حمله دوباره کینگ کمالی به هادی چوپان : بدنساز خوبیه ولی ...

کدخبر (234458) | 08 اسفند 1402 | ساعت 23:19
0 857
حمله دوباره کینگ کمالی به هادی چوپان : بدنساز خوبیه ولی ...
کینگ کمالی بار دیگر درباره هادی چوپان صحبت کرده و باز هم الفاظ زشتی را درباره گرگ ایرانی به کار برده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در فاصله تنها چند روز مانده تا آغاز آرنولد کلاسیک 2024، تحلیل ها درباره این رقابت ادامه دارد و سوژه اول رسانه‌های بین المللی بدنسازی است.

اپیزود اخیر پادکست RX Muscle نیز با حضور کینگ کمالی، کریس استو و کریس کورمیر و با میزبانی دیو پالومبو به این موضوع اختصاص داشت و مهمانان به صحبت در این باره پرداختند.

در بخشی از این پادکست، کینگ کمالی بدنساز ایرانی الاصل که به عنوان نخستن بدنساز ایرانی سابقه حضور در مستر المپیا را داشته، بار دیگر به صحبت های تند خود علیه هادی چوپان ادامه داد.

کمالی هفته گذشته نیز در همین بستر یوتیوبی اقدام به فحاشی علیه هادی چوپان کرده بود.

کینگ کمالی : در مورد بدن هادی چوپان صحبت نکردم

بعد از صحبت‌های کینگ کمالی در هفته گذشته، کاربران بسیاری از ایران و سایر نقاط جهان در مقام پاسخگویی به او برآمدند. تنها در صفحه اینستاگرامی سرخ نیوز جیم بیش از 2500 کامنت در این باره ثبت شد و محتوای اکثر این کامنت‌ها، الفاظی علیه کمالی بود. او در این باره مدعی شده که چندین هزار نفر را در اینستاگرام بلاک کرده و اهمیتی به این مسائل نمی‌دهد:

شما نمی‌دونید ایرانیا چطورن. بعضیاشون نمی‌خوان با واقعیت کنار بیان. من در مورد فیزیک بدنی هادی چوپان چیزی نگفتم، فقط گفتم ازش خوشم نمیاد. اونا فکر می‌کنن چون من ایرانی‌ام باید صد درصد وفادار باشم به کسی که موردم چرت و پرت گفته و روتین فیگور گیری منو مسخره کرده. احمق [...] من هر چی جایزه فیگورگیری بوده رو بردم. یه چیز دیگه رو انتخاب کن!

کمالی در ادامه مدعی شده:

می‌دونیم که هادی آقای المپیا بوده. یکی از بهترین‌های جهانه اگه بهترین نباشه. وقتی رو فرم باشه بردنش خیلی سخته. همه این اعتبار رو براش قائلم. هادی بدنساز شگفت انگیزیه ولی همه مون دیدیم که رو استیج مستر المپیا مایکل کریزو رو هل داد. مدالش رو درآورد و استیج رو ترک کرد، وقتی همه داشتن بهش می‌گفتن که برگرده. اون مشکل داره، غرور و خودشیفتگی داره.

حملات و بعضا توهین‌های سریالی کینگ کمالی به هادی چوپان را تقریبا می‌توانیم قبل و بعد از هر مسابقه هادی چوپان مشاهده کنیم. گرگ ایرانی مدت‌ها است به این توهین‌ها پاسخی نداده و در شرایط فعلی هم بسیار بعید است که شاهد پاسخ او به این اظهارات باشیم.

گفتنی است آرنولد کلاسیک 2024 از عصر جمعه دهم اسفند آغاز خواهد شد و هادی چوپان در پیش داوری دسته اوپن، بامداد روز جمعه روی استیج خواهد رفت.

ورود تکنولوژی اپل ویژن به بدنسازی ؛ تناسب اندام با هوش مصنوعی!

ورود تکنولوژی اپل ویژن به بدنسازی ؛ تناسب اندام با هوش مصنوعی!

بیشتر بخوانید
08 اسفند 1402 | ساعت 19:00
بیشتر بخوانید
هیجان جذاب فیزیک کلاسیک | رامون دینو و اورس کالچینسکی این بار در آرنولد کلاسیک 2024

هیجان جذاب فیزیک کلاسیک | رامون دینو و اورس کالچینسکی این بار در آرنولد کلاسیک 2024

بیشتر بخوانید
10 اسفند 1402 | ساعت 00:59
بیشتر بخوانید
پیش بینی کریس بامستد از قهرمان آرنولد کلاسیک؛ بدون شک هادی چوپان !

پیش بینی کریس بامستد از قهرمان آرنولد کلاسیک؛ بدون شک هادی چوپان !

