جنجال جدید دیو پالومبو و رفقا ؛ این بار حمله به سم سولک و فواد ابیاد!

کدخبر (233912) | 22 بهمن 1402 | ساعت 17:25
0 131
جنجال جدید دیو پالومبو و رفقا ؛ این بار حمله به سم سولک و فواد ابیاد!
دیو پالومبو چهره جنجالی رسانه‌های بدنسازی بار دیگر آغازگر یک جنجال بزرگ بوده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سم سولک اینفلوئنسر محبوب و جوان آمریکایی، این بار مورد انتقاد چهره‌هایی چون دیو پالومبو و گرگ والنتینو قرار گرفته است.

در در اپیزود اخیر پادکست After Hours به میزبانی دیو پالومبو و مجموعه رسانه‌های RX Muscle، این دو دقایقی درباره سم سولک به صحبت پرداختند و اظهارات عجیبی را درباره او مطرح کردند.

سولک طی ماه‌های اخیر یکی از محبوب‌ترین چهره‌ها در بستر یوتیوب بوده و ویدئوهای او به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

محبوبیت روزافزون او باعث شده تا مسئولین فستیوال ورزشی آرنولد از او به موازات چهره‌های سرشناسی چون رونی کلمن و جی کاتلر دعوت کنند تا در حاشیه این فستیوال ورزشی، با هواداران دیدار داشته باشد.

محبوبیتی که به نظر می‌رسد چندان خوشایند چهره‌های سنتی بدنسازی نبوده است!

حمله گرگ والنتینو به سم سولک و فواد ابیاد

گرگ والنتینو چهره شناخته شده دنیای بدنسازی در این پادکست درباره سم سولک اقدام به صحبت کرد. او ابتدا نام این بدنساز جوان را به اشتباه سم سولیک تلفظ کرد و در ادامه مدعی شد که سم خواهان گفت‌وگوی ویدئویی با لی پریست بوده اما اسپانسرهایش این اجازه را به او نداده‌اند.

سم سولک یا اسمش هر چی که هست، اون عاشق لی پریسته و گفته که نمی‌تونه با لی حرف بزنه چون اونایی که [...] اون رو می‌کنن این اجازه رو بهش نمیدن!

اشاره گرگ والنتینو به فواد ابیاد بوده، بدنساز بازنشسته‌ای که حالا با برند هاستایل اسپانسر ورزشکارانی چون سامسون داودا و سم سولک است. والنتینو در حالی این جملات را به زبان آورده که سامسون داودا آماده مصاحبه با هر رسانه‌ای بزرگ و کوچک بوده و حتی اگر این ادعا صحیح باشد نیز احتمالا تنها شامل حال سم سولک شده است.

پاسخ تند فواد ابیاد!

فواد ابیاد که مخاطب اصلی صحبت‌های گرگ والنتینو بوده در یک استوری اینستاگرامی به این صحبت‌ها واکنش تندی نشان داد و حتی به ماجراهای اخیر دیو پالومبو و کریس بامستد نیز اشاره کرد:

واقعا کسی حرفایی که از دهن گرگ والنتینو درمیاد رو باور می‌کنه؟ باورم نمیشه مردم به این چیزا پول میدن! و دیو [پالومبو] لعنتی، تو نمی‌خوای بعد داستانای کریس بامستد  دهن لعنتیتو ببندی و حالا در مورد سم صحبت می‌کنی؟ سم اگه بخواد با شما صحبت کنه، می‌کنه! چرا اصلا باید همچین چیزی رو بخواد؟ اون اصلا شماها رو نمیشناسه! اصلا نیازی نداره تو برنامه‌های کسی حضور داشته باشه.

ابیاد در ادامه گفته:

این بچه 3 میلیون سابسکرایبر تو یوتیوب داره. هیچ نیازی نداره که تو پادکست کسی باشه. اون حتی نیازی نداره که تو پادکست من باشه. گرگ والنتینو گفته که من [...] سم سولک رو می‌کنم؟ می‌تونه بیاد و [...]! ما به ورزشکارا پول میدیم تا برند خودمونو ارائه کنیم، این بیزنسه و همیشه همین بوده.

گرگ ایرانی به تگزاس رسید ؛ هادی چوپان و حضور در آمریکا سه هفته مانده به آرنولد کلاسیک 2024

گرگ ایرانی به تگزاس رسید ؛ هادی چوپان و حضور در آمریکا سه هفته مانده به آرنولد کلاسیک 2024

بیشتر بخوانید
22 بهمن 1402 | ساعت 01:37
بیشتر بخوانید
اعلام آمادگی کیون پیرسون برای حضور در آرنولد کلاسیک ؛ آرزوی قهرمانی در آرنولد را دارم

اعلام آمادگی کیون پیرسون برای حضور در آرنولد کلاسیک ؛ آرزوی قهرمانی در آرنولد را دارم

بیشتر بخوانید
19 بهمن 1402 | ساعت 14:48
بیشتر بخوانید
قوی سیاه و چالش بزرگ در اوهایو / بریان آنسلی، دردسر بزرگ اورس و رامون

قوی سیاه و چالش بزرگ در اوهایو / بریان آنسلی، دردسر بزرگ اورس و رامون

بیشتر بخوانید
18 بهمن 1402 | ساعت 20:58
بیشتر بخوانید
پیشرفت بدنی محسوس بهروز تابانی / نسخه پرفکت در راه است!

پیشرفت بدنی محسوس بهروز تابانی / نسخه پرفکت در راه است!

