدنسازی؛ قربانی این بار از برزیل است!

یک مرگ دیگر در بدنسازی؛ قربانی این بار از برزیل است!

بیشتر بخوانید
26 مهر 1402 | ساعت 12:01
بیشتر بخوانید
پادشاه بدون تاج؛ ناصر السنباطی و فیگور هایی که حتی به یک ساندو نرسید!

پادشاه بدون تاج؛ ناصر السنباطی و فیگور هایی که حتی به یک ساندو نرسید!

بیشتر بخوانید
26 مهر 1402 | ساعت 11:58
بیشتر بخوانید
کری خوانی نیک واکر برای رقبا؛ من به بلوغ عضلانی رسیده‌ ام

کری خوانی نیک واکر برای رقبا؛ من به بلوغ عضلانی رسیده‌ ام

بیشتر بخوانید
26 مهر 1402 | ساعت 11:57
بیشتر بخوانید
انتخاب 6 بدنساز برتر مستر المپیا 2023 توسط جی کاتلر و ستاره‌ های قدیمی بدنسازی

انتخاب 6 بدنساز برتر مستر المپیا 2023 توسط جی کاتلر و ستاره‌ های قدیمی بدنسازی

بیشتر بخوانید
25 مهر 1402 | ساعت 22:22
بیشتر بخوانید
پیش بینی جی کاتلر از شش نفر برتر مستر المپیا 2023 در پادکست «د منیس» (ویدئو با زیرنویس فارسی)

پیش بینی جی کاتلر از شش نفر برتر مستر المپیا 2023 در پادکست «د منیس» (ویدئو با زیرنویس فارسی)

بیشتر ببینید
25 مهر 1402 | ساعت 21:49
بیشتر ببینید
ناصر السنباطی و سو مصرف استروئید ؛ پروفسوری که ابایی از مصرف دارو نداشت!

ناصر السنباطی و سو مصرف استروئید ؛ پروفسوری که ابایی از مصرف دارو نداشت!

بیشتر بخوانید
16 مهر 1402 | ساعت 19:01
بیشتر بخوانید
یک گام مثبت در روند صدور ویزای بهروز تابانی ؛ هرکول ایرانی راهی اورلاندو می‌شود؟

یک گام مثبت در روند صدور ویزای بهروز تابانی ؛ هرکول ایرانی راهی اورلاندو می‌شود؟

بیشتر بخوانید
25 مهر 1402 | ساعت 19:25
بیشتر بخوانید
واکنش دنیای بدنسازی به تمرینات هادی چوپان ؛ شانه‌ های او مانند اهرام ثلاثه است

واکنش دنیای بدنسازی به تمرینات هادی چوپان ؛ شانه‌ های او مانند اهرام ثلاثه است

بیشتر بخوانید
25 مهر 1402 | ساعت 18:37
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...