بازی هادی چوپان با دمبل 90 کیلویی + واکنش‌ها به تمرینات سنگین گرگ ایرانی

کدخبر (234393) | 06 اسفند 1402 | ساعت 22:51
0 520
بازی هادی چوپان با دمبل 90 کیلویی + واکنش‌ها به تمرینات سنگین گرگ ایرانی
هادی چوپان در فاصله یک هفته تا آرنولد کلاسیک 2024 نیز تمرینات سنگین خود را ادامه داده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تنها 6 روز تا آغاز مرحله پیش داوری دسته اوپن آرنولد کلاسیک 2024 باقی مانده و شرکت کنندگان در این رقابت بدنسازی هیجان انگیز، اندک اندک در حال حضور در اوهایو هستند.

در این میان، رافائل براندائو و مارسلو دی آنجلیس بامداد یکشنبه به آمریکا رسیدند و سامسون داودا نیز ساعاتی پیش به مربی خود، میلوس سارسف ملحق شد.

هادی چوپان به عنوان مدعی اصلی قهرمانی از مدتی پیش راهی آمریکا شده و طی روزهای اخیر تمرینات خود را زیر نظر هنی رامبد ادامه داده است.

تمرینات هادی چوپان با دمبل 90 کیلویی

علی رغم زمان اندکی که تا آغاز مسابقات مانده، هادی چوپان همچنان به تمرینات سنگین خود ادامه می‌دهد. هنی رامبد مربی هادی بامداد یکشنبه و دقیقا یک هفته مانده تا آغاز پیش داوری دسته اوپن، ویدئویی را به طور زنده از بخشی تمرین هادی چوپان به اشتراک گذاشت. 

تمرینی که بخشی از روز تمرینی پشت هادی چوپان بوده و هادی چوپان را در حال حرکت زیربغل دمبل خم با دمبل 90 کیلویی نشان می‌دهد. تمرینی به غایت سنگین و در فاصله کوتاه تا استیج و البته در فاز کات!

برخلاف اغلب بدنسازانی که در فاز کات چندان روحیه شادی ندارند، هادی چوپان در این ویدئو کاملا شاهد و سرحال دیده شده است.

واکنش‌ها به تمرینات سنگین هادی چوپان

این تنها تمرین سنگین رسانه‌ای شده هادی چوپان در روزهای اخیر نبوده است. در واقع گرگ ایرانی بعد از در جمع بدنسازانی بوده که به طور پیوسته تمرینات و آپدیت‌های بدنی خود را به اشتراک گذاشته و طی یک هفته اخیر، گرگ ایرانی 4 ویدئو از تمرینات خود را منتشر کرده است.

تمریناتی که با واکنش رسانه‌های بین المللی بدنسازی مواجه شده و اخیرا فواد ابیاد و دوستانش در پادکست «برو چت» به آن اشاره کرده اند. در بخشی از اپیزود اخیر این پادکست، ابیاد ویدئوی حرکت تمرینی اسکوات با دستگاه اسمیت هادی چوپان را پخش کرد و ایان والیر و پال لازن دو پای ثابت این پادکست به آن واکنش نشان دادند.

ابیاد: خیلی ترسناکه لازن: نگاش کن، پر از انرژیه، هیچ مشکلی نداره ابیاد: این واسه 9 روز قبل از مسابقه است والیر: هانی داره به هادی این اجازه رو میده که به روش خودش تمرین کنه. اون احتمالا با فرم حرکت و وزنه‌ها موافق نیست و بهش اجازه میده که کار خودش رو بکنه ابیاد: تو همین وضع هم داره میخنده، انگار میگه من اوکی‌ام، ادامه میدم. مثل یه جونوره. این واسه من بدنسازی اولد اسکوله.

درخشش بدنسازان ایرانی در مسابقات NPC عراق | علیرضا کیان و یاسین قدرتی حرفه‌ ای شدند

درخشش بدنسازان ایرانی در مسابقات NPC عراق | علیرضا کیان و یاسین قدرتی حرفه‌ ای شدند

بیشتر بخوانید
06 اسفند 1402 | ساعت 13:21
بیشتر بخوانید
تاریخچه جوایز آرنولد کلاسیک / افزایش 130 درصدی جوایز در دو سال!

تاریخچه جوایز آرنولد کلاسیک / افزایش 130 درصدی جوایز در دو سال!

