اعلام آمادگی کیون پیرسون برای حضور در آرنولد کلاسیک ؛ آرزوی قهرمانی در آرنولد را دارم

کدخبر (233827) | 19 بهمن 1402 | ساعت 14:48
0 169
اعلام آمادگی کیون پیرسون برای حضور در آرنولد کلاسیک ؛ آرزوی قهرمانی در آرنولد را دارم
کیون پیرسون قهرمان دسته 212 پوند مستر المپیا از آمادگی خود برای حضور در استیج آرنولد کلاسیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کیون پیرسون بدنساز آمریکایی که در سال 2023 به قهرمانی در دسته 212 پوند مستر المپیا رسید در گفت‌وگویی از تمایل خود به حضور در دسته اوپن آرنولد کلاسیک در سال 2025 میلادی گفته است.

او در لیست آرنولد کلاسیک 2024 قرار نگرفته و در حال حاضر نیز در دوره حجم به سر می‌برد و عملا در این دوره از مسابقات بدنسازی حضور نخواهد داشت.

با این حال وی ضمن تایید به ادامه حضورش در دسته 212 پوند در مسابقات بدنسازی سال 2024، مدعی شده که از سال‌ها پیش رویای قهرمانی در آرنولد کلاسیک را داشته است و با حضور در رقابت دسته اوپن این مسابقات، چیزی را از دست نخواهد داد.

تاکید کیون پیرسون به ادامه حضورش در دسته 212 پوند در شرایطی است که برخی مدعی شده بودند او ممکن است به مانند درک لانسفورد که بعد از قهرمانی در دسته 212 پوند راهی دسته اوپن شده بود، مسیر مشابهی را طی کند.

212 پوندی ها در دسته اوپن

دسته وزنی 212 پوند برای بدنسازانی با قامت کوتاه در نظر گرفته شده و در واقع بدنسازان با رعایت سقف وزنی 96 کیلوگرمی در این مسابقات روی استیج می‌روند. در سال‌های اخیر بدنسازان زیادی از دسته 212 پوند راهی دسته اوپن شده‌اند که در میان سرشناس‌ترین آنها می‌توان به هادی چوپان، درک لانسفورد و در سال‌های قبل‌تر، ویلیام بوناک نیز اشاره کرد، بدنسازانی که در مستر المپیا درخشیدند و تبدیل به مدعیان این دسته شدند.

با این حال در سوی مقابل، بدنسازانی چون شان کلاریدا نیز حضور دارند، بدنسازی که در سال 2022 با قهرمانی در دسته اوپن استیج رینو جواز دسته اوپن مستر المپیا را هم در اختیار داشت، با این حال ترجیح به باقی ماندن در دسته 212 پوند داد. کلاریدا در آرنولد کلاسیک 2023 نیز حضور داشت و بعد از سامسون داودا، نیک واکر، اندرو جکد و بیگ رامی، در جایگاه پنجم قرار گرفت.

آنخل کالدرون بدنساز اسپانیایی این دسته و نفر سوم مستر المپیا 2023 نیز برای حضور در رقابت اوپن نیویورک پرو آماده می‌شود و در تلاش است تا شانس خود را کنار سنگین وزن‌ها امتحان کند.

قوی سیاه و چالش بزرگ در اوهایو / بریان آنسلی، دردسر بزرگ اورس و رامون

قوی سیاه و چالش بزرگ در اوهایو / بریان آنسلی، دردسر بزرگ اورس و رامون

بیشتر بخوانید
18 بهمن 1402 | ساعت 20:58
بیشتر بخوانید
پیشرفت بدنی محسوس بهروز تابانی / نسخه پرفکت در راه است!

پیشرفت بدنی محسوس بهروز تابانی / نسخه پرفکت در راه است!

بیشتر بخوانید
18 بهمن 1402 | ساعت 02:00
بیشتر بخوانید
مارسلو دی آنجلیس ؛ بدنساز 29 ساله‌ای که 5 بیزنس همزمان را اداره می‌کند!

مارسلو دی آنجلیس ؛ بدنساز 29 ساله‌ای که 5 بیزنس همزمان را اداره می‌کند!

بیشتر بخوانید
17 بهمن 1402 | ساعت 19:07
بیشتر بخوانید
رسمی / افزایش جوایز مسابقات بدنسازی در دسته اوپن

رسمی / افزایش جوایز مسابقات بدنسازی در دسته اوپن

بیشتر بخوانید
17 بهمن 1402 | ساعت 12:08
بیشتر بخوانید
کاندیشنینگ بهتر هم به سامسون داودا کمکی نخواهد کرد / ایان والیر: هیچ احتمالی وجود ندارد که هادی چوپان را با آمادگی کامل نبینیم!

