رقابت جذاب دو بدنساز ایرانی در هند / در انتظار دوئل مهدی جابری و ایمان رضایی باشید

کدخبر (234459) | 09 اسفند 1402 | ساعت 07:00
0 241
رقابت جذاب دو بدنساز ایرانی در هند / در انتظار دوئل مهدی جابری و ایمان رضایی باشید
مهدی و جابری و ایمان رضایی دو بدنساز ایرانی در اندیشه حضور در مسابقات شرو کلاسیک هند 2024 هستند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مهدی جابری و ایمان رضایی دو بدنساز شناخته شده ایرانی هستند که در سال جاری میلادی به دنبال دریافت کارت حرفه‌ای و شرکت در مسابقات مقدماتی مستر المپیا 2024 هستند.

ایمان رضایی که در سال 2018 کارت حرفه‌ای خود را در مسابقات شرو کلاسیک هند دریافت کرده بود چندی پیش به دلیل حضور در مسابقاتی خارج از نظارت لیگ حرفه IFBB با ابطال کارت حرفه‌ای مواجه شد و به همین دلیل در مسابقات بدنسازی دبی پرو 2023 در بخش آماتوری رقابت کرد و موفق به دریافت کارت حرفه‌ای نشد.

ایمان رضایی در سال 2021 در مسابقات بدنسازی اروپا پرو در دسته 212 پوند و در مسابقات بدنسازی آرنولد کلاسیک برزیل 2022 در دسته اوپن سابقه رقابت داشته و در هر دو رقابت، در جایگاه دهم قرار گرفته است.

در سوی دیگر، مهدی جابری اورال مسابقات قهرمانی آسیا 2023 قرار دارد. بدنسازی که به سمت NPC تغییر مسیر داده است. او در مسابقات رومانی 2023 نیز در بخش آماتوری رقابت کرد و در دسته وزنی خود در جایگاه دوم قرار گرفت و موفق به دریافت کارت حرفه‌ای نشد.

مهدی جابری ، ایمان رضایی و رقابت جذاب در هند

مهدی جابری و ایمان رضایی اخیرا در گفت‌وگویی از حضور خود در مسابقات شرو کلاسیک هند خبر داده اند. این رقابت، اواسط خرداد 1403 برگزار خواهد شد و به مانند سال‌های قبل، در دو روز نخست مسابقات آماتوری برگزار می‌شود و در روز سوم، مسابقات حرفه‌ای با حضور بدنسازان حرفه‌ای و برندگان کارت حرفه‌ای برگزار خواهد شد.

در بخش مردان، مسابقات شرو کلاسیک هند 2024 در سه دسته 212 پوند، فیزیک کلاسیک و فیزیک مردان برگزار خواهد شد. سال گذشته وحید بادپی با قهرمانی در این مسابقات جواز مستر المپیا 2023 را به دست آورده بود.

ایمان رضایی به دنبال حضور در مسابقات NPC چین در اواسط اردیبهشت ماه 1403 نیز خواهد بود و در صورتی که موفق به دریافت کارت حرفه‌ای در چین شود، در شرو کلاسیک هند 2024 برای دریافت جواز مستر المپیا 2024 در دسته 212 پوند رقابت خواهد کرد.

در صورتی که رضایی در چین موفق به دریافت کارت حرفه‌ای نشود، در مسابقات هند نیز شرکت خواهد کرد و در چنین شرایطی جابری و رضایی امیدوار خواهند بود. با دریافت کارت حرفه‌ای در دو روز اول، در روز سوم برای قهرمانی در دسته 212 پوند رقابت کنند و جواز مستر المپیا 2024 را به دست آورند. 

مسابقات جهانی NPC معمولا به دسته بادی بیلدینگ تنها یک کارت حرفه‌ای را اختصاص می‌دهند و در صورتی که ایمان رضایی در چین موفق به دریافت کارت حرفه‌ای نشود، بین مهدی جابری و ایمان رضایی، تنها یک بدنساز موفق به دریافت کارت حرفه‌ای در این هند خواهد شد.

حمله دوباره کینگ کمالی به هادی چوپان : بدنساز خوبیه ولی ...

حمله دوباره کینگ کمالی به هادی چوپان : بدنساز خوبیه ولی ...

بیشتر بخوانید
08 اسفند 1402 | ساعت 23:19
بیشتر بخوانید
ورود تکنولوژی اپل ویژن به بدنسازی ؛ تناسب اندام با هوش مصنوعی!

ورود تکنولوژی اپل ویژن به بدنسازی ؛ تناسب اندام با هوش مصنوعی!

بیشتر بخوانید
08 اسفند 1402 | ساعت 19:00
بیشتر بخوانید
هیجان جذاب فیزیک کلاسیک | رامون دینو و اورس کالچینسکی این بار در آرنولد کلاسیک 2024

هیجان جذاب فیزیک کلاسیک | رامون دینو و اورس کالچینسکی این بار در آرنولد کلاسیک 2024

بیشتر بخوانید
10 اسفند 1402 | ساعت 00:59
بیشتر بخوانید
پیش بینی کریس بامستد از قهرمان آرنولد کلاسیک؛ بدون شک هادی چوپان !

پیش بینی کریس بامستد از قهرمان آرنولد کلاسیک؛ بدون شک هادی چوپان !