بیشتر بخوانید
06 اسفند 1402 | ساعت 19:00
بیشتر بخوانید
تمام قهرمانان مشترک مستر المپیا و آرنولد کلاسیک ؛ هادی چوپان پنجمین تاریخ ساز دنیای بدنسازی؟

تمام قهرمانان مشترک مستر المپیا و آرنولد کلاسیک ؛ هادی چوپان پنجمین تاریخ ساز دنیای بدنسازی؟

بیشتر بخوانید
06 اسفند 1402 | ساعت 15:00
بیشتر بخوانید
رنگ رخسار خبر می‌ دهد از سر درون / هادی چوپان ، کات تر از همیشه

رنگ رخسار خبر می‌ دهد از سر درون / هادی چوپان ، کات تر از همیشه

بیشتر بخوانید
05 اسفند 1402 | ساعت 22:00
بیشتر بخوانید
اظهارات مضحک کینگ کمالی ادامه دارد؛ پیشنهاد خنده دار به رافائل براندائو: در فیزیک کلاسیک رقابت کن!

اظهارات مضحک کینگ کمالی ادامه دارد؛ پیشنهاد خنده دار به رافائل براندائو: در فیزیک کلاسیک رقابت کن!

بیشتر بخوانید
05 اسفند 1402 | ساعت 20:30
بیشتر بخوانید
از پوست نازک و شفاف تا پیشرفت کاندیشنینگ / صحبت‌های سامسون داودا درباره مسیر شگفت انگیز پیشرفت بدنی‌

از پوست نازک و شفاف تا پیشرفت کاندیشنینگ / صحبت‌های سامسون داودا درباره مسیر شگفت انگیز پیشرفت بدنی‌

بیشتر بخوانید
05 اسفند 1402 | ساعت 19:19
بیشتر بخوانید
پاسخ میلوس سارسف به یک سوال جذاب؛ اگر مربی هادی بودی، او را چطور آماده می‌کردی؟

پاسخ میلوس سارسف به یک سوال جذاب؛ اگر مربی هادی بودی، او را چطور آماده می‌کردی؟

بیشتر بخوانید
05 اسفند 1402 | ساعت 15:05
بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه کریس بامستد / فیگور های انتخابی را برگردانید

پیشنهاد ویژه کریس بامستد / فیگور های انتخابی را برگردانید

بیشتر بخوانید
04 اسفند 1402 | ساعت 20:45
بیشتر بخوانید
خیز بلند بهروز تابانی برای رقابت با مایکل کریزو / آماده باش هرکول ایرانی به دنیای بدنسازی

خیز بلند بهروز تابانی برای رقابت با مایکل کریزو / آماده باش هرکول ایرانی به دنیای بدنسازی

بیشتر بخوانید
04 اسفند 1402 | ساعت 19:00
بیشتر بخوانید
تمرینات وحشتناک هادی چوپان در فاصله یک هفته تا آرنولد کلاسیک + کری جالب کریس بامستد!

تمرینات وحشتناک هادی چوپان در فاصله یک هفته تا آرنولد کلاسیک + کری جالب کریس بامستد!

بیشتر بخوانید
04 اسفند 1402 | ساعت 16:46
بیشتر بخوانید
توافق محرمانه آرنولد شوارتزنگر و IFBB بر سر آرنولد کلاسیک!

توافق محرمانه آرنولد شوارتزنگر و IFBB بر سر آرنولد کلاسیک!

بیشتر بخوانید
04 اسفند 1402 | ساعت 13:27
بیشتر بخوانید
ملاقات آرنولد شوارتزنگر با بدنساز سندروم داون ؛ با هم دنیا را بالا می‌بریم

ملاقات آرنولد شوارتزنگر با بدنساز سندروم داون ؛ با هم دنیا را بالا می‌بریم

بیشتر بخوانید
03 اسفند 1402 | ساعت 18:00
بیشتر بخوانید
کندال جنر بدنسازی در ظاهر لارا کرافت؛ بازسازی نقش آنجلینا جولی به دست یک بدنساز!

کندال جنر بدنسازی در ظاهر لارا کرافت؛ بازسازی نقش آنجلینا جولی به دست یک بدنساز!

بیشتر بخوانید
03 اسفند 1402 | ساعت 14:00
بیشتر بخوانید
فیگور جنجالی هادی چوپان دردسرساز شد ؛ او سامسون را زنده زنده می‌خورد!

فیگور جنجالی هادی چوپان دردسرساز شد ؛ او سامسون را زنده زنده می‌خورد!

بیشتر بخوانید
03 اسفند 1402 | ساعت 12:43
بیشتر بخوانید
برزیل تا ایران ، دنیای وارونه بدنسازی | از کریس بامستد تا صادق بوقی و استاد سینتول!

برزیل تا ایران ، دنیای وارونه بدنسازی | از کریس بامستد تا صادق بوقی و استاد سینتول!

بیشتر بخوانید
02 اسفند 1402 | ساعت 23:40
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...