کاندیشنینگ بهتر هم به سامسون داودا کمکی نخواهد کرد / ایان والیر: هیچ احتمالی وجود ندارد که هادی چوپان را با آمادگی کامل نبینیم!

بیشتر بخوانید
16 بهمن 1402 | ساعت 15:00
بیشتر بخوانید
رجزخوانی اینستاگرامی تونیو بارتون و نیک واکر؛ در انتظار هیجان جذاب نیویورک پرو 2024 باشید

رجزخوانی اینستاگرامی تونیو بارتون و نیک واکر؛ در انتظار هیجان جذاب نیویورک پرو 2024 باشید

بیشتر بخوانید
16 بهمن 1402 | ساعت 12:41
بیشتر بخوانید
آتش بازی گرگ ایرانی در دبی / آپدیت بدنی وحشتناک هادی چوپان ، آماده باش به رقبا

آتش بازی گرگ ایرانی در دبی / آپدیت بدنی وحشتناک هادی چوپان ، آماده باش به رقبا

بیشتر بخوانید
15 بهمن 1402 | ساعت 19:48
بیشتر بخوانید
آپدیت سامسون داودا | هیولایی که هر روز حجیم‌تر می‌شود

آپدیت سامسون داودا | هیولایی که هر روز حجیم‌تر می‌شود

بیشتر بخوانید
15 بهمن 1402 | ساعت 10:00
بیشتر بخوانید
جدی ترین تهدید هادی چوپان و سامسون داودا در اوهایو / فریاد بی صدای رافائل براندائو : من کلاسیک نیستم!

جدی ترین تهدید هادی چوپان و سامسون داودا در اوهایو / فریاد بی صدای رافائل براندائو : من کلاسیک نیستم!

بیشتر بخوانید
15 بهمن 1402 | ساعت 14:00
بیشتر بخوانید
گود ویتو ؛ 10 هفته تا پایان یک انتظار طولانی / هیولای روسی در برزیل می‌درخشد؟

گود ویتو ؛ 10 هفته تا پایان یک انتظار طولانی / هیولای روسی در برزیل می‌درخشد؟

بیشتر بخوانید
15 بهمن 1402 | ساعت 06:00
بیشتر بخوانید
دیترویت پرو 2024 | فواد ابیاد تقدیم می‌کند: با حضور مارتین فیتزواتر، محمد شعبان و ...؟

دیترویت پرو 2024 | فواد ابیاد تقدیم می‌کند: با حضور مارتین فیتزواتر، محمد شعبان و ...؟

بیشتر بخوانید
15 بهمن 1402 | ساعت 03:56
بیشتر بخوانید
گفت‌وگویی جذاب در آستانه آرنولد کلاسیک 2024/ نیک واکر: هادی شانس اول قهرمانی است

گفت‌وگویی جذاب در آستانه آرنولد کلاسیک 2024/ نیک واکر: هادی شانس اول قهرمانی است

بیشتر بخوانید
13 بهمن 1402 | ساعت 16:29
بیشتر بخوانید
هادی چوپان و استایل جدید فیگور گیری ؛ منتظر سورپرایز ویژه گرگ ایرانی باشید

هادی چوپان و استایل جدید فیگور گیری ؛ منتظر سورپرایز ویژه گرگ ایرانی باشید

بیشتر بخوانید
12 بهمن 1402 | ساعت 23:51
بیشتر بخوانید
بهروز تابانی ، میلوس سارسف و یک هدف بزرگ ؛ آماده برای اقدام سوم

بهروز تابانی ، میلوس سارسف و یک هدف بزرگ ؛ آماده برای اقدام سوم

بیشتر بخوانید
12 بهمن 1402 | ساعت 21:21
بیشتر بخوانید
رمکو بوز ؛ ناشناخته ترین شرکت کننده آرنولد کلاسیک را بشناسید

رمکو بوز ؛ ناشناخته ترین شرکت کننده آرنولد کلاسیک را بشناسید

بیشتر بخوانید
12 بهمن 1402 | ساعت 20:42
بیشتر بخوانید
کریس بامستد در دسته اوپن ؛ داور مستر المپیا: او نهایتا نهم یا دهم می‌شد!

کریس بامستد در دسته اوپن ؛ داور مستر المپیا: او نهایتا نهم یا دهم می‌شد!

بیشتر بخوانید
11 بهمن 1402 | ساعت 19:21
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
درک لانسفورد
هادی چوپان
مستر المپیا 2023
سامسون داودا
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...