بیشتر بخوانید
08 اسفند 1402 | ساعت 16:16
بیشتر بخوانید
چهارمین نبرد هادی چوپان و سامسون داودا؛ جنگ تجربه و کاندیشن با توده‌های عضلانی

چهارمین نبرد هادی چوپان و سامسون داودا؛ جنگ تجربه و کاندیشن با توده‌های عضلانی

بیشتر بخوانید
08 اسفند 1402 | ساعت 12:57
بیشتر بخوانید
دسته اوپن آرنولد کلاسیک 2024 | لحظه شماری برای رقابت هادی چوپان و سامسون داودا

دسته اوپن آرنولد کلاسیک 2024 | لحظه شماری برای رقابت هادی چوپان و سامسون داودا

بیشتر بخوانید
07 اسفند 1402 | ساعت 01:13
بیشتر بخوانید
بازی هادی چوپان با دمبل 90 کیلویی + واکنش‌ها به تمرینات سنگین گرگ ایرانی

بازی هادی چوپان با دمبل 90 کیلویی + واکنش‌ها به تمرینات سنگین گرگ ایرانی

بیشتر بخوانید
06 اسفند 1402 | ساعت 22:51
بیشتر بخوانید
درخشش بدنسازان ایرانی در مسابقات NPC عراق | علیرضا کیان و یاسین قدرتی حرفه‌ ای شدند

درخشش بدنسازان ایرانی در مسابقات NPC عراق | علیرضا کیان و یاسین قدرتی حرفه‌ ای شدند

بیشتر بخوانید
06 اسفند 1402 | ساعت 13:21
بیشتر بخوانید
تاریخچه جوایز آرنولد کلاسیک / افزایش 130 درصدی جوایز در دو سال!

تاریخچه جوایز آرنولد کلاسیک / افزایش 130 درصدی جوایز در دو سال!

بیشتر بخوانید
06 اسفند 1402 | ساعت 19:00
بیشتر بخوانید
تمام قهرمانان مشترک مستر المپیا و آرنولد کلاسیک ؛ هادی چوپان پنجمین تاریخ ساز دنیای بدنسازی؟

تمام قهرمانان مشترک مستر المپیا و آرنولد کلاسیک ؛ هادی چوپان پنجمین تاریخ ساز دنیای بدنسازی؟

بیشتر بخوانید
06 اسفند 1402 | ساعت 15:00
بیشتر بخوانید
رنگ رخسار خبر می‌ دهد از سر درون / هادی چوپان ، کات تر از همیشه

رنگ رخسار خبر می‌ دهد از سر درون / هادی چوپان ، کات تر از همیشه

بیشتر بخوانید
05 اسفند 1402 | ساعت 22:00
بیشتر بخوانید
اظهارات مضحک کینگ کمالی ادامه دارد؛ پیشنهاد خنده دار به رافائل براندائو: در فیزیک کلاسیک رقابت کن!

اظهارات مضحک کینگ کمالی ادامه دارد؛ پیشنهاد خنده دار به رافائل براندائو: در فیزیک کلاسیک رقابت کن!

بیشتر بخوانید
05 اسفند 1402 | ساعت 20:30
بیشتر بخوانید
از پوست نازک و شفاف تا پیشرفت کاندیشنینگ / صحبت‌های سامسون داودا درباره مسیر شگفت انگیز پیشرفت بدنی‌

از پوست نازک و شفاف تا پیشرفت کاندیشنینگ / صحبت‌های سامسون داودا درباره مسیر شگفت انگیز پیشرفت بدنی‌

بیشتر بخوانید
05 اسفند 1402 | ساعت 19:19
بیشتر بخوانید
پاسخ میلوس سارسف به یک سوال جذاب؛ اگر مربی هادی بودی، او را چطور آماده می‌کردی؟

پاسخ میلوس سارسف به یک سوال جذاب؛ اگر مربی هادی بودی، او را چطور آماده می‌کردی؟

بیشتر بخوانید
05 اسفند 1402 | ساعت 15:05
بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه کریس بامستد / فیگور های انتخابی را برگردانید

پیشنهاد ویژه کریس بامستد / فیگور های انتخابی را برگردانید

بیشتر بخوانید
04 اسفند 1402 | ساعت 20:45
بیشتر بخوانید
خیز بلند بهروز تابانی برای رقابت با مایکل کریزو / آماده باش هرکول ایرانی به دنیای بدنسازی

خیز بلند بهروز تابانی برای رقابت با مایکل کریزو / آماده باش هرکول ایرانی به دنیای بدنسازی

بیشتر بخوانید
04 اسفند 1402 | ساعت 19:00
بیشتر بخوانید
تمرینات وحشتناک هادی چوپان در فاصله یک هفته تا آرنولد کلاسیک + کری جالب کریس بامستد!

تمرینات وحشتناک هادی چوپان در فاصله یک هفته تا آرنولد کلاسیک + کری جالب کریس بامستد!

بیشتر بخوانید
04 اسفند 1402 | ساعت 16:46
بیشتر بخوانید
توافق محرمانه آرنولد شوارتزنگر و IFBB بر سر آرنولد کلاسیک!

توافق محرمانه آرنولد شوارتزنگر و IFBB بر سر آرنولد کلاسیک!

بیشتر بخوانید
04 اسفند 1402 | ساعت 13:27
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...