بیشتر بخوانید
08 اسفند 1402 | ساعت 16:16
بیشتر بخوانید
چهارمین نبرد هادی چوپان و سامسون داودا؛ جنگ تجربه و کاندیشن با توده‌های عضلانی

چهارمین نبرد هادی چوپان و سامسون داودا؛ جنگ تجربه و کاندیشن با توده‌های عضلانی

بیشتر بخوانید
08 اسفند 1402 | ساعت 12:57
بیشتر بخوانید
دسته اوپن آرنولد کلاسیک 2024 | لحظه شماری برای رقابت هادی چوپان و سامسون داودا

دسته اوپن آرنولد کلاسیک 2024 | لحظه شماری برای رقابت هادی چوپان و سامسون داودا

بیشتر بخوانید
07 اسفند 1402 | ساعت 01:13
بیشتر بخوانید
بازی هادی چوپان با دمبل 90 کیلویی + واکنش‌ها به تمرینات سنگین گرگ ایرانی

بازی هادی چوپان با دمبل 90 کیلویی + واکنش‌ها به تمرینات سنگین گرگ ایرانی

بیشتر بخوانید
06 اسفند 1402 | ساعت 22:51
بیشتر بخوانید
درخشش بدنسازان ایرانی در مسابقات NPC عراق | علیرضا کیان و یاسین قدرتی حرفه‌ ای شدند

درخشش بدنسازان ایرانی در مسابقات NPC عراق | علیرضا کیان و یاسین قدرتی حرفه‌ ای شدند

بیشتر بخوانید
06 اسفند 1402 | ساعت 13:21
بیشتر بخوانید
تاریخچه جوایز آرنولد کلاسیک / افزایش 130 درصدی جوایز در دو سال!

تاریخچه جوایز آرنولد کلاسیک / افزایش 130 درصدی جوایز در دو سال!

بیشتر بخوانید
06 اسفند 1402 | ساعت 19:00
بیشتر بخوانید
تمام قهرمانان مشترک مستر المپیا و آرنولد کلاسیک ؛ هادی چوپان پنجمین تاریخ ساز دنیای بدنسازی؟

تمام قهرمانان مشترک مستر المپیا و آرنولد کلاسیک ؛ هادی چوپان پنجمین تاریخ ساز دنیای بدنسازی؟

بیشتر بخوانید
06 اسفند 1402 | ساعت 15:00
بیشتر بخوانید
رنگ رخسار خبر می‌ دهد از سر درون / هادی چوپان ، کات تر از همیشه

رنگ رخسار خبر می‌ دهد از سر درون / هادی چوپان ، کات تر از همیشه

بیشتر بخوانید
05 اسفند 1402 | ساعت 22:00
بیشتر بخوانید
اظهارات مضحک کینگ کمالی ادامه دارد؛ پیشنهاد خنده دار به رافائل براندائو: در فیزیک کلاسیک رقابت کن!

اظهارات مضحک کینگ کمالی ادامه دارد؛ پیشنهاد خنده دار به رافائل براندائو: در فیزیک کلاسیک رقابت کن!

بیشتر بخوانید
05 اسفند 1402 | ساعت 20:30
بیشتر بخوانید
از پوست نازک و شفاف تا پیشرفت کاندیشنینگ / صحبت‌های سامسون داودا درباره مسیر شگفت انگیز پیشرفت بدنی‌

از پوست نازک و شفاف تا پیشرفت کاندیشنینگ / صحبت‌های سامسون داودا درباره مسیر شگفت انگیز پیشرفت بدنی‌

بیشتر بخوانید
05 اسفند 1402 | ساعت 19:19
بیشتر بخوانید
پاسخ میلوس سارسف به یک سوال جذاب؛ اگر مربی هادی بودی، او را چطور آماده می‌کردی؟

پاسخ میلوس سارسف به یک سوال جذاب؛ اگر مربی هادی بودی، او را چطور آماده می‌کردی؟

بیشتر بخوانید
05 اسفند 1402 | ساعت 15:05
بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه کریس بامستد / فیگور های انتخابی را برگردانید

پیشنهاد ویژه کریس بامستد / فیگور های انتخابی را برگردانید

بیشتر بخوانید
04 اسفند 1402 | ساعت 20:45
بیشتر بخوانید
خیز بلند بهروز تابانی برای رقابت با مایکل کریزو / آماده باش هرکول ایرانی به دنیای بدنسازی

خیز بلند بهروز تابانی برای رقابت با مایکل کریزو / آماده باش هرکول ایرانی به دنیای بدنسازی

بیشتر بخوانید
04 اسفند 1402 | ساعت 19:00
بیشتر بخوانید
تمرینات وحشتناک هادی چوپان در فاصله یک هفته تا آرنولد کلاسیک + کری جالب کریس بامستد!

تمرینات وحشتناک هادی چوپان در فاصله یک هفته تا آرنولد کلاسیک + کری جالب کریس بامستد!

بیشتر بخوانید
04 اسفند 1402 | ساعت 16:46
بیشتر بخوانید
توافق محرمانه آرنولد شوارتزنگر و IFBB بر سر آرنولد کلاسیک!

توافق محرمانه آرنولد شوارتزنگر و IFBB بر سر آرنولد کلاسیک!

بیشتر بخوانید
04 اسفند 1402 | ساعت 13:27
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...