بیشتر بخوانید
18 بهمن 1402 | ساعت 02:00
بیشتر بخوانید
مارسلو دی آنجلیس ؛ بدنساز 29 ساله‌ای که 5 بیزنس همزمان را اداره می‌کند!

مارسلو دی آنجلیس ؛ بدنساز 29 ساله‌ای که 5 بیزنس همزمان را اداره می‌کند!

بیشتر بخوانید
17 بهمن 1402 | ساعت 19:07
بیشتر بخوانید
رسمی / افزایش جوایز مسابقات بدنسازی در دسته اوپن

رسمی / افزایش جوایز مسابقات بدنسازی در دسته اوپن

بیشتر بخوانید
17 بهمن 1402 | ساعت 12:08
بیشتر بخوانید
کاندیشنینگ بهتر هم به سامسون داودا کمکی نخواهد کرد / ایان والیر: هیچ احتمالی وجود ندارد که هادی چوپان را با آمادگی کامل نبینیم!

کاندیشنینگ بهتر هم به سامسون داودا کمکی نخواهد کرد / ایان والیر: هیچ احتمالی وجود ندارد که هادی چوپان را با آمادگی کامل نبینیم!

بیشتر بخوانید
16 بهمن 1402 | ساعت 15:00
بیشتر بخوانید
رجزخوانی اینستاگرامی تونیو بارتون و نیک واکر؛ در انتظار هیجان جذاب نیویورک پرو 2024 باشید

رجزخوانی اینستاگرامی تونیو بارتون و نیک واکر؛ در انتظار هیجان جذاب نیویورک پرو 2024 باشید

بیشتر بخوانید
16 بهمن 1402 | ساعت 12:41
بیشتر بخوانید
آتش بازی گرگ ایرانی در دبی / آپدیت بدنی وحشتناک هادی چوپان ، آماده باش به رقبا

آتش بازی گرگ ایرانی در دبی / آپدیت بدنی وحشتناک هادی چوپان ، آماده باش به رقبا

بیشتر بخوانید
15 بهمن 1402 | ساعت 19:48
بیشتر بخوانید
آپدیت سامسون داودا | هیولایی که هر روز حجیم‌تر می‌شود

آپدیت سامسون داودا | هیولایی که هر روز حجیم‌تر می‌شود

بیشتر بخوانید
15 بهمن 1402 | ساعت 10:00
بیشتر بخوانید
جدی ترین تهدید هادی چوپان و سامسون داودا در اوهایو / فریاد بی صدای رافائل براندائو : من کلاسیک نیستم!

جدی ترین تهدید هادی چوپان و سامسون داودا در اوهایو / فریاد بی صدای رافائل براندائو : من کلاسیک نیستم!

بیشتر بخوانید
15 بهمن 1402 | ساعت 14:00
بیشتر بخوانید
گود ویتو ؛ 10 هفته تا پایان یک انتظار طولانی / هیولای روسی در برزیل می‌درخشد؟

گود ویتو ؛ 10 هفته تا پایان یک انتظار طولانی / هیولای روسی در برزیل می‌درخشد؟

بیشتر بخوانید
15 بهمن 1402 | ساعت 06:00
بیشتر بخوانید
دیترویت پرو 2024 | فواد ابیاد تقدیم می‌کند: با حضور مارتین فیتزواتر، محمد شعبان و ...؟

دیترویت پرو 2024 | فواد ابیاد تقدیم می‌کند: با حضور مارتین فیتزواتر، محمد شعبان و ...؟

بیشتر بخوانید
15 بهمن 1402 | ساعت 03:56
بیشتر بخوانید
گفت‌وگویی جذاب در آستانه آرنولد کلاسیک 2024/ نیک واکر: هادی شانس اول قهرمانی است

گفت‌وگویی جذاب در آستانه آرنولد کلاسیک 2024/ نیک واکر: هادی شانس اول قهرمانی است

بیشتر بخوانید
13 بهمن 1402 | ساعت 16:29
بیشتر بخوانید
هادی چوپان و استایل جدید فیگور گیری ؛ منتظر سورپرایز ویژه گرگ ایرانی باشید

هادی چوپان و استایل جدید فیگور گیری ؛ منتظر سورپرایز ویژه گرگ ایرانی باشید

بیشتر بخوانید
12 بهمن 1402 | ساعت 23:51
بیشتر بخوانید
بهروز تابانی ، میلوس سارسف و یک هدف بزرگ ؛ آماده برای اقدام سوم

بهروز تابانی ، میلوس سارسف و یک هدف بزرگ ؛ آماده برای اقدام سوم

بیشتر بخوانید
12 بهمن 1402 | ساعت 21:21
بیشتر بخوانید
رمکو بوز ؛ ناشناخته ترین شرکت کننده آرنولد کلاسیک را بشناسید

رمکو بوز ؛ ناشناخته ترین شرکت کننده آرنولد کلاسیک را بشناسید

بیشتر بخوانید
12 بهمن 1402 | ساعت 20:42
بیشتر بخوانید
کریس بامستد در دسته اوپن ؛ داور مستر المپیا: او نهایتا نهم یا دهم می‌شد!

کریس بامستد در دسته اوپن ؛ داور مستر المپیا: او نهایتا نهم یا دهم می‌شد!

بیشتر بخوانید
11 بهمن 1402 | ساعت 19:21
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
درک لانسفورد
هادی چوپان
مستر المپیا 2023
سامسون داودا
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...